نوشته شده توسط : محمدرضا

مشکلات ترافیکی در سطح شهرها و جاده های بین شهری و نیاز به برقراری امنیت در اماکن عمومی از دلایل مهم استفاده از دوربین های مداربسته می باشد. دکل های دوربین مداربسته از جمله تجهیزاتی می باشد که جهت جلوگیری از دسترسی عموم و زیاد کردن برد و ایجاد زاویه مناسب از آن استفاده می شود. دوربین های مداربسته به مکان خاصی اختصاص نداشته و در بیشتر نقاط مورد استفاده قرار می گیرند. خیابان ها، بزرگراه ها، فروشگاه ها، ادارات و شرکت ها، مکان های عمومی و نیز منازل مسکونی از مکان هایی هستند که نصب دوربین مدار بسته در آن صورت می گیرد. از این دوربین ها برای نظارت، حفظ امنیت، بررسی و ثبت تخلفات از جمله تخلفات رانندگی استفاده می شود.

 

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

جنس دکل دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربستهاین دکل ها معمولا از آلیاژهایی از جنس آهن با روکش گالوانیزه و یا بدون روکش ساخته می شوند. استفاده از آهن گالوانیزه باعث بالا رفتن قیمت این دکل ها نسبت به نوع دیگر آن می شود. در شرایطی که دکل در مکان های غیر مرطوب نصب گردد، از دکل هایی از جنس آهن سیاه نیز استفاده می شود. در برخی شرایط می توان برای ساخت دکل ها از آلومینیوم و یا آلیاژهایی از آن استفاده نمود. جنس دکل ها با توجه به کاربرد، مکان و ارتفاع آن می تواند متفاوت باشد. دکل های آهنی بدون روکش را باید قبل از نصب ابتدا با ضد زنگ و سپس با رنگ به منظور افزایش عمر و خورده نشدن دیواره پوشش داد. استفاده از دکل های غیر گالوانیزه برای ارتفاع بیش از 4 متر مناسب نمی باشد.

قیمت خرید و فروش انواع دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته در انواع مختلفی تولید شده و هر یک کاربرد خاص خود را دارند. پایه دکل دوربین مدار بسته تک پایه است و ضمن افزایش دید دوربین، زاویه مناسبی را ایجاد کرده و ارتفاع زیاد آن مانع از دسترسی به دوربین مداربسته می شود. دکل های دوربین مداربسته فضای کمی را اشغال می کند و برای محیط های شلوغ شهری بسیار مناسب می باشد. دکل های منوپل دوربین با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه ساخته می شود و میزان رطوبت محیط در انتخاب جنس آن تاثیرگذار می باشد. عواملی مانند شدت باد و میزان لرزش های محل نصب نیز در چگونگی ساخت آنها اثرگذار هستند.

دکل دوربین مداربسته

استفاده از دکل و پایه دوربین مداربسته

از دکل پایه دوربین به منظور افزایش برد و جلوگیری از خطر دسترسی عموم استفاده می شود. از پایه دوربین برای استقرار بهتر و قرار گرفتن درست دوربین استفاده می شود. دکل ها دارای انواع مکعبی، لوله ای، چند وجهی و ماژولار می باشند که از آنها در شرایط و ارتفاع های مختلف استفاده می گردد. ارتفاع دکل منوپل دوربین  از 2 متر آغاز شده و با توجه به کاربرد آن، وضعیت اقلیمی و میدان دید تا 30 متر افزایش می یابد.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/


:: برچسب‌ها: دکل دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

قیمت دکل مهاری با توجه به کیفیت و نوع سازه طراحی شده متغیر می باشد. البته افراد می توانند با سفارش ساخت دکل مهاری مدنظر این سازه را در قیمت بسیار مناسب با مقدار بودجه در اختیار خریداری و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

دکل مهاری

دکل های مهاری از جمله پرکاربردترین سازه هایی می باشد که به مقاصد مخابراتی چون آنتن های رادیو، آنتن های بی سیم، آنتن های موبایل , نصب دیش های ماکروویو مورد بهره برداری قرار می گیرد. دکل های مهاری از جمله دکل هایی می باشد که از طریق سیم مهار به زمین وصل شده و مهار شده اند. با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار زیاد دکل ها، می توان گفت از پرمصرف ترین و پرتقاضاترین محصولات امروزه به شمار می رود. این سازه دارای وزن پایین و بسیار سبک بوده و این مزیت بزرگی برای استفاده در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد محسوب می شود.

همچنین افراد می توانند بدون نگرانی و به راحتی از این دکل در پشت بام موسسه ها، شرکت ها و منازل خود نصب و استفاده نمایند. ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک می کند و این موضوع در مناطق شهری دارای مزیت بسیاری می باشد. توجه داشته باشید که برای نصب این دکل ها بایستی فضای زیادی را اختیار کنید چرا که برای نصب سیم های مهار به زمین و تکیه دکل ها به زمین فضای زیادی نیاز می باشد و به دلیل سبک و کم وزن بودن این سازه نصب آن بسیار راحت و سریع خواهد بود و هزینه آنچنانی را به دنبال نخواهد داشت.

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری از جمله مواردی است که می تواند در انتخاب آن و استفاده از آن تاثیرگذار باشد. قیمت دکل مهاری با توجه به عوامل متنوعی محاسبه و مشخص می گردد و عرضه کنندگان این نوع سازه با توجه به مقدار سودی که قصد کسب دارند ارقام مختلفی را برای آن ارائه می دهند. دکل های مهاری در انواع مختلفی با ابعاد متنوع تولید شده و در زمینه های متغیری مورد بهره برداری قرار می گیرد که در ساخت هر یک از انواع این سازه از مواد اولیه متنوعی استفاده می شود که این موضوع از مهمترین و موثرترین دلایل مشخص کردن قیمت دکل مهاری می باشد. افرادی که قصد خرید و تهیه دکل مهاری را دارند، می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین از وب سایت ما قیمت به روز و دقیق آن را به دست آورده و با کارشناسان متخصص ما در خصوص مشخصات فنی سازه کسب اطلاعات لازم را نمایند.

