نوشته شده توسط : محمدرضا

 دکل های مهاری نوعی سازه سبک به شمار می آید که معمولا توسط شرکت های تولیدی به صورت پیش ساخته تولید می شود و مونتاژ در محل صورت می پذیرد. دکلهای مهاری اغلب برای شبکه های مخابراتی از قبیل تلفن بی سیم، تلفن همراه، شبکه رادیویی و ... مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به سبک وزن بودن و قیمت مناسب از کاربرد بیشتری برخوردارند. دکلهای مهاری در انواع طرح ها و مدل ها توسط شرکت های فعال در این زمینه تولید و ساخته می شود و بر روی زمین یا روی دیوار به صورت فونداسیونی با سیم مهاری متعادل می شوند.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

اگر می خواهید از دکلهای مهاری به هر دلیلی استفاده کنید، می توانید به تولیدی دکل مهاری فعال سطح شهر یا سایت های اینترنتی مراجعه کنید و به ثبت سفارش اقدام نمایید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دکلهای مهاری و تولید این محصولات بیشتر آشنا کنیم؛ بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با دکلهای مهاری

به دکل هایی که در ساخت آن ها معمولا از آهن ST37  یا میلگرد استفاده می شود و سطح آن به وسیله گالوانیزه گرم با رنگ صنعتی پوشش داده می شوند، دکلهای مهاری می گویند. از این دکلها معمولا برای نصب تجهیزات شبکه های مخابراتی استفاده می شوند. از پرکاربردترین دکلهای مهاری، می توان به دکل سری G اشاره کرد که با توجه به اندازه وجه، دارای انواع مختلفی هستند. امروزه تولید دکل مهاری توسط شرکت های مختلف با استفاده از مصالح و فلزات سبک وزن انجام می شود و در نتیجه مشتری نیز هزینه کمتری برای این دکلها پرداخت می کند و به نوعی مقرون به صرفه می باشند.

تولید کننده دکل مهاری

تولید کننده دکل مهاری

همانطور که گفته شد، امروزه دکلهای مهاری در انواع طرح ها و مدل ها توسط شرکت های فعال در این زمینه طراحی و تولید می شوند که  شرکت های تولیدکننده دکل مهاری همواره در تلاشند تا با رعایت اصول فنی مهندسی و استانداردهای مربوطه، دکلهایی مقاوم تولید کرده و پیشگیری از تلفات را در اولویت ساخت دکل قرار دهند. به طور کلی در طراحی و ساخت دکلهای مهاری از استانداردهایEIA_ F_222_ RS ، آیین نامه های IRAN 2800 و  آیین نامه های فولاد با نام اختصاری AISC  استفاده می شود.

 

قیمت فروش انواع دکل

اگر به دنبال خرید انواع دکلهای مهاری هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تولید فروش انواع دکل مهاری توسط شرکت های مختلف به مشخصات دکل از جمله ارتفاع، تعداد وجه ها دکل، جنس مواد و مصالح مصرفی، نمره میلگرد، نوع اتصالات و ... بستگی دارد. معمولا تولید دکلهای مهاری توسط شرکت های فعال براساس استاندارد به صورت پیش ساخته انجام می شود و مونتاژ در محل توسط متخصصین با تجربه صورت می گیرد.

 

 



:: برچسب‌ها: دکل مهاری G35 , دکل مهاری سه وجهی سه پایه ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری شیراز یکی از انواع دکل های مخابراتی می باشد که به عنوان یک تکیه گاه که با کمک سیم مهار به زمین و یا محلی مستحکم متصل می باشد، استفاده می شود. در این مقاله ابتدا به معرفی این نوع دکل ها می پردازیم و سپس در مورد خرید و فروش دکل مهاری شیراز مطالبی را بیان می کنیم.

دکل مهاری چیست؟

دکل های مهاری، یکی دیگر از دکل ها در زیر مجموعه دکل های مخابراتی به حساب می آیند که امروزه به صورت پرکاربرد در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته و می گیرد. این دکل ها از یک بدنه، میلگرد ها، نبشی و لوله ساخته می شوند که توسط یک مهارکننده به یک مکان محکم مثل زمین متصل می شوند و حالت ایستایی خود را حفظ می کنند.

در راه اندازی این نوع از دکل ها، باید فضای کافی و مناسب برای نصب فراهم نمود. در هنگام نصب لازم است تا بوکسل های نگهدارنده ی این دکل ها، به یک جای محکم متصل شوند که برای حفظ تعادل و استحکام دکل ها ضروری است.

خرید و فروش دکل مهاری در شیراز

دکل های مهاری دارای انواع مختلفی می باشند که آنها را براساس ساختار و اندازه شان، به انواع مختلفی می توان تقسیم بندی نمود. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دکل مهاری G25
  • دکل مهاری G35
  • دکل های مهاری G45 و G45 چهار وجهی
  • دکل های مهاری G55
  • دکل مهاری G65
  • دکل مهاری G80

همچنین باید توجه داشت که این دکل ها، می توانند با توجه به عوامل مختلفی، بازه های قیمتی متفاوتی را در برگیرند و نوسانات شدید قیمتی داشته باشند. دکل مهاری شیراز یکی از انواع دکل هایی می باشد که در این استان طراحی و تولید می شود. دکل مهاری شیراز دارای مدل های مختلفی را در برمیگیرد که می تواند برای کاربرد های مختلفی استفاده شود.

 

جهت خرید و فروش و نصب دکل مهاری به سایت ما مراجعه کنید

مراکز خرید دکل مهاری شیراز

از جمله عواملی که بر قیمت دکل های مهاری موثر هستند ، می توان نام برد:

  • جنس مواد بکار رفته در تولید دکل
  • نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر قیمت فلزات
  • قطر لوله ها و میلگرد های آن
  • استفاده از سکشن ها تا ارتفاع بالاتر
  • پوشش بدنه دکل

امروزه با توجه به ظرفیت و پتانسیل داخل کشور، شرکت های مستقل و خودکفا قادرند تا در ساخت دکل های مهاری با تامین نمودن مصالح اولیه و طراحی و ساخت این محصولات، نیاز به این کالا را در صنایع و بخش های مختلف کشور همانند صنایع مخابراتی و در پروژه های مربوطه رفع نمایند. همچنین یکی از نکاتی که باید در مورد خرید و فروش این نوع دکل ها گفت، این است که این محصول می تواند چه در داخل کشور و چه در خارج کشور در قالب ترانزیت سکشن دکل های مهاری، به فروش برسد.

 

http://aytaak.ir/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

فونداسیون پیش ساخته از جمله سازه هایی است که تمام بار و فشار تعلقات نصب شده بر روی خود را به زمین منتقل می کند. این سازه های بتنی از قبل آماده شده به دلیل مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و همینطور ضربه های وارد شده می توانند بهترین پایه برای چراغ های روشنایی در بسیاری از محیط های باز مورد استفاده قرار بگیرند. فونداسیون های پیش ساخته بنا به کاربرد، در مدل ها و ابعاد گوناگونی با معیارهای متفاوتی ساخته و به فروش می رسند.

فونداسیون پیش ساخته چیست؟

فونداسیون های پیش ساخته محصولاتی هستند که با کمک ریخته گری بتن، درون قالب به هر شکل دلخواهی تولید شده و به صورت آماده شده در محیط های کنترل شده حمل می شوند. امروزه استفاده از بتن های پیش ساخته مزیت های بالقوه ای را برای فونداسیون های پیش ساخته به همراه آورده اند. در حقیقت جایی که ابزار و فضای کاری از قبل تعیین شده باشد، ایمنی و همچنین نظم اجرایی بالاتری در محل وجود خواهد داشت و از طرفی مونتاژ قطعات بر روی آنها با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

 

پرطرفدارترین فونداسیون از قبل آماده شده، فونداسیون پایه چراغ است که به دلیل کاربرد زیاد در کیفیت درجه یک تولید می شوند و عموما در بزرگراه ها، مراکز خرید و همچنین خیابان های اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع فونداسیون های آماده از جمله محبوب ترین فونداسیون هایی است که در انواع سایزها و همینطور طراحی های مختلف عرضه می شوند.

http://aytaak.ir/category/wirelees_link/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%86%D9%88%D9%BE%D9%84/%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D9%84/

 

مزیت فونداسیون های پیش ساخته

از جمله کاربردهایی که فونداسیون های پیش ساخته داشته اند به کار بردن آنها در پایه های روشنایی بوده است، از آنجایی که دکل های پایه های روشنایی در مکان های باز مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین عواملی مانند باد، ضربه های شدید و زلزله می تواند سبب شوند تا پایه روشنایی سقوط کند. در نتیجه فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی سازه ای ایمن است که پایه روشنایی را در هر شرایط آب و هوایی و ضربه های وارد شده حفظ می کند.

 

 قیمت فونداسیون های پیش ساخته

برای خرید فونداسیون پیش ساخته، قیمت های متنوعی وجود دارد، اگر بخواهیم فاکتورهایی را که بر روی نرخ گذاری فونداسیون های پیش ساخته بتنی نقش مهمی را دارند نام ببریم، می بایست به ابعاد، تراکم آرماتور بتنی و همچنین قطر میلگردها، عیار بتن، تعداد و البته سایز انکربولت ها اشاره کرد. البته علاوه بر این معیارها ساختار و مدل فونداسیون می تواند در قیمت این سازها بسیار تاثیرگذار باشد، به فرض مثال فونداسیون پایه چراغ در نمونه های مختلفی مانند فونداسیون پاشنه دار، فونداسیون ذوزنقه ای، فونداسیون مکعب مستطیل و همینطور فونداسیون مکعب مربع تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها می توانند نرخ های متعددی داشته باشند.

 

http://aytaak.ir/



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل دوربین برای کاربرد های مختلف و بیشتر به منظور افزایش دید دوربین های مداربسته به کار می رود.قیمت پایه دکل دوربین مداربسته اسپیددام به عامل های متفاوتی وابسته است .در این متن به بررسی قیمت پایه دوربین اسپید دام  و معرفی این دکل دوربین مداربسته اسپید دام می پردازیم.

دکل دوربین

امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته در هر مکانی مرسوم شده است.این دوربین ها باید دور از دسترس عموم باشند و همچنین زاویه ی دیدمناسبی به محیط داشته باشند که بتوانند فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.همه ی این موارد نیازمند این است که از دکل برای نصب دوربین های مدار بسته استفاده نمایید.در ادامه به بررسی دوربین های مداربسته اسپید دام می پردازیم.

دکل دوربین مداربسته اسپید دام

به دوربین های مداربسته ی اسپید دام ، دوربین های سقفی یا حبابی نیز گفته می شود که از این دوربین ها در هر نقطه و فضایی می توان استفاده نمود.این دوربین ها که به شکل نیم دایره یا کروی می باشند در دو نوع ساخته می شوند که یک نوع آن قابلیت دید در شب دارد و نوع دیگر آن ،این قابلیت را ندارد.دکل دوربین اسپید دام گالوانیزه شده تا در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم باشد به این صورت عمر مفید آن بیشتر خواهد بود.

قیمت پایه دکل دوربین مداربسته اسپیددام به عامل های متفاوتی وابسته است.در واقع ویژگی های دکل دوربین اسپید دام قیمت نهایی را مشخص می کند.در ادامه به بررسی این ویژگی ها و عامل های تاثیر گذار بر قیمت پایه دکل دوربین مداربسته اسپیددام می پردازیم.

قیمت پایه دکل دوربین مداربسته اسپیددام

همان طور که اشاره کردیم عامل های مختلفی در قیمت دکل دوربین تاثیر گذار هستند.از جمله مهم ترین آن ها جنس دکل و موادی ست که در ساخت بدنه از آن استفاده شده است.به طور عمده این دکل ها از جنس آهن ساخته می شوند که برای دوام بیشتر گالوانیزه شده اند اما در برخی موارد از آلیاژ های آلومینیوم نیز در ساخت دکل ها استفاده می شود که این موضوع بر قیمت پایه دکل دوربین مداربسته اسپیددام به صورت مستقیم تاثیر گذار خواهد بود.قیمت پایه اسپید دام به عامل های دیگری نیز مرتبط است که می توان به تعداد سفارشات ، نوع مونتاژ و ساخت ، وزن و ارتفاع دکل ،تعداد دوربین ها ، کیفیت قطعات و تجهیزات جانبی آن اشاره کرد.

در واقع شما باید در ابتدا با توجه به شرایط و نیازتان تمام این موارد را مشخص کنید تا بتوان قیمت دکل دوربین اسپید دام را تعیین کرد.دقت داشته باشید استفاده از دکل های گالوانیزه کمی گران تر بوده و برای ارتفاع بیشتر از ۴ متر مناسب نمی باشد.بنابراین اگر ارتفاع زیاد است و یا محیط مرطوب نیست بهتر است از نوع دیگری از دکل استفاده نمایید.

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

آیا می دانید دکل مهاری چیست؟ برای نصب دکل مهاری G35 چه مواردی باید مورد توجه قرار گیرد؟ آیا در خصوص اجزا و متعلقات نصب این دکل ها اطلاع دارید؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دکل مهاری G35 چیست؟

دکل هایی که به وسیله سیم مهار به زمین یا تکیه گاه دیگری مهار می شوند، دکل مهاری G35 نام داشته که به دلیل وزن پایین و سبکی می‌ توان آن را در بیشتر فضا ها نصب کرد. این  نوع دکل اغلب در شبکه تلفن همراه، شبکه های رایانه ای، رادیو و بی سیم مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی جالب است بدانید امکان نصب دکل مهاری G35 در پشت بام منازل و ادارات وجود داشته زیرا همانطور که گفته شد وزن بسیار پایینی دارد. هنگامی که دکل مهاری بر روی زمین نصب می‌شود نیز نیاز به جای زیادی نداشته و به دلیل سبکی وزن قیمت آن بسیار کمتر از دیگر دکل ها می باشد.

 

نصب دکل مهاری G35

از آنجایی که اگر نصب دکل مهاری با استانداردهای کامل انجام نگیرد بعد ها مشکلات زیادی و خسارت هایی به وجود خواهد آورد. مشاهده می شود که امروزه نصب این دکل ها جزء یکی از حساس ترین و دقیق ترین کارهای مهندسی به شمار می رود که حتماً باید توسط افراد با تجربه صورت بگیرد. اگر شما قصد نصب دکل مهاری بر روی پشت بام را داشتید لازم است که تیر آهن موجود برای جوش این دکل ها در پشت وجود داشته باشد و در صورتی که تیر آهن موجود نباشد باید سقف کنده شود تا با آهن مناسب رسیده شده و بعد از جوشکاری، محل سیمان شود و با ایزوگام عایق گردد. توجه داشته باشید برای محل هایی که دکل ‌های بالاتر از ۱۲ متر مورد استفاده قرار می گیرد پایه اصلی باید در محل مناسبی جوشکاری و تراز شود و سپس دکل نصب گردد. محل هایی که برای نصب از روش سوراخ کاری استفاده می‌شود نیز باید از عصایی گالوانیزه و در جاهایی که از روش جوشکاری با فلز استفاده می شود از عصایی ساده استفاده گردد. بعد از تمام شدن مرحله جوشکاری لازم است تمامی مراحلی که جوش خورده است با اسپری تست جوش و ضد زنگ پوشش مناسب داده شود تا از زنگ زدگی مقطع جلوگیری گردد. یکی از مهم ترین مراحل نصب دکل مهاری G35 ، آخرین مرحله آن یعنی بازدید از دکل توسط مسئول فنی است که فردی باتجربه باید برای تراز و محکم بودن دکل با استفاده از تست فشار و چکش از این امر اطمینان پیدا کند. همچنین در این مرحله ناظر روی دکل رفته و قسمت های دکل را از لحاظ تراز بودن مورد آزمایش قرار می دهد.

 

متعلقات نصب دکل های مهاری G35 سه وجهی

طبیعتاً برای نصب دکل های مهاری سه وجهی یا چهاروجهی نیاز به متعلقات می باشد که یکی از مهمترین متعلقات سیم بکسل است. این سیم معمولاً جنس خشکی داشته از مدل کنفی استفاده نمی شود این امر به دلیل انعطاف پذیری کمتر سیم‌ بکسل جنس خشک است و موجب حرکت کمتر دکل می شود. مهارکش نیز به گونه ای بوده که به تناسب متراژ دکل باید مهارکش مناسب استفاده گردد. عصایی همانطور که گفته شد دیگر جزء دکل مهاری بوده که برای ایجاد پایه نصب متعلقات استفاده می شود. سیستم ارتینگ، سیستم روشنایی، تاج، گوشواره، کرپی، فونداسیون، صفحه تعادل، پیچ و مهر، بیس پلیت و ... از دیگر اجزای دکل های مهاری به شمار می رود.

 

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

09123716144

02166977972    –    02166977987

 

این مقاله رونوشت شده از سایت : http://aytaak.ir/



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

 دکل های دوربین نظارتی بر اساس جنس متریال بدنه و نوع طراحی به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. این دکل ها بهترین وسیله برای بالا بردن سطح زیر دید دوربین های مدار بسته می باشند. از این نوع  دکل ها در مکان های مختلف برای کارهای مختلف استفاده می شود.

دکل های دوربین نظارتی

دکل های دوربین نظارتی بر اساس این که در چه مکانی مورد استفاده قرار می گیرند از متریال های مختلفی تولید می شوند. قیمت دکل دوربین نظارتی نیز بر همین اساس تعیین می شود. از عوامل دیگر که بر هزینه خرید دکل دوربین تاثیر می گذارد می توان به ارتفاع آن نیز اشاره نمود.

بعضی از انواع دکل دوربین به علت جنش بدنه تنها تا ارتفاع 6 متر کارایی دارند و در ارتفاع بالاتر با وزش کوچکترین باد در تصاویرضبط شده توسط دوربین های نصب شده بر روی آن مشکل ایجاد شده و کیفیت این تصاویر کم می شود.

 طراحی دکل دوربین مدار بسته

دکل دوربین نظارتی بیشتر برای افزایش دید این دروبین ها درمکان ها عمومی و خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای همین طراحی این دکل ها باید به گونه ای باشد تا علاوه بر افزایش وسعت دید، بتوان زاویه دید دوربین را نیز تعیین نمود. همچنین جنس بدنه و طراحی بدنه دکل باید به گونه ای باشد که  در برابر شرایط جوی و محیطی از خود مقاومت بیشتری نشان داده و با بروز کوچک ترین مشکل دچار خم شدگی وسقوط نشود.

از انواع دکل های دوربین نظارتی می توان به این موارد اشاره نمود.

  • دکل منوپل
  • دکل مکعبی
  • دکل لوله ای
  • دکل چند وجهی
  • دکل ماژولار

در این دکل ها نوع ماژولار بیشتر شبیه به دکل های مخابراتی طراحی می شوند و مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط جوی شدید و بادهای سهمگین دارد. جنس بدنه دکل دوربین نظارتی در این نوع از گالوانیزه بوده و برای همین قیمت دکل ماژولار نیز نسبت به انواع دیگر بسیار بالاتر است. ارتفاع بسیار زیاد این نوع دکل باعث افزایش دید دوربین نصب شده بر روی آن می شود.

برای خرید و سفارش انواع دکل دوربین می توانید به سایت ما مراجعه فرمایید. http://aytaak.ir/



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل دوربین مداربسته اسپید دام (Speed Dome) از پرکاربردترین و رایج ترین دکل های دوربین های مدار بسته ای است که مورد استفاده قرار می گیرد. دور مداربسته (Dome) نام های دیگری نیز دارد. اما دکل دوربین اسپید دام سه هدف را دنبال می کند. در واقع دکل دوربین مداربسته اسپیددام به سه دلیل به کار گرفته می شود:

  • افزایش برد دوربین مدار بسته
  • عدم دسترسی به دوربین
  • ایجاد قابلیت تنظیم زاویه دوربین

نکاتی مهم در رابطه با دکل دوربین اسپید دام

برای ساخت دکل دوربین اسپیددام  اگر استانداردهای تعریف شده رعایت نشود پایه دوربین مدار بسته دچار لرزش می شود. تاثیر منفی لرزش بر دوربین این است که کیفیت تصویر دوربینی که روی دکل دوربین نصب شده کاهش می یابد.  همچنین برای جلوگیری از زنگ زدگی دکل دوربین مداربسته اسپید دام توسط گالوانیزه گرم (Hot Deep Galvanized)  پوشش دهی می شود. یا اینکه از رنگ اپوکسی برای موارد ظاهری و هماهنگی با محیطی که دکل دوربین اسپید دام استفاده می شود.

سه کاربرد دکل دوربین مداربسته اسپید دام

سه کاربرد مهم دکل های دوربین جهت نصب:

  1. دوربین های سیستم های نظارتی و امنیتی (مانند دوربین های اسپید دام، ثابت و غیره)
  2. دوربین های کنترل مکانیزه منطقه طرح ترافیک (مانند دکل دوربین ترافیکی)
  3. دوربین های ثبت تخلف های راهنمایی و رانندگی

می باشد.

علت ساخت پایه و دکل برای دوربین چیست؟

ساخت پایه و دکل برای دوربین دو دلیل عمده دارد که عبارتند از:

اول: افزایش برد دید دوربین

دوم: قابلیت ایجاد عدم دسترسی به دوربین

در واقع به این دلیل ساخت پایه و دکل برای دوربین لازم است که اولا دوربین ها در وضعیت مناسبی قرار گیرند و دوم اینکه بدینوسیله تصاویر دقیق و با کیفیت بالایی ثبت و ضبط شود. همچنین با توجه به گران بودن این وسایل و تجهیزات اینها را نمی توان در دسترس عموم قرار داد. این دوربین ها نباید لمس شوند. به همین خاطر به دکل بلندی نیاز دارند. یعنی هم مکان و هم ارتفاع دوربین های مدار بسته ای که نصب می شوند اهمیت زیادی دارند. در واقع ضریب ایمنی و کیفیت کار نیز بالا می رود.

 

   

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

 

http://aytaak.ir/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

برج نوری یکی از تجهیزات مهم در زمینه ایجاد روشنایی در فضاهای وسیع است. این برج ها در انواع مختلف تولید می شوند. به همین دلیل نحوه تولید آنها با یکدیگر تفاوت دارد. در این مقاله با نحوه تولید انواع برج نوری برای فضاهای مختلف بیشتر آشنا خواهید شد.

 نحوه تولید انواع برج نوری

 برج نوری یا دکل روشنایی به علت ارتفاع زیاد به صورت قطعات در متراژ مشخصی تولید و در محل به وسیله جرثقیل بر روی هم مونتاژ می شوند. این قطعات با توجه به ارتفاع دکل به متراژ 6 متری تولید می شوند. با توجه به پایداری برج نوری در مناطق مختلف ضخامت پایه ها از پایین به بالا کمتر شده و ایستایی برج را سبب می شود. نحوه تولید برج نوری به این شکل سبب می شود تا برج در اثر عوامل محیطی مانند ضربه یا عوامل طبیعی مانند زلزله دچار لرزش نشود.

دکل روشنایی

چگونگی برشکاری و خمکاری قطعات برج نور

ورق هایی که برای تولید قطعات برج مورد استفاده قرار می گیرند به همان صورت که عنوان شد از پایین به بالا از ضخامت آنها کم می شود. ضخامت ورق ها باعث می شود تا پایه های برج در قسمت زیرین قوی تر بوده و در اثر عوامل مختلف دچار آسیب نشود. بعد از برشکاری ورق ها باید خمکاری این ورق ها انجام شود. برای خم کاری از دستگاه مخصوص این کار استفاده می شود. تعیین زاویه های دقیق باعث می شود تا قطعات بعد از تولید کاملا بر روی یکدیگر قرار گیرند و استحکام بیشتری ایجاد شود. قرارگیری لبه ها در کنار هم و جوشکاری این قسمت ها نیز مقاومت دکل روشنایی را بعد از تولید به دنبال دارد.

http://aytaak.ir/category/wirelees_link/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%86%D9%88%D9%BE%D9%84/%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D8%AC-%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%A7/

جوشکاری قطعات و نصب بیس پلیت ها

بعد از اتمام این مراحل نوبت به جوشکاری می رسد. برای این کار از دستگاه جوش خطی استفاده می شود. ایجاد چند دریچه برای عبور سیم های لامپ ها نیز در همین مرحله صورت می گیرد. در این قسمت همچنین تجهیزاتی مانند موتور، گیربکس و تابلو برق نیز قرار می گیرد. باید حتما بر روی این قسمت یک درب نصب شود تا از بروز حوادث احتمالی و سرقت این تجهیزات جلوگیری شود.

بعد از اتمام این مراحل نوبت به نصب بیس پلیت است. این قطعه در زمان نصب برج نوری به وسیله بولت ها به فونداسیون برج اتصال می یابد. نحوه تولید انواع برج نوری تا این مراحل به یک صورت است.  اما قسمت هد برج در برج های مختلف متفاوت است. بسته به نوع هد که ثابت و یا متحرک باشد نحوه تولید انواع برج نوری متغیر است.

نصب برج نوری

پوشش سطح بدنه و قطعات

 بعد از اتمام نحوه تولید انواع برج نوری باید سطح بدنه و قطعات با پوشش مناسب پوشش دهی شود. این کار مانع از فرسودگی زودهنگام برج بعد از مدت کوتاهی خواهد شد. به علت قرارگیری برج نوری در فضای باز امکان آسیب دیدگی برج در اثر رطوبت بسیار زیاد است. به همین دلیل این برج ها به وسیله گالوانیزه گرم پوشش دهی می روند. این مرحله نیز بعد از اسید شویی قطعات انجام می شود تا این قطعات کاملا از آلودگی پاک شده و عمل گالوانیزاسیون به خوبی صورت پذیرد. ضخامت پوشش گالوانیزه در این مرحله می تواند تا حدود 800 میکرون باشد. به همین دلیل بسته به منطقه نصب برج روشنایی از ضخامت های مختلف گالوانیزه جهت پوشش دهی در نحوه تولید انواع برج نوری استفاده می شود.

 

 

جهت کسب اطلاع از قیمت برج نوری میتوانید به آدرس اینترنتی ما مراجه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری جز آن دسته از تجهیزات ساختمانی است که همه جا به چشم می خورد و در هر محلی قابل استفاده است چون توسط سیم بکسل ها مهار می شوند پس نیازی به حایل و یا تکیه گاه ندارند. خرید و فروش دکل مهاری به صورت تخصصی توسط این فروشگاه صورت می گیرد.

فروش دکل مهاری در انواع مختلف

دکل  مهاری یکی از تجهیزات فلزی و مستحکم در صنعت ساختمان سازی است که در دو نوع دکل مهاری سه وجهی و چهار وجهی تولید می شود. دکل های مهاری وزن مناسبی دارند و فشار زیادی به قسمتی که دکل در آنجا اجرا می شود وارد نمی کنند از این رو بسیار قابل توجه پیمانکاران و کارفرمایان واقع شده است. دکل های مهاری با وجود کارایی بالا قیمت مناسبی دارند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند. قیمت دکل مهاری به صورت سالانه و یا ماهانه تغییر می کند که به هنگام خرید و فروش دکل مهاری قابل استعلام است. به هنگام خرید دکل مهاری به نوع دکل مهاری در کنار هدف خود از خرید دکل دقت کنید و سپس دست به خرید آن بزنید.

راهنمای نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری حساسیت بالایی دارد و عدم نصب صحیح آن می تواند منجر به سقوط دکل در موقعیت های نامناسب جوی و آب و هوایی شود. برای نصب دکل مهاری حتما از یک نصاب متخصص کمک بخواهید و خودسرانه اقدام به نصب دکل نکنید. دکل را حتی الامکان در قسمتی از ساختمان یا زمین نصب کنید که بتواند به دیوار تکیه دهید تا از بروز سقوط های احتمالی جلوگیری کند.

اگر دکل ها را در محلی نصب می کنید که هیچ حایلی در اطراف آن وجود ندارد بهتر است از سیم بکسل ها مقاوم تر در تعداد بالا بهره ببرید. برای ایجاد استحکام مضاعف در ایستایی دکل باید از پیچ و مهره های مناسب و با کیفیت استفاده کرد. پس از نصب دکل تا چند روز دکل را بازرسی و چک کنید تا از نصب صحیح دکل در محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای اجرا و راه اندازی دکل مهاری به صورت کاملا تخصصی می توانید با ما تماس بگیرید.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

02166977972    –    02166977987

09123716144

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری جز آن دسته از تجهیزات ساختمانی است که همه جا به چشم می خورد و در هر محلی قابل استفاده است چون توسط سیم بکسل ها مهار می شوند پس نیازی به حایل و یا تکیه گاه ندارند. خرید و فروش دکل مهاری به صورت تخصصی توسط این فروشگاه صورت می گیرد.

فروش دکل مهاری در انواع مختلف

دکل  مهاری یکی از تجهیزات فلزی و مستحکم در صنعت ساختمان سازی است که در دو نوع دکل مهاری سه وجهی و چهار وجهی تولید می شود. دکل های مهاری وزن مناسبی دارند و فشار زیادی به قسمتی که دکل در آنجا اجرا می شود وارد نمی کنند از این رو بسیار قابل توجه پیمانکاران و کارفرمایان واقع شده است. دکل های مهاری با وجود کارایی بالا قیمت مناسبی دارند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

قیمت دکل مهاری به صورت سالانه و یا ماهانه تغییر می کند که به هنگام خرید و فروش دکل مهاری قابل استعلام است. به هنگام خرید دکل مهاری به نوع دکل مهاری در کنار هدف خود از خرید دکل دقت کنید و سپس دست به خرید آن بزنید.

 

راهنمای نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری حساسیت بالایی دارد و عدم نصب صحیح آن می تواند منجر به سقوط دکل در موقعیت های نامناسب جوی و آب و هوایی شود. برای نصب دکل مهاری حتما از یک نصاب متخصص کمک بخواهید و خودسرانه اقدام به نصب دکل نکنید. دکل را حتی الامکان در قسمتی از ساختمان یا زمین نصب کنید که بتواند به دیوار تکیه دهید تا از بروز سقوط های احتمالی جلوگیری کند.

اگر دکل ها را در محلی نصب می کنید که هیچ حایلی در اطراف آن وجود ندارد، بهتر است از سیم بکسل ها مقاوم تر در تعداد بالا بهره ببرید. برای ایجاد استحکام مضاعف در ایستایی دکل باید از پیچ و مهره های مناسب و با کیفیت استفاده کرد. پس از نصب دکل تا چند روز دکل را بازرسی و چک کنید تا از نصب صحیح دکل در محل مورد نظر اطمینان حاصل کنید. برای اجرا و راه اندازی دکل مهاری به صورت کاملا تخصصی می توانید با ما تماس بگیرید.

 


02166977972    –    02166977987

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

09123716144

 

رونوشت از سایت گروه فنی و مهندسی آی تک 

 

در خصوص اطلاعات بیشتر در مورد دکل مهاری در سایت گروه فنی و مهندسی آی تک به آدرس http://aytaak.ir/ارتباط-رادیویی/نصب-و-راه-اندازی-دکل-مهاری/ مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

نصب و فروش دکل مهاری سه وجهی یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است. شما هم می توانید برای خرید و راهنمای نصب دکل های مهاری سه وجهی، از همین وب سایت اقدام کنید.

دکل مهاری سه وجهی

آیا شما نیز قصد دارید تا بهترین و باکیفیت ترین دکل سه وجهی را تهیه و خریداری کنید؟ آیا می دانید که برای نصب دکل مهاری بایستی به چه آیتم هایی توجه کرد؟ از شما دعوت می نماییم که مقاله پیش روی خود را دنبال کنید و مطالب جالبی را در مورد فروش دکل مهاری به دست آورید.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید و استفاده از دکل مهاری سه وجهی هستند که شما می توانید در بالای ساختمان های بسیار زیادی شاهد استفاده از این سازه باشید. دکل های مهاری سه وجهی با داشتن یک سری از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود، توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای دکل های قدیمی باشد. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه فروشگاه های بسیار زیادی به دنبال فروش دکل سه وجهی هستند که شما می توانید بهترین این سازه ها را از همین فروشگاه اینترنتی ما تهیه و خریداری کنید.