قیمت دکل مهاری

عوامل موثر در قیمت مهاری

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم عوامل بسیاری در قیمت دکل مهاری تاثیرگذار می باشد که از جمله این عوامل می توان به کیفیت و کارایی سازه، مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، ابعاد سازه، نوع دکل مهاری، طراحی مختلف آن، کاربرد و ویژگی های سازه اشاره نمود. شرکت های تولیدی و سازنده دکل های مهاری با بهره مندی از تکنولوژی به روز و تکیه بر دانش مهندسان خود سعی بر آن دارند محصولی با کاربرد و ویژگی های قابل توجهی را ارائه دهند که این امر سبب ایجاد زمینه رقابتی در میان تولیدکنندگان شده و در نتیجه قیمت های مختلفی را برای فروش دکل های مهاری ارائه می دهند.

 

 

قیمت دکل مهاری

خرید دکل مهاری، قیمت دکل مهاری 

خرید دکل مهاری در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده اهمیت و نقش بسیار مفید آن در جامعه امروزی می باشد همانطور که می دانید استفاده از این سازه با توجه به تمامی مزیت ها و ویژگی هایی که دارا است، توانسته است در اولویت انتخاب مشتریان و کاربران واقع شود. افراد می توانند برای داشتن قیمت مناسب در خرید دکل مهاری اقدام به سفارش سازه در مشخصات مدنظر کرده و با تعیین نوع طراحی سازه و کیفیت آن هزینه و قیمت مناسب با مقدار بودجه خود به دنبال داشته باشند. 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل های دوربین مداربسته از پرکاربردترین دکل ها در دنیای امروز به شمار می روند. قیمت دکل دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات نظارتی امنیتی استفاده می شوند.

دکل های دوربین مداربسته از جمله تجهیزاتی هستند که همراه دوربین های مداربسته استفاده می شوند. در ادامه ما به توضیح کاربرد انواع و قیمت این نوع دکل می پردازیم.

دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

دکل های دوربین مداربسته از زیرمجموعه دکل های مخابراتی هستند که خود آنها نیز به 6 زیر گروه تقسیم می شوند. دکل های دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات مخابراتی مانند دوربین مداربسته و آنتن مورد استفاده قرار می گیرند.

از موارد کاربردهای دکل دوربین مداربسته می توان گفت:

  • برای افزایش ارتفاع دوربین مداربسته و در نتیجه افزایش دید و کنترل بیشتر بر محیط و افراد مستقر در یک موقعیت
  • کاهش خسارت های وارده و احتمال دزدیده شدن با ایجاد ارتفاع از سطح زمین
  • بیشتر شدن بازدهی و محیط عکس های گرفته شده
  • بهبود زاویه و تسلط دوربین مداربسته بر محیط

.

.

انواع دکل های دوربین مداربسته

این نوع دکل ها را می توان بر اساس ارتفاع، ضخامت و نوع طراحی به چهار گونه دکل دسته بندی نمود.

  1. دکل مکعبی: دکل مکعبی هزینه تولید پایینی دارد. علت آن هم پیچیده نبودن ساخت این نوع دکل می باشد. ارتفاع این دکل تا 6 متر می رسد و در برابر ضربات فیزیکی استقامت کمتری دارد.
  2. دکل لوله ای: مهمترین ویژگی این نوع دکل کم وزن بودن آن است که باعث آسانی نصب آن شده است. حمل و نقل این دکل راحت تر و قابل استفاده مجدد می باشد.
  3. دکل چند وجهی: نام گذاری این دکل به خاطر پایه دکل دوربین است. پایه این نوع دکل به صورت قاعده ای با 6 تا 8 وجه می باشد. در ساخت این دکل حرفه ای، چندین قسمت به هم جوش داده می شوند. قیمت تمام شده تولید این نوع دکل بیشتر از دکل های ذکر شده است. البته تولید این نوع دکل از جهات ساختار و ارتفاع آن محدودیتی ندارد.
  4. دکل ماژولار: بیشترین مقاومت را در برابر باد دارند و در مناطق بادخیز بکار می روند. این نوع دکل شباهت بیشتری به دکل های مخابراتی دارد. 

پایه دکل دوربین مداربسته

قیمت دکل دوربین مدار بسته و نصب آن

در نصب دکل دوربین مداربسته باید به موارد زیر توجه کرد:

  • نوع پروژه
  • نوع دوربینی که روی دکل می بندیم.
  • نوع محیطی که در آن دکل را نصب می کنیم.
  • نوع سطحی که روی آن دکل را پایه گذاری می کنیم.
  • تعیین موقعیت هدف برای ضبط تصاویر
  • ارتفاع لازم

پایه دکل دوربین

در تعیین قیمت دکل دوربین مداربسته نیز می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • نوع دکل مورد نیاز
  • جنس مواد بکار رفته
  • نوع فونداسیون مورد نیاز دکل
  • قطعات بکار رفته و تعداد آنها
  • نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر مواد بکار رفته در تولید دکل ها
  • سایز دکل مورد استفاده
  • هزینه نصب

 

منبع : گروه فنی و مهندسی گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: قیمت دکل دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()