 

خرید دکل های مهاری سه وجهی

از مهمترین و بارزترین ویژگی های دکل مهاری سه وجهی می توان به سبک بودن وزن، نصب بسیار آسان، قیمت بسیار معقول و ارزان و داشتن تکیه های بسیار مقاوم اشاره کرد که شما هم می توانید با توجه به این آیتم ها بهترین و مناسب ترین این دکل ها را از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکلی، با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. همچنین می توانید قبل از خرید دکل مورد نظر خود، راجع به مشخصات فنی این سازه ها اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید تا مناسب ترین این محصول را تهیه و خریداری کنید.

 

راهنمای نصب دکل مهاری سه وجهی

افرادی که قصد خرید و استفاده از دکل مهاری سه وجهی را دارند، می توانند برای راهنمای نصب این سازه نیز از همکاران ما درخواست کمک داشته باشند. لازم است بدانید که اگر دکل مهاری شما به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن نصب نشود، ممکن است کارایی و عملکرد واقعی خود را از دست دهد. برای همین منظور نیز می توانید با همکاران ما در تماس باشید و از این طریق بخواهید تا بهترین نصاب شان را ارسال کنند. همچنین می توانید قبل از خرید این محصول، در مورد قیمت های آن نیز اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

 

 

02166977972    –    02166977987

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

09123716144

 

 

منبع نوشته : سایت گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , نصب دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل های مهاری از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات مصرفی در شبکه برق و اینترنت می باشد که نخستین بار توسط شرکتی کانادایی با نام تجاری روهن( ROHN )مورد بهره برداری و تولید قرار گرفته اند.

این نوع دکل ها برای نصب نیاز به فضای زیادی داشته و به دلیل بهره مندی از مزایایی همچون مقرون به صرفگی، جا به جایی و نصب آسان و سریع، مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی، جزو مدل های محبوب در بین انواع دکل های مخابراتی می باشد، به طوری که این اقلام در سال های اخیر به عنوان راهکاری دائمی مورد استقبال و کاربرد گسترده ای قرار گرفته است.

کاربرد دکل های مهاری

از آنجایی که دکل های مهاری برای بارگذاری های سبک ساخته و طراحی شده اند، عمدتا برای نصب آنتن های بیسیم، آنتن های اینترنتی، آنتن های وایرلس و دیش های کوچک بکار برده می شوند. وزن بسیار کم این نوع دکل ها به آنها کمک می کند تا به راحتی بر روی انواع سازه های فلزی و بتنی از قبیل سوله ها و ساختمان ها، قابل نصب باشند.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

نصب دکل های مهاری با توجه به میزان ارتفاع، وزن تجهیزات و همچنین میزان وزش باد، در فواصل 6 تا 9 متری و به وسیله سیم های فولادی مهار می گردد، بدین صورت که این دکلها به کمک سیم مهار، با زاویه 120 درجه و از 3 جهت مهار و نگهداری می شوند. با این روش ایستایی دکل به شکل مطلوبی تامین می گردد.

این نوع دکل ها بر حسب روش ساخت و ابعادی که دارند در گروه های مختلفی قرار می گیرند که در بین آنها دکل های سری G بیشترین توجه و کاربرد را دارند. از میان دکل های سری جی نیز مدل G35 و G45 متداول تر از سایر دکل ها می باشد. جالب است بدانید که رقم مقابل حرف G برای نشان داده اندازه قاعده دکل استفاده می شود. برای نمونه در دکلهای مهاری G80، اندازه قاعده 80 سانتی متر است.

دکلهای مهاری را با قاعده های مثلثی و مربعی و توسط لوله، میلگرد و یا نبشی می سازند. از جمله فاکتور هایی که در شیوه ساخت دکل مهاری مورد توجه قرار می گیرد، می توان به سرعت باد محل نصب، بارگذاری و ارتفاع دکل اشاره نمود. همانند دکل های خود ایستا، در دکل مهاری نیز برای پیشگیری از زنگ زدگی و خوردگی از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می گردد.

فروش دکل مهاری

این مجموعه از فعالان با سابقه در زمینه تولید انواع دکل مخابراتی ( خود ایستا، مهاری ، منوپل و .. ) می باشد؛ بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال تهیه دکلهای مهاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید، بدانید که شرکت ما آماده فروش انواع دکل به شما خواهد بود.

 

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نصب دکل مهاری نیازمند تخصص و تجربه ویژه بوده به همین دلیل معمولا بعد از فروش این محصول شرکت تولیدی ما، خدمات نصب و راه اندازی آن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. برای تهیه انواع دکل های مهاری استانداردهای ویژه ای در نظر گرفته می شود، با اینحال اگر شما نیازمند محصولی با ویژگی های متمایز دیگر هستید می توانید با همکاران ما در ارتباط بوده و آن را با ویژگی های مد نظر سفارش دهید تا در کوتاهترین مدت زمان تهیه گردد.

شرکت تولیدی ما برای ارائه اینگونه خدمات در خدمت شما است، کافی است با شماره های موجود با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

 نصب و راه اندازی دکل مهاری باید طبق استانداردهایی انجام شود که باعث افزایش ایمنی در هنگام نصب می شود. بعد از نصب نیز باید دکل ها طی دوره های شش ماهه بازبینی و کنترل شوند تا از هر گونه آسیب و صدمات احتمالی جلوگیری شود. در این مقاله به بررسی امور انجام شده هنگام نصب دکل می پردازیم.

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نحوه نصب دکل مهاری از اموری است که باید حتما طبق استانداردهای آن انجام شود. در بعضی از مواقع دیده شده است که عدم رعایت نصب و راه اندازی دکل مهاری به صورت اصولی باعث سقوط آن و ایجاد حوادث جبران ناپذیری شده است.

برای این کار در صورتی که دکل بر روی بام نصب می شود باید حتما از تیر آهن مناسب  بر روی بام برای اتصال دکل استفاده شود. در صورت عدم وجود تیر آهن، پشت بام کاملا کنده شده و به تیرهای سقف دسترسی پیدا می شود. بعد از اتصال نیز باید حتما محل جوشکاری رنگ و سیمان شود. البته باید حتما بعد از جوشکاری محل نصب سنگ زده و تمیز شود و عمل جوشکاری دوباره انجام شود. این کار به اطمینان از اتصال محکم دکل کمک می نماید.

 

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

 

 نکته مهم که هرگز نباید فراموش شود ایزوگام نمودن این قسمت بعد از اتصال دکل است. این کار مانع از نفوذ رطوبت به محل و خوردگی پایه های دکل در طولانی مدت می شود.

تراز نمودن پایه ها نیز از نکات بسیار مهم است. در صورت عدم این کار سنگینی دکل به یک سمت کشیده شده و بعد از مدتی باعث سقوط دکل خواهد شد.

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نکات مهم دیگر

برای نصب و راه اندازی دکل مهاری نیاز به انجام امور بسیاری مانند: جوشکاری، تست جوش و رنگ، نصب هلالی، سیم بکسل، نصب پایه دکل، تست دکل و... نیاز است که باید حتما توسط متخصص این کار انجام شود.

هر آنچه که برای خرید و نصب دکل مهاری نیاز دارید را میتوانید در سایت گروه فنی و مهندسی آی تک مشاهده کنید

برای خرید دکل مهاری و نصب آن از تولید کنندگان معتبر و یا سایت های معتبر این امور استفاده نمایید. در صورتی که این امور توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود در زمان کوتاهی دکل مهاری دچار مشکل شده و باعث بروز حادثه خواهد شد.

برای خرید و ثبت سفارش می توانید به سایت گروه فنی و مهندسی آی تک مراجعه و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

 



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , نصب دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل دوربین مداربسته اسپید دام یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع دکل های مورد استفاده می باشد که امروزه می توانید در بسیاری از صنایع شاهد استفاده از آن باشید. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین انواع این دکل ها را از همین وب سایت پیش روی خود سفارش داده و آن را تهیه نمایید.

دکل دوربین اسپید دام

دکل دوربین اسپید دام یکی از بهترین انواع دکل های مورد استفاده می باشد که برای نصب دوربین های مختلف برای افزایش برد دید دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد و زاویه دید را گسترش می دهد. شما نیز میتوانید استفاده از این مدل دکل ها را به راحتی در محیط شهری مشاهده نمایی. توجه داشته باشید که استفاده از دکل های دوربین مدار بسته به دلیل داشتن مزیت های بسیار بالا از جمله داشتن قیمت مناسب، وزن بسیار سبک، هزینه های نگهداری پایین و نصب راحت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان واقع شده است. حال شما نیز می توانید با توجه به صنعتی که در حال فعالیت هستید، یکی از بهترین و بی نظیرترین این محصولات را از همین وب سایت اینترنتی تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

http://aytaak.ir/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%a7%d9%85/

 

 

دکل دوربین مداربسته اسپید دام

خرید دکل دوربین مداربسته

توجه داشته باشید که دکل دوربین مداربسته دارای انواع بسیار مختلفی از جمله دکل های مکعبی، لوله ای و چند وجهی هستند که هر کدام از آنها نیز دارای ویژگی های بسیار متفاوتی بوده و شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید یکی از بهترین این دکل ها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع دکل های دوربین مداربسته را از همین وب سایت اینترنتی مورد مشاهده قرار داده و سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش داشته باشید. توجه نمایید که قبل از خرید می توانید اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظرتان را از همکاران ما جویا شده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید و ثبت سفارش داشته و دکل مد نظرتان را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 


جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک



:: برچسب‌ها: دکل دوربین اسپید دام ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری دارای مزیت های بسیاری می باشند که وزن سبک و نصب راحت دو مورد از آنها شناخته می شوند. این نوع از دکل ها اغلب در شبکه های رایانه ای و تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرند. دکل های مهاری دارای انواع مختلفی می باشند که سری G یکی از آنها به شمار می روند. این نوع از دکل ها دارای اجزای مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

دکل مهاری

دکل های مختلفی وجود دارند که هر کدام از ویژگی های مشخصی برخوردارند و کارایی خاصی دارند. مهار یکی از این دکل ها به تکیه گاه و یا زمین توسط سیم مهار صورت می گیرد که اغلب آن را با نام دکل مهاری می‌شناسند. این نوع دکل ها دارای مزیت‌های بسیاری می باشند که از مهم ترین آنها می توان به سبک بودن و همچنین وزن پایینشان اشاره نمود.

در صورتی می توان از دکل های مهاری استفاده نمود که فضا به اندازه کافی وجود داشته باشد در غیر این صورت می بایست به فکر دکل های دیگری بود. بیشترین فضاها که این دکل ها می توانند در آنها مورد استفاده قرار گیرند شبکه های رادیویی و تلفن همراه و همچنین بی سیم و رادیو می باشند. اغلب این دکل ها را می توانید در پشت بام منازل و همچنین پشت بام های اداری مشاهده نمایید. ارتفاع بلند ساختمان های مختلف امکان نصب راحت این دکل ها را فراهم می کنند. در ادامه به مزیت های استفاده از دکل های مهاری بیشتر خواهیم پرداخت.

دکل مهاری

مزیت های دکل های مهاری

برای دکل مهاری می توان چندین مزیت مهم را برشمرد که براساس آنها میزان کاربرد این دکل ها نیز افزایش خواهد یافت. وزن پایین یکی از مزیت های اصلی این دکل ها محسوب می شود که این ویژگی باعث سبک بودن آنها می شود. در برابر دیگر دکل ها دارای قیمت پایین تر و مناسب تر می باشند و از این رو میزان کارایی آنها در شبکه های مختلف افزایش می یابد.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

 

در نقاط مختلف شهری استفاده از این دکل ها از مزیت های متعددی برخوردار می باشند. نیاز به فضای زیاد برای این نوع دکل ها زمانی است که بر روی زمین نصب شوند هر چند که پشت بام ها بهترین نقطه برای نصب آنها شناخته می شوند. این دکل ها راحت تر نصب شده و دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

دکل های مهاری و انواع مختلف آنها

دکل مهاری دارای انواع مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان سری G را معرفی نمود. برای تولید این نوع از دکل های مهاری اغلب از نمونه هایی همچون G35,G45,G55,G65,G80 استفاده می کنند. سکشن های سه متری و نصب به صورت سه ضلعی از دیگر ویژگی‌های سری G شناخته می شوند.

 لوله نمره 3 پایه های این دکل را تشکیل می دهند که برای اتصال آنها به صورت خرپایی از میلگردهایی 8 و یا شماره 10 استفاده می شود. برای آنتن های بی سیم و دیش هایی کوچک اغلب از این نوع دکل ها استفاده می شود. برای اینکه بتوان از آسیب هایی همچون زنگ زدگی دکل ها جلوگیری کرد از گالوانیزه گرم برای پوشش آنها با ضخامت 90 میکرون استفاده می شود.

قیمت دکل مهاری

بخش های مهم در نصب و راه اندازی دکل مهاری

دکل مهاری از بخش های مختلفی برخوردار است که در این بخش به معرفی آنها خواهیم پرداخت. سیم مهار فولادی و صفحه تعادل از اجزای مهم این نوع دکل ها شناخته می شوند. پیچ و مهره نیز برای اتصالات در این نوع دکل مورد استفاده قرار می گیرند. کلمپس و مهارکش فولادی نیز اجزای دیگر این دکل ها را تشکیل می دهند.

 در کنار اجزای عنوان شده می توان به بیس پلیت اشاره کرد. انکر بولت، انکر راد و گوشواره نیز سه جزء دیگر دکل مهاری به شمار می روند که هر کدام دارای کارایی خاصی برای نصب و راه اندازی این نوع دکل ها در ارتفاعات مانند پشت بام ها می باشند.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , نصب و راه اندازی دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

مشکلات ترافیکی در سطح شهرها و جاده های بین شهری و نیاز به برقراری امنیت در اماکن عمومی از دلایل مهم استفاده از دوربین های مداربسته می باشد. دکل های دوربین مداربسته از جمله تجهیزاتی می باشد که جهت جلوگیری از دسترسی عموم و زیاد کردن برد و ایجاد زاویه مناسب از آن استفاده می شود. دوربین های مداربسته به مکان خاصی اختصاص نداشته و در بیشتر نقاط مورد استفاده قرار می گیرند. خیابان ها، بزرگراه ها، فروشگاه ها، ادارات و شرکت ها، مکان های عمومی و نیز منازل مسکونی از مکان هایی هستند که نصب دوربین مدار بسته در آن صورت می گیرد. از این دوربین ها برای نظارت، حفظ امنیت، بررسی و ثبت تخلفات از جمله تخلفات رانندگی استفاده می شود.

 

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

جنس دکل دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربستهاین دکل ها معمولا از آلیاژهایی از جنس آهن با روکش گالوانیزه و یا بدون روکش ساخته می شوند. استفاده از آهن گالوانیزه باعث بالا رفتن قیمت این دکل ها نسبت به نوع دیگر آن می شود. در شرایطی که دکل در مکان های غیر مرطوب نصب گردد، از دکل هایی از جنس آهن سیاه نیز استفاده می شود. در برخی شرایط می توان برای ساخت دکل ها از آلومینیوم و یا آلیاژهایی از آن استفاده نمود. جنس دکل ها با توجه به کاربرد، مکان و ارتفاع آن می تواند متفاوت باشد. دکل های آهنی بدون روکش را باید قبل از نصب ابتدا با ضد زنگ و سپس با رنگ به منظور افزایش عمر و خورده نشدن دیواره پوشش داد. استفاده از دکل های غیر گالوانیزه برای ارتفاع بیش از 4 متر مناسب نمی باشد.

قیمت خرید و فروش انواع دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته در انواع مختلفی تولید شده و هر یک کاربرد خاص خود را دارند. پایه دکل دوربین مدار بسته تک پایه است و ضمن افزایش دید دوربین، زاویه مناسبی را ایجاد کرده و ارتفاع زیاد آن مانع از دسترسی به دوربین مداربسته می شود. دکل های دوربین مداربسته فضای کمی را اشغال می کند و برای محیط های شلوغ شهری بسیار مناسب می باشد. دکل های منوپل دوربین با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه ساخته می شود و میزان رطوبت محیط در انتخاب جنس آن تاثیرگذار می باشد. عواملی مانند شدت باد و میزان لرزش های محل نصب نیز در چگونگی ساخت آنها اثرگذار هستند.

دکل دوربین مداربسته

استفاده از دکل و پایه دوربین مداربسته

از دکل پایه دوربین به منظور افزایش برد و جلوگیری از خطر دسترسی عموم استفاده می شود. از پایه دوربین برای استقرار بهتر و قرار گرفتن درست دوربین استفاده می شود. دکل ها دارای انواع مکعبی، لوله ای، چند وجهی و ماژولار می باشند که از آنها در شرایط و ارتفاع های مختلف استفاده می گردد. ارتفاع دکل منوپل دوربین  از 2 متر آغاز شده و با توجه به کاربرد آن، وضعیت اقلیمی و میدان دید تا 30 متر افزایش می یابد.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/


:: برچسب‌ها: دکل دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

قیمت دکل مهاری با توجه به کیفیت و نوع سازه طراحی شده متغیر می باشد. البته افراد می توانند با سفارش ساخت دکل مهاری مدنظر این سازه را در قیمت بسیار مناسب با مقدار بودجه در اختیار خریداری و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

دکل مهاری

دکل های مهاری از جمله پرکاربردترین سازه هایی می باشد که به مقاصد مخابراتی چون آنتن های رادیو، آنتن های بی سیم، آنتن های موبایل , نصب دیش های ماکروویو مورد بهره برداری قرار می گیرد. دکل های مهاری از جمله دکل هایی می باشد که از طریق سیم مهار به زمین وصل شده و مهار شده اند. با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار زیاد دکل ها، می توان گفت از پرمصرف ترین و پرتقاضاترین محصولات امروزه به شمار می رود. این سازه دارای وزن پایین و بسیار سبک بوده و این مزیت بزرگی برای استفاده در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد محسوب می شود.

همچنین افراد می توانند بدون نگرانی و به راحتی از این دکل در پشت بام موسسه ها، شرکت ها و منازل خود نصب و استفاده نمایند. ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک می کند و این موضوع در مناطق شهری دارای مزیت بسیاری می باشد. توجه داشته باشید که برای نصب این دکل ها بایستی فضای زیادی را اختیار کنید چرا که برای نصب سیم های مهار به زمین و تکیه دکل ها به زمین فضای زیادی نیاز می باشد و به دلیل سبک و کم وزن بودن این سازه نصب آن بسیار راحت و سریع خواهد بود و هزینه آنچنانی را به دنبال نخواهد داشت.

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری از جمله مواردی است که می تواند در انتخاب آن و استفاده از آن تاثیرگذار باشد. قیمت دکل مهاری با توجه به عوامل متنوعی محاسبه و مشخص می گردد و عرضه کنندگان این نوع سازه با توجه به مقدار سودی که قصد کسب دارند ارقام مختلفی را برای آن ارائه می دهند. دکل های مهاری در انواع مختلفی با ابعاد متنوع تولید شده و در زمینه های متغیری مورد بهره برداری قرار می گیرد که در ساخت هر یک از انواع این سازه از مواد اولیه متنوعی استفاده می شود که این موضوع از مهمترین و موثرترین دلایل مشخص کردن قیمت دکل مهاری می باشد. افرادی که قصد خرید و تهیه دکل مهاری را دارند، می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین از وب سایت ما قیمت به روز و دقیق آن را به دست آورده و با کارشناسان متخصص ما در خصوص مشخصات فنی سازه کسب اطلاعات لازم را نمایند.

قیمت دکل مهاری

عوامل موثر در قیمت مهاری

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم عوامل بسیاری در قیمت دکل مهاری تاثیرگذار می باشد که از جمله این عوامل می توان به کیفیت و کارایی سازه، مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، ابعاد سازه، نوع دکل مهاری، طراحی مختلف آن، کاربرد و ویژگی های سازه اشاره نمود. شرکت های تولیدی و سازنده دکل های مهاری با بهره مندی از تکنولوژی به روز و تکیه بر دانش مهندسان خود سعی بر آن دارند محصولی با کاربرد و ویژگی های قابل توجهی را ارائه دهند که این امر سبب ایجاد زمینه رقابتی در میان تولیدکنندگان شده و در نتیجه قیمت های مختلفی را برای فروش دکل های مهاری ارائه می دهند.

 

 

قیمت دکل مهاری

خرید دکل مهاری، قیمت دکل مهاری 

خرید دکل مهاری در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده اهمیت و نقش بسیار مفید آن در جامعه امروزی می باشد همانطور که می دانید استفاده از این سازه با توجه به تمامی مزیت ها و ویژگی هایی که دارا است، توانسته است در اولویت انتخاب مشتریان و کاربران واقع شود. افراد می توانند برای داشتن قیمت مناسب در خرید دکل مهاری اقدام به سفارش سازه در مشخصات مدنظر کرده و با تعیین نوع طراحی سازه و کیفیت آن هزینه و قیمت مناسب با مقدار بودجه خود به دنبال داشته باشند. 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل های دوربین مداربسته از پرکاربردترین دکل ها در دنیای امروز به شمار می روند. قیمت دکل دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات نظارتی امنیتی استفاده می شوند.

دکل های دوربین مداربسته از جمله تجهیزاتی هستند که همراه دوربین های مداربسته استفاده می شوند. در ادامه ما به توضیح کاربرد انواع و قیمت این نوع دکل می پردازیم.

دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

دکل های دوربین مداربسته از زیرمجموعه دکل های مخابراتی هستند که خود آنها نیز به 6 زیر گروه تقسیم می شوند. دکل های دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات مخابراتی مانند دوربین مداربسته و آنتن مورد استفاده قرار می گیرند.

از موارد کاربردهای دکل دوربین مداربسته می توان گفت:

  • برای افزایش ارتفاع دوربین مداربسته و در نتیجه افزایش دید و کنترل بیشتر بر محیط و افراد مستقر در یک موقعیت
  • کاهش خسارت های وارده و احتمال دزدیده شدن با ایجاد ارتفاع از سطح زمین
  • بیشتر شدن بازدهی و محیط عکس های گرفته شده
  • بهبود زاویه و تسلط دوربین مداربسته بر محیط

.

.

انواع دکل های دوربین مداربسته

این نوع دکل ها را می توان بر اساس ارتفاع، ضخامت و نوع طراحی به چهار گونه دکل دسته بندی نمود.

  1. دکل مکعبی: دکل مکعبی هزینه تولید پایینی دارد. علت آن هم پیچیده نبودن ساخت این نوع دکل می باشد. ارتفاع این دکل تا 6 متر می رسد و در برابر ضربات فیزیکی استقامت کمتری دارد.
  2. دکل لوله ای: مهمترین ویژگی این نوع دکل کم وزن بودن آن است که باعث آسانی نصب آن شده است. حمل و نقل این دکل راحت تر و قابل استفاده مجدد می باشد.
  3. دکل چند وجهی: نام گذاری این دکل به خاطر پایه دکل دوربین است. پایه این نوع دکل به صورت قاعده ای با 6 تا 8 وجه می باشد. در ساخت این دکل حرفه ای، چندین قسمت به هم جوش داده می شوند. قیمت تمام شده تولید این نوع دکل بیشتر از دکل های ذکر شده است. البته تولید این نوع دکل از جهات ساختار و ارتفاع آن محدودیتی ندارد.
  4. دکل ماژولار: بیشترین مقاومت را در برابر باد دارند و در مناطق بادخیز بکار می روند. این نوع دکل شباهت بیشتری به دکل های مخابراتی دارد. 

پایه دکل دوربین مداربسته

قیمت دکل دوربین مدار بسته و نصب آن

در نصب دکل دوربین مداربسته باید به موارد زیر توجه کرد:

  • نوع پروژه
  • نوع دوربینی که روی دکل می بندیم.
  • نوع محیطی که در آن دکل را نصب می کنیم.
  • نوع سطحی که روی آن دکل را پایه گذاری می کنیم.
  • تعیین موقعیت هدف برای ضبط تصاویر
  • ارتفاع لازم

پایه دکل دوربین

در تعیین قیمت دکل دوربین مداربسته نیز می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • نوع دکل مورد نیاز
  • جنس مواد بکار رفته
  • نوع فونداسیون مورد نیاز دکل
  • قطعات بکار رفته و تعداد آنها
  • نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر مواد بکار رفته در تولید دکل ها
  • سایز دکل مورد استفاده
  • هزینه نصب

 

منبع : گروه فنی و مهندسی گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: قیمت دکل دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

با راه اندازی ویپ Voip سیسکو گروه فنی و مهندسی آی تک می‌توان از خرید مرکز تلفن به صورت جداگانه خودداری کرد.برای راه اندازی ویپ سیسکو از دو روش نرم افزاری CME و CUCM استفاده می کنند.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09123621699

 

راه اندازی ویپ سیسکوبا راه اندازی ویپ voip سیسکو شما می‌توانید بسیاری از هزینه‌های اضافی راه اندازی ویپ را از بین ببرید. امروزه در اکثر سازمان‌های بزرگ و حتی کوچک برای کاهش هزینه‌های ارتباطی از تکنولوژی ویپ استفاده می‌‎شود. با استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ شما می‌توانید بسیاری از هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهید. برای پیاده سازی سیستم ویپ نیاز به یک مرکز تلفن دارید که ارتباط بین تلفن‌های IP در داخل مرکز شما را با یکدیگر و با بیرون از سازمان مدیریت کند. این مرکز تلفن تحت شبکه می‌تواند نرم‌افزاری یا سخت افزاری باشد. شما می‌توانید بر روی یک روتر سیسکو اقدام به راه اندازی Voip کنید و از خرید مرکز تلفن سانترال قدیمی اضافه خودداری کنید.

.

.

راه اندازی ویپ voip سیسکو، چرا؟

راه اندازی ویپ سیسکوهمان طور که می‌دانید برای راه اندازی Voip نیاز به یک مرکز تلفن دارید. اگر قصد تهیه‌ی یک مرکز تلفن سخت افزاری داشته باشید باید هزینه‌ی خرید آن را متقبّل شوید. ولی اگر در شبکه‌ی خود یک روتر سیسکو داشته باشید می‌توانید با چند دستور در سیستم عامل IOS اقدام به راه‌اندازی ویپ سیسکو Voip نرم افزاری کنید.

 ویپ سیسکو 

http://aytaak.ir/2018/10/03/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%BE-voip-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88/ 

شیوه‌های راه اندازی voip سیسکو

برای راه اندازی voip سیسکو دو روش نرم افزاری وجود دارد که کارشناسان گروه فنی و مهندسی آی تک برای شما بیان می کنند.

CUCM و CME.

CUCM یک راهکار برای سازمان‌های بزرگ می‌باشد و ما در این مطلب وارد جزئیات آن نمی‌شویم. اما CME راهکاری است برای راه اندازی voip سیسکو در سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک. با استفاده از CME می‌توانید تا 450 تلفن IP را در شبکه‌ی خود رجیستر کنید. CME یک نرم افزار مدیریت ارتباطی در سیستم عامل IOS می‌باشد که قابلیت‌های کلیدی یک مرکز تلفن تحت شبکه را به روترهای سیسکو اضافه می‌کند. CME به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا صدا، داده، و تلفن IP خود را در یک بستر پیاده سازی کنند و هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهند. هر سازمانی که برای برقراری ارتباط بین شعبه‌های خود از روتر سیسکو استفاده می‌کند و در عین حال نیاز به برقراری ارتباط تلفنی بین تمام شعبه‌های خود دارد، می‌تواند با روش CME اقدام به راه اندازی ویپ سیسکو کند. در روش CME بسیاری از قابلیت‌های اساسی یک سیستم تلفنی پیاده‌سازی می‌شود، علاوه بر آن بعضی ویژگی‌هایی که در سیستم‌های تلفنی قدیمی وجود ندارد نیز اضافه می‌شود.

.

.

نحوه راه اندازی voip سیسکو

ویپ سیسکواگر در سازمان خود برای برقراری ارتباط بین شعب مختلف از روتر سیسکو استفاده می‌کنید و قصد پیاده سازی Voip نیز دارید، بهترین راهکار، راه اندازی voip سیسکو می‌باشد. در این روش شما نیاز به پرداخت هزینه برای سخت افزار جداگانه ندارید و تنها باید لایسنس مربوط به راه اندازی voip سیسکو را تهیه کنید. اگر سازمان شما حداکثر به 450 تلفن IP نیاز داشته باشد، می‌توانید از روش نرم افزاری CME در روترهای سیسکو برای راه اندازی voip سیسکو استفاده کنید. در ضمن به این نکته توجه کنید که از IOS ورژن 15 به بعد برای نصب CME نیاز به لایسنس UC دارید. ادامه مطلب سیستم ویپ و مزایا

 

 

جهت مشاوره برای ویپ سیسکو با ما تماس بگیرید.

09123621699

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: ویپ سیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.           09123621699

نصب و راه اندازی ویپ و فروش ویپ VOIP

ویپ چیست ؟ 

سیستم تلفن تحت شبکه ویپ Voip در سازمانها به عنوان مرکز تلفن ویپ عمل می کند. سیستم تلفنی ویپ voip کمک شایانی در کاهش هزینه های تلفن می کند و برای شرکت ها مناسب است.

خدمات ویپبا بزرگتر شدن سازمانها و افزایش شعبات مختلف شرکتها در شهرهای مختلف و حتی دیگر کشورها، نیاز به استفاده از سیستم تلفنی ویپvoip  روز به روز بیشتر احساس می شود. این سیستم به علت سهولت در کاربری، مدیریت آسان، انعطاف پذیری بالا و مزایای بیشماری که نسبت به سیستم تلفن مرکزی سنتی دارد بسیار

.

.

سیستم تلفن مرکزی سنتی

در ادارات و شرکت ها که معمولا لازم است بین بخش های مختلف شرکت ، ارتباط برقرار شود از سیستم تلفن مرکزی استفاده می شود. سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP از یک تلفن سانترال آنالوگ ،گوشی های آنالوگ و کابل های تلفن آنالوگ تشکیل می شوند. تلفن سانترال آنالوگ، کار انتقال تماس به خطوط داخلی را انجام می دهد. برای پیاده سازی این سیستم سنتی، نیاز به حضور کارشناسان این حوزه، جهت پیاده سازی کابل کشی ها مورد نیاز است که همین موضوع نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود و یکی از مهمترین دلایلی می باشد که ما را به استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ با پیاده سازی راحت تر سوق دهد.

 

معرفی سیستم تلفنی ویپvoip 

نصب و راه اندازی ویپ VOIPسیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  ، نام یک سیستم تلفنی است که با استفاده از اینترنت ،ارتباطات تلفنی را برقرار می کند و نام آن هم بر گرفته از سرواژه های عبارت Voice Over Internet Protocol به معنای ارتباط تلفنی از طریق اینترنت می باشد.با ظهور سیستم تلفن مرکزی و راه اندازی ویپvoip  ،استفاده از سیستم تلفن سنتی که بر پایه سوئیچ مداری کار می کرد منسوخ شده است. این امر به علت امکانات و مزایای بی نظیری است که این سیستم تلفنی به همراه دارد. برای پیاده سازی سخت افزاری سیستم تلفن ویپvoip  نیاز به حضور کارشناسان این حوزه نداریم و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی قابل اجراست.

.

اجزای سیستم تلفنی ویپvoip 

  • هسته اصلی عملکرد سیستم تلفنی ویپvoip  ، وجود شبکه محلی (LAN) می باشد.این شبکه تمام بخش های سیستم را به هم وصل می کند.

  • سرور ویپvoip ، که یه سانترال است که در بستر IP (پروتکل اینترنتی) کار می کند.این سانترال نسبت به سانترال های آنالوگ ، بسیار کوچکتر است.

  • تلفن های ویپvoip  که نسبت به تلفن های آنالوگ کمی گرانتر هستند در عوض امکانات بسیاری دارند.این تلفن ها از طریق کابل شبکه به شبکه کامپیوتری وصل می شوند و با سرور ارتباط برقرار می کنند.

  • گیت وی ویپvoip ، دستگاهی است که ارتباط بین سیستم تلفنی ویپvoip  را با خطوط آنالوگ شهری برقرار می سازد.

.

مزایای نصب و راه اندازی ویپ Voip و پشتیبانی ویپ Voip ( مزایای ویپ )

  • تجهیزات ویپپیاده سازی آسان: می توان نرم افزار ویپvoip  را بر روی کامپیوتر نصب کرد و پیکربندی آن را با اجرای چندین دستورالعمل ،انجام داد.

  • استفاده از شبکه کامپیوتری به جای سیم کشی مجزا: شما برای استفاده از این سیستم نیاز ندارید که سیم کشی جداگانه ای انجام دهید و کافیست که گوشی خود را به پورت استاندارد نزدیکترین کامپیوتر در شبکه، متصل کنید. همچنین در صورتی که از نرم افزار ویپ تلفنی استفاده می کنید تنها کافیست آن  را بر روی کامپیوتر متصل به شبکه نصب کنید. این نرم افزارها به صورت متن باز و رایگان در اختیار همگان هستند. این قابلیت ها، منجر به سهولت در افزایش دادن تعداد کاربران سیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  می شود.

  • کاهش هزینه ها: یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم voip این است که هزینه تمام شده برای تماس های تلفنی شرکت شما کاهش پیدا می کند.

  • مدیریت آسان: نرم افزار مورد استفاده دارای اشکال گرافیکی است که به راحتی می توانید با آن کار کنید و تنظیمات خود را در آن انجام دهید.

  • سازگاری با انواع گوشی ها و تجهیزات : استاندارد مورد استفاده در سیستم تلفن ویپvoip  ، SIP است و هر تجهیزاتی که از این استاندارد پشتیبانی کند در این سیستم قابل استفاده است. بنابراین می توان انواع و اقسام گوشی ها درمدل های مختلف و با برندهای مختلف  که از این استاندارد پشتیبانی کنند را در سیستم تلفن voip به کار گرفت.

  • پشتیبانی ویپ : امروزه هر شرکت یا مجموعه ای که از تلفن تحت شبکه ویپ استفاده میکنند بدون شک نیازمند شخص یا شرکتی هستند که بتواند در کمترین زمان و حتی از راه دور پشتیبانی دریافت کند. نکته قابل اهمیت اینکه خدمات پشتیبانی ویپ برای هر شرکت، سازمان و یا هر کسی که از تلفن ویپ استفاده میکند امری واجب است.

جهت مشاوره رایگان در خصوص پشتیبانی سرویس ویپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.           09123621699

 

سیستم تلفنی voip برای استفاده چه کسانی است؟

  • در یک شرکت برای ارتباط بین قسمت های مختلف ، به جای خطوط تلفن شهری ،می توان از سیستم تلفن ویپvoip  استفاده کرد.این کار موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد.

  • شرکت هایی که دارای چندین شعبه هستند، معمولا نیاز دارند که بین این شعب ارتباط تلفنی برقرار کنند. سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت های فراوان آن ، برای استفاده این شرکتها ،مناسب ترین گزینه انتخاب است.

  • بسیاری از شرکت های بزرگ که با تبلیغات و برندسازی به جذب مشتری می پردازند با حجم زیادی از تماس های تلفنی در هر ساعت روبرو هستند. برای از دست ندادن مشتریان و جلب رضایت آنها ، باید از سیستم تلفنی استفاده کنند که امکاناتی نظیر صف انتظار داشته باشد، که سیستم تلفنی ویپvoip  از این امکان نیز برخوردار است.

  • در عصر ارتباطات ، شاید ارتباط تنها از طریق صدا برای رساندن پیام به مخاطب کافی نباشد و نیاز به انتقال دیتا و تصویر هم داشته باشیم. سیستم تلفنی ویپvoip  ،این نیاز ما را هم برآورده می کند.

  • سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت ارسال تصویر همراه با صوت مناسب استفاده در ویدئو کنفرانس هاست.

  • از دیگر مزایای ویپ ارتباط با خارج از کشور از طریق خطوط تلفن شهری، مستلزم پرداخت بهای نسبتا سنگینی است و مقرون به صرفه نیست، با استفاده از سیستم تلفن ویپvoip  می توان به صورت رایگان با خارج از کشور ارتباط برقرار کرد.

  • با توجه به قیمت بسیار پایینتر هزینه های تماس در سیستم تلفن ویپ voip و مزایای آن، می توان در ساختمانهای نوساز که سیم کشی تلفن انجام نداده اند از این سیستم تلفنی مدرن و بهینه استفاده کرد.

 راه اندازی ویپ http://aytaak.ir/%D9%88%DB%8C%D9%BE-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/

در ادامه مجموعه ای از مزایای ویپ آورده شده است :

  • ترکیب صدا و اطلاعات در ارتباطات

  • استفاده از استاندارد SIP ،323

  • کاهش هزینه های پشتیبانی و نگه داری به دلیل ادغام شبکه دیتا و تلفن

  • پویایی و پیشرفت روز افزون نرم افزار

  • قابلیت توسعه و برنامه نویسی برای گوشی های تلفن و موبایل

  • پشتیبانی از امکانات مخابراتی کنونی و ارایه خدمات ویپ جدید، با هزینه پایین و سهولت در اجرا

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.           09123621699

امکانات مرکز تماس ویپ گروه فنی و مهندسی آی تک

برخی امکانات این سیستم در نرم افزار ویپ به شرح زیر است:

امکان ارائه داخلی به تعداد نا محدود برای کاربران

با توجه به سخت افزار و نرم افزار انتخابی برای ویپ ، می توانید تعداد مختلف و بسیار زیاد داخلی داشته باشید. با توجه به قیمت ویپ شما می توانید بهترین کیفیت و بهترین امکانات را استفاده کنید.

 

امکان دریافت Voicemail پیام صوتی

با استفاده از این سرویس در صورت عدم پاسخگویی کاربران می توان برای آنها پیام صوتی گذاشت . کاربر در زمان دلخواه قادر به شنیدن پیام می باشد . همچنین امکان ذخیره سازی پیام بر روی سرور و در صورت نیاز حتی ایمیل کردن آن برای کاربر وجود دارد.

ضبط مکالمات

تمامی مکالماتی که در بستر نرم افزار ویپ در سیستم صورت می گیرد قابلیت ضبط شدن و ذخیره شدن در سرور را دارا می باشند و همچنین با کمک فشرده سازی می توان حجم مکالمات را تا اندازه بسیار خوبی کاهش داد.

نرم افزار تلفن Softphone

با نصب نرم افزار تلفن بر روی کامپیوتر ، امکان دسترسی به داخلی از طریق کامپیوتر کاربر فراهم خواهد شد . با این ویژگی از بیرون شرکت هم امکان ارتباط با سازمان بصورت بدون هزینه وجود دارد. همچنین می توان از لپ تاپ یا موبایل به عنوان تلفن ویپ استفاده کرد.

فکس به ایمیل

با استفاده از سرویس fax to email قابلیت دریافت اتوماتیک فکس های دریافتی و ارسال آنی آنها به ایمیل کاربر وجود خواهد داشت. بدین صورت در مصرف کاغذ صرفه جویی شده و به محیط زیست اهمیت داده خواهد شد . از طرف دیگر با ذخیره سازی اسناد و فکس های دریافتی در ایمیل،قابلیت دسترسی به آنها در هر مکان و زمان مقدور می باشد .

آی.وی.آر IVR

این ویژگی ( Interactive Voice Response) به شما امکان برقراری منوی صوتی بر اساس تماس کاربران را فراهم می کند و به کمک آن کاربر می تواند برای اتصال به بخش مورد نظر خود ، داخلی بخش مورد نظر خود را بر اساس پیام اتوماتیک خوانده شده وارد کند.

برای مثال در تماس با شرکتی که دارای بخش فروش، پشتیبانی و ... است، ابتدا پیام پخش شده و سپس برای ارتباط با هر بخش یک شماره اعلام می گردد. و بعد از آن تماس گیرنده با وارد کردن شماره مورد نظر به بخش مربوطه هدایت می شود.

صف انتظار

با استفاده از ویژگی صف انتظار، در صورت اشغال بودن خطوط دیگر ارتباط قطع نمی گردد و تماس های مخاطبان از دست نمی رود ،بلکه در صف انتظار قرار می گیرند و با آزاد شدن داخلی تماس برقرار شود.

مدیریت تماس در ساعات اداری

این ویژگی یکی از موارد پر کاربرد سیستم تلفن شرکت محسوب می شود. که در سیستم های VoIP با مقرر کردن ساعات کاری به راحتی قابل انجام خواهد بود.

گزارش گیری از تماس ها

این امکان وجود دارد که تماس کاربران به صورت گزارش در سیستم مرکز تماس ویپ ذخیره گردد که در نظارت بر تماس ها و ارائه گزارش های مختلف بر اساس تماس های تلفنی دریافتی بیانگر نحوه و میزان تماس هاست،و در عملیات مدیریتی شرکت قابل استفاده است .

 

گوشی ویپ

گوشی تلفن ویپ انواع مختلفی دارد : گوشی تلفن ویپ رومیزی ، گوشی های بی سیم، گوشی ویپ رومیزی تصویری.

فروش تجهیزات ویپ

ما در فروشگاه اینترنتی خود میتوانیم کمک شایسته ای به شما جهت فروش تجهیزات ویپ انجام دهیم. یا میتوانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها با اطلاع شوید.

آموزش ویپ

ما در گروه فنی و مهندسی آی تک با استفاده از کادر مجرب و تخصصی کلیه دوره های آموزش ویپ را بصورت کاملا حرفه ای و با قیمت مناسب به شما آموزش می دهیم.

فروش ویپ

.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972   –   02166977987

09123621699

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: راه اندازی ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

کریو کنترل Kerio Control

امروزه اینترنت یکی از پر کاربردترین سرویس ها در سازمانها، ادارات، شرکت ها و … است در نتیجه باید نظارت و مدیریتی کلی روی آن باشد. مثلا آیا کارمندان و کاربران اینترنت، در این سازمان ها استفاده بهینه در جهت وظایفشان انجام می دهند یا استفاده ای تفریحی از این سرویس می کنند و وظیفه محولشان را فراموش می‌کنند از این رو ما فایروال کریو کنترل رو به شما معرفی میکنیم.

کریو کنترل

.

Kerio Control یا کریو کنترل دارای بهترین طراحی شبکه است و سازمان، شرکت و یا اداره شما را از هجوم تهدیدات فلج کننده حفاظت می‌کند. این نرم افزار، امنیتی قوی در شبکه و هوشی پایدار را فراهم می کند.

.

کریو کنترل - فایروال کریو - Kerio Control

Kerio Control به صورت اتوماتیک لایه های امنیتی را پیدا کرده و مانع از اعمال تهدیدات در شبکه می شود تا زمانی که مدیر شبکه انعطاف پذیری های مورد نظرش را با استفاده از Policy Tools ها نسبت به کاربران اعمال کند؛ کنترل مدیرت پهنای باند، مونیتورینگ دقیق شبکه و اتصالات IPSec V.P.N برای دسکتاپ ها، دستگاه های موبایل و سایت های مختلف.

نسخه ۸ از این محصول به صورت نسخه Software Appliance ارائه می شود که بی نیاز از سیستم عامل است. در واقع Kerio Control Software Appliance یک نسخه Customize شده از لینوکس است که نرم افزار Kerio Control بر روی آن نصب شده است.

.

نرم افزارها و سخت افزارهای فایروالی متنوعی جهت نظارت و مدیریت اینترنت سازمان ها و ادارات وجود دارد که از آن جمله می توان به نرم افزارهای ISA Server و Kerio Control اشاره کرد و از سخت افزارها نیز می توان Cisco ASA را نام برد. به فایروال های سخت افزاری UTM نیز گفته می‌شود.

.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Kerio Control

  1. مدیریت کاربر
  2. قابلیت یکپارچه شدن با Active Directory
  3. اعتبار سنجی کاربران برای دسترسی به شبکه
  4. قابلیت اختصاص IP به طور خودکار (DHCP)
  5. امکان تعریف قواعد دسترسی به شبکه و اینترنت برای هر کاربر
  6. نظارت بر فعالیت کاربران در وب
  7. دارای دیواره آتش جهت کنترل دسترسی، جلو گیری از نفوذ و خرابکاری در شبکه
  8. دارای سیستم شناسایی و ممانعت از نفوذ (IPS)
  9. توانایی جلوگیری از ورود آگهی های تبلیغاتی اینترنتی
  10. مدیریت پهنای باند
  11. قابلیت سهمیه بندی پهنای باند برای برنامه های مختلف
  12. پشتیبانی از VoIP، پروتکل ارسال صوت از طریق اینترنت

 

فایروال کریو کنترل http://aytaak.ir/kerio-control/

دیوار آتش یا Firewallفایروال کریو

اصلی ترین وظیفه یک دیوارآتش مستقر در محیط، نظارت بر ترافیک ورودی و خروجی شبکه بر مبنای سیاست امنیتی سازمان است. Kerio Control، قادر است برای نظارت بر ترافیک اینترنت قواعد قابل درک و ساده ای را مبتنی بر رویه های امنیتی شبکه پیشنهاد دهد. دستیار نصب خودکار فراهم شده در نرم افزار می‌تواند خیلی به سرعت این کار را به انجام برساند.

سیستم ضد نفوذ (IPS)

سیستم ضد نفوذ Kerio Control می تواند بطور غیر محسوس تمامی ترافیک ورودی و خروجی شبکه را تحت نظارت قرار دهد و در کنار دیواره آتش سرویس دهنده های داخل شبکه را از هرگونه نفوذ و ارتباط غیر مجاز در امان دارد.

محافظت در مقابل ویروس ها

داشتن ضدویروس در محیط شبکه، خطر انتشار سریع ویروس را کاهش می‌دهد. Kerio Control، به طور اختیاری یک پویشگر قوی، مختص ویروس را برا ی ترافیک ورودی و خروجی HTTP ,FTP ,SMTP ,POP3 فراهم نموده است.

پشتیبانی از VPN

هنگامیکه لازم است بین دو شبکه و یا سرویس دهنده و ایستگاه های کاری، شبکه خصوصی مجازی برقرار گردد، Kerio Control اجازه می‌دهد با استفاده از پرتکلهای IPSec NAT و PPTP VPN این ارتباط ایمن به سادگی برقرار شود.

پشتیبانی از VoIP

برقراری ارتباط تلفنی از طریق شبکه ای که تحت محافظت دیواره آتش قرار داشته باشد، کار مشکلی است زیرا اساساً پرتکلهای VoIP مانند H.323 جهت گذر آسان از میان دیواره آتش طراحی نشده اند. Kerio Control، اجازه می‌دهد،VoIP در کنار آن به اجرا در آید تا از رها ساختن عمومی زیر ساختهای VoIP در اینترنت بدون امنیت لازم بی نیاز شوید.

نظارت بر محتوای Web

Kerio Control به طور خودکار دارای ویژگی اعمال محدودیت بر روی محتوای صفحات وب است که بر مبنای کلید واژه، دسترسی به یک سایت را می‌تواند مسدود کند و بطور افزودنی Kerio Control با نرم افزار پالایشی Cobion Orang Filter تجهیز شده است.

در این نرم افزار محتوای صفحات وب، به ۵۸ مقوله مختلف نظیر اخبار، بازی، خرید، ورزش، مسافرت و غیره تقسیم شده است و می‌تواند دسترسی کاربران مختلف، به مقوله های گوناگون را کنترل و یا مسدود کند.

.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972   –   02166977987

09123621699

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: فایروال کریو ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

نصب و راه اندازی و فروش ویپ VOIP

ویپ چیست ؟

سیستم تلفن تحت شبکه ویپ Voip در سازمانها به عنوان مرکز تلفن ویپ عمل می کند. سیستم تلفنی ویپ voip کمک شایانی در کاهش هزینه های تلفن می کند و برای شرکت ها مناسب است.

خدمات ویپبا بزرگتر شدن سازمانها و افزایش شعبات مختلف شرکتها در شهرهای مختلف و حتی دیگر کشورها، نیاز به استفاده از سیستم تلفنی ویپvoip  روز به روز بیشتر احساس می شود. این سیستم به علت سهولت در کاربری، مدیریت آسان، انعطاف پذیری بالا و مزایای بیشماری که نسبت به سیستم تلفن مرکزی سنتی دارد بسیار

.

.

سیستم تلفن مرکزی سنتی

در ادارات و شرکت ها که معمولا لازم است بین بخش های مختلف شرکت ، ارتباط برقرار شود از سیستم تلفن مرکزی استفاده می شود. سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP از یک تلفن سانترال آنالوگ ،گوشی های آنالوگ و کابل های تلفن آنالوگ تشکیل می شوند. تلفن سانترال آنالوگ، کار انتقال تماس به خطوط داخلی را انجام می دهد. برای پیاده سازی این سیستم سنتی، نیاز به حضور کارشناسان این حوزه، جهت پیاده سازی کابل کشی ها مورد نیاز است که همین موضوع نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود و یکی از مهمترین دلایلی می باشد که ما را به استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ با پیاده سازی راحت تر سوق دهد.

 

معرفی سیستم تلفنی ویپvoip 

نصب و راه اندازی ویپ VOIPسیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  ، نام یک سیستم تلفنی است که با استفاده از اینترنت ،ارتباطات تلفنی را برقرار می کند و نام آن هم بر گرفته از سرواژه های عبارت Voice Over Internet Protocol به معنای ارتباط تلفنی از طریق اینترنت می باشد.با ظهور سیستم تلفن مرکزی ویپvoip  ،استفاده از سیستم تلفن سنتی که بر پایه سوئیچ مداری کار می کرد منسوخ شده است. این امر به علت امکانات و مزایای بی نظیری است که این سیستم تلفنی به همراه دارد. برای پیاده سازی سخت افزاری سیستم تلفن ویپvoip  نیاز به حضور کارشناسان این حوزه نداریم و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی قابل اجراست.

.

اجزای سیستم تلفنی ویپvoip 

  • هسته اصلی عملکرد سیستم تلفنی ویپvoip  ، وجود شبکه محلی (LAN) می باشد.این شبکه تمام بخش های سیستم را به هم وصل می کند.

  • سرور ویپvoip ، که یه سانترال است که در بستر IP (پروتکل اینترنتی) کار می کند.این سانترال نسبت به سانترال های آنالوگ ، بسیار کوچکتر است.

  • تلفن های ویپvoip  که نسبت به تلفن های آنالوگ کمی گرانتر هستند در عوض امکانات بسیاری دارند.این تلفن ها از طریق کابل شبکه به شبکه کامپیوتری وصل می شوند و با سرور ارتباط برقرار می کنند.

  • گیت وی ویپvoip ، دستگاهی است که ارتباط بین سیستم تلفنی ویپvoip  را با خطوط آنالوگ شهری برقرار می سازد.

.

مزایای نصب و راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپvoip (مزایای ویپ)

  • تجهیزات ویپپیاده سازی آسان: می توان نرم افزار ویپvoip  را بر روی کامپیوتر نصب کرد و پیکربندی آن را با اجرای چندین دستورالعمل ،انجام داد.

  • استفاده از شبکه کامپیوتری به جای سیم کشی مجزا: شما برای استفاده از این سیستم نیاز ندارید که سیم کشی جداگانه ای انجام دهید و کافیست که گوشی خود را به پورت استاندارد نزدیکترین کامپیوتر در شبکه، متصل کنید. همچنین در صورتی که از نرم افزار ویپ تلفنی استفاده می کنید تنها کافیست آن  را بر روی کامپیوتر متصل به شبکه نصب کنید. این نرم افزارها به صورت متن باز و رایگان در اختیار همگان هستند. این قابلیت ها، منجر به سهولت در افزایش دادن تعداد کاربران سیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  می شود.

  • کاهش هزینه ها: یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم voip این است که هزینه تمام شده برای تماس های تلفنی شرکت شما کاهش پیدا می کند.

  • مدیریت آسان: نرم افزار مورد استفاده دارای اشکال گرافیکی است که به راحتی می توانید با آن کار کنید و تنظیمات خود را در آن انجام دهید.

  • سازگاری با انواع گوشی ها و تجهیزات : استاندارد مورد استفاده در سیستم تلفن ویپvoip  ، SIP است و هر تجهیزاتی که از این استاندارد پشتیبانی کند در این سیستم قابل استفاده است. بنابراین می توان انواع و اقسام گوشی ها درمدل های مختلف و با برندهای مختلف  که از این استاندارد پشتیبانی کنند را در سیستم تلفن voip به کار گرفت.

.

سیستم تلفنی voip برای استفاده چه کسانی است؟

  • در یک شرکت برای ارتباط بین قسمت های مختلف ، به جای خطوط تلفن شهری ،می توان از سیستم تلفنی ویپvoip  استفاده کرد.این کار موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد.

  • شرکت هایی که دارای چندین شعبه هستند، معمولا نیاز دارند که بین این شعب ارتباط تلفنی برقرار کنند. سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت های فراوان آن ، برای استفاده این شرکتها ،مناسب ترین گزینه انتخاب است.

  • بسیاری از شرکت های بزرگ که با تبلیغات و برندسازی به جذب مشتری می پردازند با حجم زیادی از تماس های تلفنی در هر ساعت روبرو هستند. برای از دست ندادن مشتریان و جلب رضایت آنها ، باید از سیستم تلفنی استفاده کنند که امکاناتی نظیر صف انتظار داشته باشد، که سیستم تلفنی ویپvoip  از این امکان نیز برخوردار است.

  • در عصر ارتباطات ، شاید ارتباط تنها از طریق صدا برای رساندن پیام به مخاطب کافی نباشد و نیاز به انتقال دیتا و تصویر هم داشته باشیم. سیستم تلفنی ویپvoip  ،این نیاز ما را هم برآورده می کند.

  • سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت ارسال تصویر همراه با صوت مناسب استفاده در ویدئو کنفرانس هاست.

  • از دیگر مزایای ویپ ارتباط با خارج از کشور از طریق خطوط تلفن شهری، مستلزم پرداخت بهای نسبتا سنگینی است و مقرون به صرفه نیست، با استفاده از سیستم تلفن ویپvoip  می توان به صورت رایگان با خارج از کشور ارتباط برقرار کرد.

  • با توجه به قیمت بسیار پایینتر هزینه های تماس در سیستم تلفن ویپ voip و مزایای آن، می توان در ساختمانهای نوساز که سیم کشی تلفن انجام نداده اند از این سیستم تلفنی مدرن و بهینه استفاده کرد.

 

در ادامه مجموعه ای از مزایای ویپ آورده شده است :

  • ترکیب صدا و اطلاعات در ارتباطات

  • استفاده از استاندارد SIP ،323

  • کاهش هزینه های پشتیبانی و نگه داری به دلیل ادغام شبکه دیتا و تلفن

  • پویایی و پیشرفت روز افزون نرم افزار

  • قابلیت توسعه و برنامه نویسی برای گوشی های تلفن و موبایل

  • پشتیبانی از امکانات مخابراتی کنونی و ارایه خدمات ویپ جدید، با هزینه پایین و سهولت در اجرا

 

امکانات مرکز تماس ویپ گروه فنی و مهندسی آی تک

برخی امکانات این سیستم در نرم افزار ویپ به شرح زیر است:

امکان ارائه داخلی به تعداد نا محدود برای کاربران

با توجه به سخت افزار و نرم افزار انتخابی برای ویپ ، می توانید تعداد مختلف و بسیار زیاد داخلی داشته باشید. با توجه به قیمت ویپ شما می توانید بهترین کیفیت و بهترین امکانات را استفاده کنید.

 

امکان دریافت Voicemail پیام صوتی

با استفاده از این سرویس در صورت عدم پاسخگویی کاربران می توان برای آنها پیام صوتی گذاشت . کاربر در زمان دلخواه قادر به شنیدن پیام می باشد . همچنین امکان ذخیره سازی پیام بر روی سرور و در صورت نیاز حتی ایمیل کردن آن برای کاربر وجود دارد.

ضبط مکالمات

تمامی مکالماتی که در بستر نرم افزار ویپ در سیستم صورت می گیرد قابلیت ضبط شدن و ذخیره شدن در سرور را دارا می باشند و همچنین با کمک فشرده سازی می توان حجم مکالمات را تا اندازه بسیار خوبی کاهش داد.

نرم افزار تلفن Softphone

با نصب نرم افزار تلفن بر روی کامپیوتر ، امکان دسترسی به داخلی از طریق کامپیوتر کاربر فراهم خواهد شد . با این ویژگی از بیرون شرکت هم امکان ارتباط با سازمان بصورت بدون هزینه وجود دارد. همچنین می توان از لپ تاپ یا موبایل به عنوان تلفن ویپ استفاده کرد.

فکس به ایمیل

با استفاده از سرویس fax to email قابلیت دریافت اتوماتیک فکس های دریافتی و ارسال آنی آنها به ایمیل کاربر وجود خواهد داشت. بدین صورت در مصرف کاغذ صرفه جویی شده و به محیط زیست اهمیت داده خواهد شد . از طرف دیگر با ذخیره سازی اسناد و فکس های دریافتی در ایمیل،قابلیت دسترسی به آنها در هر مکان و زمان مقدور می باشد .

آی.وی.آر IVR

این ویژگی ( Interactive Voice Response) به شما امکان برقراری منوی صوتی بر اساس تماس کاربران را فراهم می کند و به کمک آن کاربر می تواند برای اتصال به بخش مورد نظر خود ، داخلی بخش مورد نظر خود را بر اساس پیام اتوماتیک خوانده شده وارد کند.

برای مثال در تماس با شرکتی که دارای بخش فروش، پشتیبانی و ... است، ابتدا پیام پخش شده و سپس برای ارتباط با هر بخش یک شماره اعلام می گردد. و بعد از آن تماس گیرنده با وارد کردن شماره مورد نظر به بخش مربوطه هدایت می شود.

صف انتظار

با استفاده از ویژگی صف انتظار، در صورت اشغال بودن خطوط دیگر ارتباط قطع نمی گردد و تماس های مخاطبان از دست نمی رود ،بلکه در صف انتظار قرار می گیرند و با آزاد شدن داخلی تماس برقرار شود.

مدیریت تماس در ساعات اداری

این ویژگی یکی از موارد پر کاربرد سیستم تلفن شرکت محسوب می شود. که در سیستم های VoIP با مقرر کردن ساعات کاری به راحتی قابل انجام خواهد بود.

گزارش گیری از تماس ها

این امکان وجود دارد که تماس کاربران به صورت گزارش در سیستم مرکز تماس ویپ ذخیره گردد که در نظارت بر تماس ها و ارائه گزارش های مختلف بر اساس تماس های تلفنی دریافتی بیانگر نحوه و میزان تماس هاست،و در عملیات مدیریتی شرکت قابل استفاده است .

 

گوشی ویپ

گوشی تلفن ویپ انواع مختلفی دارد : گوشی تلفن ویپ رومیزی ، گوشی های بی سیم، گوشی ویپ رومیزی تصویری.

فروش تجهیزات ویپ

ما در فروشگاه اینترنتی خود میتوانیم کمک شایسته ای به شما جهت فروش تجهیزات ویپ انجام دهیم. یا میتوانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها با اطلاع شوید.

آموزش ویپ

ما در گروه فنی و مهندسی آی تک با استفاده از کادر مجرب و تخصصی کلیه دوره های آموزش ویپ را بصورت کاملا حرفه ای و با قیمت مناسب به شما آموزش می دهیم.

فروش ویپ

.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972   –   02166977987

09123621699

 

مقالات بیشتر نصب و راه اندازی ویپ توسط گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: مزایای ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

نصب و راه اندازی و فروش ویپ VOIP

ویپ چیست ؟

سیستم تلفن تحت شبکه ویپ Voip در سازمانها به عنوان مرکز تلفن ویپ عمل می کند. سیستم تلفنی ویپ voip کمک شایانی در کاهش هزینه های تلفن می کند و برای شرکت ها مناسب است.

خدمات ویپبا بزرگتر شدن سازمانها و افزایش شعبات مختلف شرکتها در شهرهای مختلف و حتی دیگر کشورها، نیاز به استفاده از سیستم تلفنی ویپvoip  روز به روز بیشتر احساس می شود. این سیستم به علت سهولت در کاربری، مدیریت آسان، انعطاف پذیری بالا و مزایای بیشماری که نسبت به سیستم تلفن مرکزی سنتی دارد بسیار

.

.

سیستم تلفن مرکزی سنتی

در ادارات و شرکت ها که معمولا لازم است بین بخش های مختلف شرکت ، ارتباط برقرار شود از سیستم تلفن مرکزی استفاده می شود. سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP از یک تلفن سانترال آنالوگ ،گوشی های آنالوگ و کابل های تلفن آنالوگ تشکیل می شوند. تلفن سانترال آنالوگ، کار انتقال تماس به خطوط داخلی را انجام می دهد. برای پیاده سازی این سیستم سنتی، نیاز به حضور کارشناسان این حوزه، جهت پیاده سازی کابل کشی ها مورد نیاز است که همین موضوع نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود و یکی از مهمترین دلایلی می باشد که ما را به استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ با پیاده سازی راحت تر سوق دهد.

 

معرفی سیستم تلفنی ویپvoip 

نصب و راه اندازی ویپ VOIPسیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  ، نام یک سیستم تلفنی است که با استفاده از اینترنت ،ارتباطات تلفنی را برقرار می کند و نام آن هم بر گرفته از سرواژه های عبارت Voice Over Internet Protocol به معنای ارتباط تلفنی از طریق اینترنت می باشد.با ظهور سیستم تلفن مرکزی ویپvoip  ،استفاده از سیستم تلفن سنتی که بر پایه سوئیچ مداری کار می کرد منسوخ شده است. این امر به علت امکانات و مزایای بی نظیری است که این سیستم تلفنی به همراه دارد. برای پیاده سازی سخت افزاری سیستم تلفن ویپvoip  نیاز به حضور کارشناسان این حوزه نداریم و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی قابل اجراست.

.

اجزای سیستم تلفنی ویپvoip 

  • هسته اصلی عملکرد سیستم تلفنی ویپvoip  ، وجود شبکه محلی (LAN) می باشد.این شبکه تمام بخش های سیستم را به هم وصل می کند.

  • سرور ویپvoip ، که یه سانترال است که در بستر IP (پروتکل اینترنتی) کار می کند.این سانترال نسبت به سانترال های آنالوگ ، بسیار کوچکتر است.

  • تلفن های ویپvoip  که نسبت به تلفن های آنالوگ کمی گرانتر هستند در عوض امکانات بسیاری دارند.این تلفن ها از طریق کابل شبکه به شبکه کامپیوتری وصل می شوند و با سرور ارتباط برقرار می کنند.

  • گیت وی ویپvoip ، دستگاهی است که ارتباط بین سیستم تلفنی ویپvoip  را با خطوط آنالوگ شهری برقرار می سازد.

.

مزایای نصب و راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپvoip (مزایای ویپ)

  • تجهیزات ویپپیاده سازی آسان: می توان نرم افزار ویپvoip  را بر روی کامپیوتر نصب کرد و پیکربندی آن را با اجرای چندین دستورالعمل ،انجام داد.

  • استفاده از شبکه کامپیوتری به جای سیم کشی مجزا: شما برای استفاده از این سیستم نیاز ندارید که سیم کشی جداگانه ای انجام دهید و کافیست که گوشی خود را به پورت استاندارد نزدیکترین کامپیوتر در شبکه، متصل کنید. همچنین در صورتی که از نرم افزار ویپ تلفنی استفاده می کنید تنها کافیست آن  را بر روی کامپیوتر متصل به شبکه نصب کنید. این نرم افزارها به صورت متن باز و رایگان در اختیار همگان هستند. این قابلیت ها، منجر به سهولت در افزایش دادن تعداد کاربران سیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  می شود.

  • کاهش هزینه ها: یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم voip این است که هزینه تمام شده برای تماس های تلفنی شرکت شما کاهش پیدا می کند.

  • مدیریت آسان: نرم افزار مورد استفاده دارای اشکال گرافیکی است که به راحتی می توانید با آن کار کنید و تنظیمات خود را در آن انجام دهید.

  • سازگاری با انواع گوشی ها و تجهیزات : استاندارد مورد استفاده در سیستم تلفن ویپvoip  ، SIP است و هر تجهیزاتی که از این استاندارد پشتیبانی کند در این سیستم قابل استفاده است. بنابراین می توان انواع و اقسام گوشی ها درمدل های مختلف و با برندهای مختلف  که از این استاندارد پشتیبانی کنند را در سیستم تلفن voip به کار گرفت.

.

سیستم تلفنی voip برای استفاده چه کسانی است؟

  • در یک شرکت برای ارتباط بین قسمت های مختلف ، به جای خطوط تلفن شهری ،می توان از سیستم تلفنی ویپvoip  استفاده کرد.این کار موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد.

  • شرکت هایی که دارای چندین شعبه هستند، معمولا نیاز دارند که بین این شعب ارتباط تلفنی برقرار کنند. سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت های فراوان آن ، برای استفاده این شرکتها ،مناسب ترین گزینه انتخاب است.

  • بسیاری از شرکت های بزرگ که با تبلیغات و برندسازی به جذب مشتری می پردازند با حجم زیادی از تماس های تلفنی در هر ساعت روبرو هستند. برای از دست ندادن مشتریان و جلب رضایت آنها ، باید از سیستم تلفنی استفاده کنند که امکاناتی نظیر صف انتظار داشته باشد، که سیستم تلفنی ویپvoip  از این امکان نیز برخوردار است.

  • در عصر ارتباطات ، شاید ارتباط تنها از طریق صدا برای رساندن پیام به مخاطب کافی نباشد و نیاز به انتقال دیتا و تصویر هم داشته باشیم. سیستم تلفنی ویپvoip  ،این نیاز ما را هم برآورده می کند.

  • سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت ارسال تصویر همراه با صوت مناسب استفاده در ویدئو کنفرانس هاست.

  • ارتباط با خارج از کشور از طریق خطوط تلفن شهری، مستلزم پرداخت بهای نسبتا سنگینی است و مقرون به صرفه نیست، با استفاده از سیستم تلفن ویپvoip  می توان به صورت رایگان با خارج از کشور ارتباط برقرار کرد.

  • با توجه به قیمت بسیار پایینتر هزینه های تماس در سیستم تلفن ویپ voip و مزایای آن، می توان در ساختمانهای نوساز که سیم کشی تلفن انجام نداده اند از این سیستم تلفنی مدرن و بهینه استفاده کرد.

 

در ادامه مجموعه ای از مزیت های ویپ آورده شده است :

  • ترکیب صدا و اطلاعات در ارتباطات

  • استفاده از استاندارد SIP ،323

  • کاهش هزینه های پشتیبانی و نگه داری به دلیل ادغام شبکه دیتا و تلفن

  • پویایی و پیشرفت روز افزون نرم افزار

  • قابلیت توسعه و برنامه نویسی برای گوشی های تلفن و موبایل

  • پشتیبانی از امکانات مخابراتی کنونی و ارایه خدمات ویپ جدید، با هزینه پایین و سهولت در اجرا

 

امکانات مرکز تماس ویپ گروه فنی و مهندسی آی تک

برخی امکانات این سیستم در نرم افزار ویپ به شرح زیر است:

امکان ارائه داخلی به تعداد نا محدود برای کاربران

با توجه به سخت افزار و نرم افزار انتخابی برای ویپ ، می توانید تعداد مختلف و بسیار زیاد داخلی داشته باشید. با توجه به قیمت ویپ شما می توانید بهترین کیفیت و بهترین امکانات را استفاده کنید.

 

امکان دریافت Voicemail پیام صوتی

با استفاده از این سرویس در صورت عدم پاسخگویی کاربران می توان برای آنها پیام صوتی گذاشت . کاربر در زمان دلخواه قادر به شنیدن پیام می باشد . همچنین امکان ذخیره سازی پیام بر روی سرور و در صورت نیاز حتی ایمیل کردن آن برای کاربر وجود دارد.

ضبط مکالمات

تمامی مکالماتی که در بستر نرم افزار ویپ در سیستم صورت می گیرد قابلیت ضبط شدن و ذخیره شدن در سرور را دارا می باشند و همچنین با کمک فشرده سازی می توان حجم مکالمات را تا اندازه بسیار خوبی کاهش داد.

نرم افزار تلفن Softphone

با نصب نرم افزار تلفن بر روی کامپیوتر ، امکان دسترسی به داخلی از طریق کامپیوتر کاربر فراهم خواهد شد . با این ویژگی از بیرون شرکت هم امکان ارتباط با سازمان بصورت بدون هزینه وجود دارد. همچنین می توان از لپ تاپ یا موبایل به عنوان تلفن ویپ استفاده کرد.

فکس به ایمیل

با استفاده از سرویس fax to email قابلیت دریافت اتوماتیک فکس های دریافتی و ارسال آنی آنها به ایمیل کاربر وجود خواهد داشت. بدین صورت در مصرف کاغذ صرفه جویی شده و به محیط زیست اهمیت داده خواهد شد . از طرف دیگر با ذخیره سازی اسناد و فکس های دریافتی در ایمیل،قابلیت دسترسی به آنها در هر مکان و زمان مقدور می باشد .

آی.وی.آر IVR

این ویژگی ( Interactive Voice Response) به شما امکان برقراری منوی صوتی بر اساس تماس کاربران را فراهم می کند و به کمک آن کاربر می تواند برای اتصال به بخش مورد نظر خود ، داخلی بخش مورد نظر خود را بر اساس پیام اتوماتیک خوانده شده وارد کند.

برای مثال در تماس با شرکتی که دارای بخش فروش، پشتیبانی و ... است، ابتدا پیام پخش شده و سپس برای ارتباط با هر بخش یک شماره اعلام می گردد. و بعد از آن تماس گیرنده با وارد کردن شماره مورد نظر به بخش مربوطه هدایت می شود.

صف انتظار

با استفاده از ویژگی صف انتظار، در صورت اشغال بودن خطوط دیگر ارتباط قطع نمی گردد و تماس های مخاطبان از دست نمی رود ،بلکه در صف انتظار قرار می گیرند و با آزاد شدن داخلی تماس برقرار شود.

مدیریت تماس در ساعات اداری

این ویژگی یکی از موارد پر کاربرد سیستم تلفن شرکت محسوب می شود. که در سیستم های VoIP با مقرر کردن ساعات کاری به راحتی قابل انجام خواهد بود.

گزارش گیری از تماس ها

این امکان وجود دارد که تماس کاربران به صورت گزارش در سیستم مرکز تماس ویپ ذخیره گردد که در نظارت بر تماس ها و ارائه گزارش های مختلف بر اساس تماس های تلفنی دریافتی بیانگر نحوه و میزان تماس هاست،و در عملیات مدیریتی شرکت قابل استفاده است .

 

گوشی ویپ

گوشی تلفن ویپ انواع مختلفی دارد : گوشی تلفن ویپ رومیزی ، گوشی های بی سیم، گوشی ویپ رومیزی تصویری.

فروش تجهیزات ویپ

ما در فروشگاه اینترنتی خود میتوانیم کمک شایسته ای به شما جهت فروش تجهیزات ویپ انجام دهیم. یا میتوانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها با اطلاع شوید.

آموزش ویپ

ما در گروه فنی و مهندسی آی تک با استفاده از کادر مجرب و تخصصی کلیه دوره های آموزش ویپ را بصورت کاملا حرفه ای و با قیمت مناسب به شما آموزش می دهیم.

فروش ویپ

.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972   –   02166977987

09123621699

 

مقالات بیشتر نصب و راه اندازی ویپ توسط گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید

منبع : http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: تلفن ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

نصب و راه اندازی ویپ VOIP

سیستم تلفن تحت شبکه ویپ Voip در سازمانها به عنوان مرکز تلفن عمل می کند. سیستم تلفنی ویپ voip کمک شایانی در کاهش هزینه های تلفن می کند و برای شرکت ها مناسب است.

نصب و راه اندازی ویپ VOIPبا بزرگتر شدن سازمانها و افزایش شعبات مختلف شرکتها در شهرهای مختلف و حتی دیگر کشورها، نیاز به استفاده از سیستم تلفنی ویپvoip  روز به روز بیشتر احساس می شود. این سیستم به علت سهولت در کاربری، مدیریت آسان، انعطاف پذیری بالا و مزایای بیشماری که نسبت به سیستم تلفن مرکزی سنتی دارد بسیار

.

.

سیستم تلفن مرکزی سنتی

در ادارات و شرکت ها که معمولا لازم است بین بخش های مختلف شرکت ، ارتباط برقرار شود از سیستم تلفن مرکزی استفاده می شود. سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP از یک تلفن سانترال آنالوگ ،گوشی های آنالوگ و کابل های تلفن آنالوگ تشکیل می شوند. تلفن سانترال آنالوگ، کار انتقال تماس به خطوط داخلی را انجام می دهد. برای پیاده سازی این سیستم سنتی، نیاز به حضور کارشناسان این حوزه، جهت پیاده سازی کابل کشی ها مورد نیاز است که همین موضوع نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود و یکی از مهمترین دلایلی می باشد که ما را به استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ با پیاده سازی راحت تر سوق دهد.

 

معرفی سیستم تلفنی ویپvoip 

نصب و راه اندازی ویپ VOIPسیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  ، نام یک سیستم تلفنی است که با استفاده از اینترنت ،ارتباطات تلفنی را برقرار می کند و نام آن هم بر گرفته از سرواژه های عبارت Voice Over Internet Protocol به معنای ارتباط تلفنی از طریق اینترنت می باشد.با ظهور سیستم تلفن مرکزی ویپvoip  ،استفاده از سیستم تلفن سنتی که بر پایه سوئیچ مداری کار می کرد منسوخ شده است. این امر به علت امکانات و مزایای بی نظیری است که این سیستم تلفنی به همراه دارد. برای پیاده سازی سخت افزاری سیستم تلفن ویپvoip  نیاز به حضور کارشناسان این حوزه نداریم و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی قابل اجراست.

.

اجزای سیستم تلفنی ویپvoip 

  • هسته اصلی عملکرد سیستم تلفنی ویپvoip  ، وجود شبکه محلی (LAN) می باشد.این شبکه تمام بخش های سیستم را به هم وصل می کند.

  • سرور ویپvoip ، که یه سانترال است که در بستر IP (پروتکل اینترنتی) کار می کند.این سانترال نسبت به سانترال های آنالوگ ، بسیار کوچکتر است.

  • تلفن های ویپvoip  که نسبت به تلفن های آنالوگ کمی گرانتر هستند در عوض امکانات بسیاری دارند.این تلفن ها از طریق کابل شبکه به شبکه کامپیوتری وصل می شوند و با سرور ارتباط برقرار می کنند.

  • گیت وی ویپvoip ، دستگاهی است که ارتباط بین سیستم تلفنی ویپvoip  را با خطوط آنالوگ شهری برقرار می سازد.

.

مزایای نصب و راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپvoip 

  • نصب و راه اندازی ویپ VOIPپیاده سازی آسان: می توان نرم افزار سیستم تلفنی ویپvoip  را بر روی کامپیوتر نصب کرد و پیکربندی آن را با اجرای چندین دستورالعمل ،انجام داد.

  • استفاده از شبکه کامپیوتری به جای سیم کشی مجزا: شما برای استفاده از این سیستم نیاز ندارید که سیم کشی جداگانه ای انجام دهید و کافیست که گوشی خود را به پورت استاندارد نزدیکترین کامپیوتر در شبکه، متصل کنید. همچنین در صورتی که از نرم افزار تلفنی استفاده می کنید تنها کافیست آن  را بر روی کامپیوتر متصل به شبکه نصب کنید. این نرم افزارها به صورت متن باز و رایگان در اختیار همگان هستند. این قابلیت ها، منجر به سهولت در افزایش دادن تعداد کاربران سیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  می شود.

  • کاهش هزینه ها: یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم voip این است که هزینه تمام شده برای تماس های تلفنی شرکت شما کاهش پیدا می کند.

  • مدیریت آسان: نرم افزار مورد استفاده دارای اشکال گرافیکی است که به راحتی می توانید با آن کار کنید و تنظیمات خود را در آن انجام دهید.

  • سازگاری با انواع گوشی ها و تجهیزات : استاندارد مورد استفاده در سیستم تلفن ویپvoip  ، SIP است و هر تجهیزاتی که از این استاندارد پشتیبانی کند در این سیستم قابل استفاده است. بنابراین می توان انواع و اقسام گوشی ها درمدل های مختلف و با برندهای مختلف  که از این استاندارد پشتیبانی کنند را در سیستم تلفن voip به کار گرفت.

.

سیستم تلفنی voip برای استفاده چه کسانی است؟

  • در یک شرکت برای ارتباط بین قسمت های مختلف ، به جای خطوط تلفن شهری ،می توان از سیستم تلفنی ویپvoip  استفاده کرد.این کار موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد.

  • شرکت هایی که دارای چندین شعبه هستند، معمولا نیاز دارند که بین این شعب ارتباط تلفنی برقرار کنند. سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت های فراوان آن ، برای استفاده این شرکتها ،مناسب ترین گزینه انتخاب است.

  • بسیاری از شرکت های بزرگ که با تبلیغات و برندسازی به جذب مشتری می پردازند با حجم زیادی از تماس های تلفنی در هر ساعت روبرو هستند. برای از دست ندادن مشتریان و جلب رضایت آنها ، باید از سیستم تلفنی استفاده کنند که امکاناتی نظیر صف انتظار داشته باشد، که سیستم تلفنی ویپvoip  از این امکان نیز برخوردار است.

  • در عصر ارتباطات ، شاید ارتباط تنها از طریق صدا برای رساندن پیام به مخاطب کافی نباشد و نیاز به انتقال دیتا و تصویر هم داشته باشیم. سیستم تلفنی ویپvoip  ،این نیاز ما را هم برآورده می کند.

  • سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت ارسال تصویر همراه با صوت مناسب استفاده در ویدئو کنفرانس هاست.

  • ارتباط با خارج از کشور از طریق خطوط تلفن شهری، مستلزم پرداخت بهای نسبتا سنگینی است و مقرون به صرفه نیست، با استفاده از سیستم تلفن ویپvoip  می توان به صورت رایگان با خارج از کشور ارتباط برقرار کرد.

  • با توجه به قیمت بسیار پایینتر هزینه های تماس در سیستم تلفن ویپ voip و مزایای آن، می توان در ساختمانهای نوساز که سیم کشی تلفن انجام نداده اند از این سیستم تلفنی مدرن و بهینه استفاده کرد.

 

در ادامه مجموعه ای از مزیت های ویپ آورده شده است :

  • ترکیب صدا و اطلاعات در ارتباطات

  • استفاده از استاندارد SIP ،323

  • کاهش هزینه های پشتیبانی و نگه داری به دلیل ادغام شبکه دیتا و تلفن

  • پویایی و پیشرفت روز افزون نرم افزار

  • قابلیت توسعه و برنامه نویسی برای گوشی های تلفن و موبایل

  • پشتیبانی از امکانات مخابراتی کنونی و ارایه خدمات جدید، با هزینه پایین و سهولت در اجرا

 

امکانات مرکز تماس ویپ گروه فنی و مهندسی آی تک

برخی امکانات این سیستم در نرم افزار ویپ به شرح زیر است:

امکان ارائه داخلی به تعداد نا محدود برای کاربران

با توجه به سخت افزار و نرم افزار انتخابی برای ویپ ، می توانید تعداد مختلف و بسیار زیاد داخلی داشته باشید.

امکان دریافت Voicemail پیام صوتی

با استفاده از این سرویس در صورت عدم پاسخگویی کاربران می توان برای آنها پیام صوتی گذاشت . کاربر در زمان دلخواه قادر به شنیدن پیام می باشد . همچنین امکان ذخیره سازی پیام بر روی سرور و در صورت نیاز حتی ایمیل کردن آن برای کاربر وجود دارد.

ضبط مکالمات

تمامی مکالماتی که در بستر نرم افزار ویپ در سیستم صورت می گیرد قابلیت ضبط شدن و ذخیره شدن در سرور را دارا می باشند و همچنین با کمک فشرده سازی می توان حجم مکالمات را تا اندازه بسیار خوبی کاهش داد.

نرم افزار تلفن Softphone

با نصب نرم افزار تلفن بر روی کامپیوتر ، امکان دسترسی به داخلی از طریق کامپیوتر کاربر فراهم خواهد شد . با این ویژگی از بیرون شرکت هم امکان ارتباط با سازمان بصورت بدون هزینه وجود دارد. همچنین می توان از لپ تاپ یا موبایل به عنوان تلفن ویپ استفاده کرد.

فکس به ایمیل

با استفاده از سرویس fax to email قابلیت دریافت اتوماتیک فکس های دریافتی و ارسال آنی آنها به ایمیل کاربر وجود خواهد داشت. بدین صورت در مصرف کاغذ صرفه جویی شده و به محیط زیست اهمیت داده خواهد شد . از طرف دیگر با ذخیره سازی اسناد و فکس های دریافتی در ایمیل،قابلیت دسترسی به آنها در هر مکان و زمان مقدور می باشد .

آی.وی.آر IVR

این ویژگی ( Interactive Voice Response) به شما امکان برقراری منوی صوتی بر اساس تماس کاربران را فراهم می کند و به کمک آن کاربر می تواند برای اتصال به بخش مورد نظر خود ، داخلی بخش مورد نظر خود را بر اساس پیام اتوماتیک خوانده شده وارد کند.

برای مثال در تماس با شرکتی که دارای بخش فروش، پشتیبانی و ... است، ابتدا پیام پخش شده و سپس برای ارتباط با هر بخش یک شماره اعلام می گردد. و بعد از آن تماس گیرنده با وارد کردن شماره مورد نظر به بخش مربوطه هدایت می شود.

صف انتظار

با استفاده از ویژگی صف انتظار، در صورت اشغال بودن خطوط دیگر ارتباط قطع نمی گردد و تماس های مخاطبان از دست نمی رود ،بلکه در صف انتظار قرار می گیرند و با آزاد شدن داخلی تماس برقرار شود.

مدیریت تماس در ساعات اداری

این ویژگی یکی از موارد پر کاربرد سیستم تلفن شرکت محسوب می شود. که در سیستم های VoIP با مقرر کردن ساعات کاری به راحتی قابل انجام خواهد بود.

گزارش گیری از تماس ها

این امکان وجود دارد که تماس کاربران به صورت گزارش در سیستم مرکز تماس ویپ ذخیره گردد که در نظارت بر تماس ها و ارائه گزارش های مختلف بر اساس تماس های تلفنی دریافتی بیانگر نحوه و میزان تماس هاست،و در عملیات مدیریتی شرکت قابل استفاده است .

 

فروش تجهیزات ویپ

ما در فروشگاه اینترنتی خود میتوانیم کمک شایسته ای به شما جهت فروش تجهیزات ویپ انجام دهیم. یا میتوانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها با اطلاع شوید.

.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972   –   02166977987

09123621699

 

مقالات بیشتر نصب و راه اندازی ویپ توسط گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تلفن ویپ، تلفن تحت شبکه، راه اندازی ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

آشنایی با دکل مهاری و انواع آن

.

دکل مهاریدکل های مهاری زیر مجموعه ای از دکل های مخابراتی هستند. در ساخت و نصب دکل های مهاری رعایت استاندارها و اصول مهندسی برای جلوگیری از تلفات آتی بسیار مهم است.

 

دکل مهاری یکی از انواع دکل های مخابراتی به شمار می رود که کاربرد آن بیشتر در زمینه های:

·         نصب آنتن های رادیو

·         نصب آنتن های موبایل

·         نصب آنتن های بی سیم یا دیش های ماکروویو

و... می باشد.

.

دکل مهاری چیست؟

دکل مهاری دکل هایی هستند که با استفاده از سیم مهار به یک تکیه گاه مانند زمین متصل می شوند. دکل مهاری اغلب در شبکه تلفن همراه، رادیو و شبکه های رایانه ای استفاده می شوند و برای نصب بر روی پشت بام منازل و ادارات مناسب هستند. از مهمترین ویژگی دکل مهاری می توانیم به سبک بودن، کم هزینه بودن و سهولت نصب آن اشاره کنیم.

دکل های مهاری مخابراتی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

1-      دکل مهاری G25,G35,G45,G55,G65,G80 ( دکل سه وجهی )

2-      دکل مخابراتی خود ایستا ( سه وجهی)

3-      دکل مخابراتی خودایستا (چهار وجهی)

4-      دکل سه وجهی مهاری

5-      دکل های مهاری چهار وجهی

6-      دکل مونوپل با تک پایه

7-      دکل مهاری وینچی

دکل مهاریدکل مهاری یکی از انواع دکل های مخابراتی به شمار می رود که برای مقاصد مخابراتی مناسب است. دکل های مهاری توسط سیم های مهار نگه داری و مهار (بکسل) به سطح زمین یا تکیه گاهی مهار می شود. اغلب از دکل مهاری به علت بارگذاری های سبک برای نصب شبکه های رادیو، بیسیم، تلفن همراه و شبکه های کامپیوتری بکار گرفته می شود.

در ابتدا این نوع سازه در کانادا توسط شرکت ROHN تولید شد که هدف آن ایجاد یک دکل موقت بود که قابلیت جابه جایی و نصب مجدد و سریع را داشته باشد.

این نوع دکل ها در حالت های سه وجهی و چهار وجهی در اندازه های گوناگون از 25 سانتی متر تا 80 سانتی متر تولید می شوند.

قسمت های تشکیل دهنده این دکل ها، سکشن بدنه، کرپی، پیچ و مهره و گوشواره، صفحه تعادل، مهارکش و ... است.

.

.

.

مشخصات دکل مهاری

از وِیژگی های این نوع دکل مهاری پایین بودن وزن و سبکی آن است، که سبب برتری آن نسبت به سایر دکل ها می باشد.

از انواع این نوع دکل مهاری می توان به سری G آن اشاره کرد.

این نوع دکل های مهاری با وزن کمی که دارند، می توانند در سازه های فلزی و بتنی مثل ساختمان ها و سوله ها بکار بروند.

دکل های مهاری نصب آسانی دارند و می توانند در سطوح مرتفع از زمین نصب شوند. این دکل ها برای نصب آنتن های مخابراتی، بی سیم و ... به علت بلند بودنشان کاربرد دارند.

.

.

طراحی دکل مهاریطراحی دکل مهاری

در طراحی دکل های مهاری و به طور کل دکل ها باید المان های زیر در نظر گرفته شود:

·         باری که به علت وزش باد بر دکل ها تاثیر می گذارد.

·         استقامت و ساخت مناسب ترین شکل با توجه به بار های ناشی از زلزله.

در طراحی دکل ها، همانند سایر تجهیزات استانداردهایی وجود دارد که باید به این آیین نامه ها توجه شود. مانند:

·         استاندارد طراحی دکل های مخابراتی (EIA-RS-222-F)

·         آیین نامه 2800 IRAN

·         آیین نامه فولاد AISC

.

.

متعلقات دکل های مهاری

از اجزای تشکیل دهنده دکل مهاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      گوشواره: افزایش خم سیم های مهاری، سبب بیشتر شدن طول عمر سیم مهار، جلوگیری از ورود خسارت به سیم مهار در موقعیت وصل شدن سیم مهار و عدم اتصال آن به انکر راد به صورت مستقیم.

2-      کرپی: سیم مهار به وسیله ی دو یا سه کرپی وصل شده و محکم می شود. در نصب این وسیله سیم مهار باید خم شود. برای این وسیله اورلپ به اندازه 50 سانتی متر بکار می رود. در بکار بردن این وسیله دقت کنید تا کرپی ها در یک جهت باشند.

3-      سیم مهار: یکی از مهم ترین اجزا دکل های مهاری سیم مهار است. این وسیله برای حفظ ایستادگی دکل های مهار در برابر وزش باد بکار می رود. جنس بکار رفته در تولید این وسیله فولاد پرمقاومت 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. در دکل های مهاری معمولی از سیم های مهار در اندازه ی 6 تا 8 استفاده می شود. نمونه های بافته شده آن در سایز های 6 تا 16 موجود می باشد. در هنگام نصب، باید توجه داشت که کشش این سیم های مهار در حدود ده درصد مقاومت آن می باشد.

4-      سکشن یا قسمت یا تکه: سکشن های دکل های مهاری از سه وسیله پیچ، لوله و میلگرد ساخته می شود. ارتفاع این تکه ها در دکل های مهاری در حدود 3 متر می باشد. به طور کل لوله با سایز 32 و میل گرد با اندازه 10 می تواند برای نیازهای سازه ای مناسب باشد. در اتصال لوله و میلگرد از جوش های Co2 استفاده می شود. از میلگرد های بدون آج در دکل های مهاری استفاده می شود.

5-      انکر راد: کاربرد انکر راد ها در وصل شدن سیم های مهار به فونداسیون دکل های مهاری می باشد. تعیین اندازه ی انکر راد ها با توجه به تعداد سیم های مهاری مشخص می شود. انکر راد ها نیز همانند سایر اجزا برای جلوگیری از خوردگی، به گالوانیزه گرم آغشته می شوند.

6-      انکربولت: این قطعه در اتصال دکل مهاری به فونداسیون ها کاربرد دارد. با توجه به ارتفاع و وزن دکل های مهاری تعداد انکربولت ها بین 1 تا 3 عدد می باشد. این قطعه حتما باید گالوانیزه شود.

7-       مهارکش: مهارکش یا بست قورباغه ای در ایجاد کشش اولیه با چرخیدن این وسیله نقش دارد. همانطور که در آیین نامه های استاندار ذکر شده، باید توجه کرد که کشش اولیه سیم مهار 10 درصد مقاومت آنها باشد. مهارکش ها به صورت دو سر گرد و یک سر گرد تولید می شوند.

8-      صفحه تعادل: ورق هایی هستند که برای اتصال سیم های مهار به زمین به کار برده می شوند. این ورق های تعادل، با توجه به اینکه از یک جهت باید به انکر راد ها و از طرف دیگر به سیم های مهار وصل باشد، سوراخ کاری و برش داده می شود. در ضخامت و فواصل سوراخ های روی آن باید به نیروی سیم مهارها توجه کرد. قطر سوراخ ها باید به اندازه ای باشد تا از لهیده شدن ورق ها جلوگیری کند. اگر نیروی سیم مهار بیش از حد باشد می توان از دو یا چند صفحه تعادل در کنار هم استفاده نمود.

9-      تسمه کمربندی: وظیفه ی این وسیله پخش نیرویی است که در محل اتصال سیم مهار به دکل های با ارتفاع شش تا نه متر از سیم به دکل های مهار وارد می شود. بطوریکه بین تمام اجزای دکل های مهار تقسیم گردد.

.

.

دکل مهاری - مخابراتی خود ایستا

انواع دکل مهاری و مخابراتی خود ایستا

دکل های مهاری با توجه به ابعاد و ساختاری که دارند به چند گروه تقسیم می شوند که از انواع آن می توان سری G را نام برد.

سری G به انواع G25,G35.G45,G65,G80 تقسیم می شود. این دکل ها به صورت سه و چهار وجهی می باشد.

از انواع دیگر این نوع دکل های مهاری، دکل مهاری وینچی می باشد.

پرکاربردترین نوع دکل های مهاری G35-G45-G50 به صورت سه وجهی و چهار وجهی می باشد.

.

.

شرایط استفاده از دکل مهاری

رعایت استاندارد های دکل های مهاری و وجود فضای آزاد کافی برای نصب و راه اندازی دکل های مهاری ضروری است.

از دکل مهاری در محیط هایی که می خواهیم امور مخابراتی را انجام دهیم همانند ارائه ی خدمات اینترنتی یا برای انجام پروژه هایی که نیاز به حمل و نقل آسان و صرف هزینه های کمتر دارد، می توان استفاده کرد.

.

استانداردهای دکل مهاری

متاسفانه در ایران بدون توجه به استاندارد های دکل های مهاری، این نوع سازه ها به ویژه در کلان شهر ها ساخته می شود و این بی توجهی باعث می شود تا دکل های مهاری به علتی چون رعایت نکردن فاصله مناسب و استاندارد برای نصب سیم مهار و همچنین بارگذاری های نامناسب و بدون محاسبه، دچار واژگونی و خسارت به اموال عمومی و مردم شود.

استانداردهای دکل های مهاری

·         استاندارد طراحی دکل های مخابراتی (EIA-RS-222-F)

·         آیین نامه 2800 IRAN

·         آیین نامه فولاد AISC

در استاندارد های دکل های مهاری که در بالا اشاره شد، دستورالعمل هایی ذکر شده که می توان به بعضی از آنها اشاره کرد. مانند:

·         بازدید هر 6 ماه از دکل برای بررسی زنگ خوردگی، خوردگی یا ترک ها

·         تراز و جوشکاری پایه اصلی و سپس نصب دکل برای دکل های مهاری با بیش از 12 متر ارتفاع

·         بکار بردن حداقل دو پالس جوش برای هر عصا

·         تست محل جوشکاری بعد از جوش زدن

·         استفاده از مهارکش های متناسب با متراژ دکل

·         خشک بودن جنس بکسل و عدم استفاده از مدل کنفی

·         تست دکل توسط کارشناس مربوطه و بررسی تراز بودن قسمت های مختلف دکل

.

مزایای استفاده از دکل مهاری

از فواید دکل های مهاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         مقاومت بالا

·         کم وزن و سبک بودن

·         جابه جایی آسان تر

·         عدم پیچیدگی در نصب که باعث کاهش هزینه های نصب آن شده است.

·         قابلیت نصب بر روی ارتفاعات همانند مواردی که ذکر شد و بلندی های مشابه بدون نقشه فونداسیون

و... .

ساخت دکل مهاری

دکل مهارییکی از وِیژگی هایی که سبب آسانی ساخت دکل ها می شود، این است که دکل ها می توانند به صورت قطعات پیش ساخته مورد مونتاژ قرار بگیرند. مواد بکار رفته در تولید این دکل ها اکثرا از آهن نوع ST37 است. البته برای مقاومت بیشتر در برخی موارد از آهن نوع ST44 یا ST52 نیز استفاده می شود. کل اجزا و قطعات دکل ها پس از ساخت با توجه به محیطی که در آن قرار می گیرند به جهت طولانی شدن عمر و جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، آغشته به گالوانیزه گرم می شوند. قطعات پیچ و مهره دکل ها غالبا از نوع پیچ های مقاوم گرید 8/8 یا معادل آن یعنی A325 می باشد.

طول هر قسمت یا سکشن از دکل مهاری 3 متر می باشد و به حالت عمودی با قرار گرفتن روی یکدیگر ساخته می شود. این تکه یا سکشن ها با در نظر گرفتن مدل مورد نظر از لوله ها و میلگرد های با قطر مناسب ساخته می شوند.

در ساخت دکل مهاری، تمام جوش ها از نوع جوش Co2 می باشد.

.

جنس دکل مهاری

در دکل های مهاری قطعاتی بکار رفته که در این قسمت به جنس این قطعات اشاره می کنیم.

جنس پایه های اصلی از لوله های نمره یک اینچ تشکیل شده است.

مهارکش های نمره ۱۶ با جنس فولاد گالوانیزه آلمانی.

جنس تودلی هر قسمت، میلگرد با نمره ۸ میلی متر.

جنس سیم نگهدارنده از فولاد گالوانیزه گرم است.

در جنس پیچ و مهره بکار رفته از آهن با درصدی از کربن استفاده شده است.

میلگرد های بکار رفته از جنس آهن یا آرماتور فولادی است.

مواد بکار رفته در تولید دکل مهاری همانطور که اشاره شد از جنس آهن نوع ST37 و برای مقاومت بیشتر از آهن نوع ST44 یا ST52 می باشد.

.

.

فونداسیون و قیمت دکل مهاری

فنداسیون دکل مهاریبا توجه به استاندارد EIA-RS-222-F حداقل عمق مناسب برای فونداسیون ها با توجه به راهکار های بیان شده و با در نظر داشتن اینکه دکل ها در مقابل وزش باد و ضربات فیزیکی امکان سقوط و واژگونی را دارند، مناسب ترین و بهترین فونداسیون ها، فونداسیون های عمیق معرفی شده است. بطور مثال در دکل های خودایستا به علت بوجود آمدن کشیدگی در یکی از پایه های به شکل پاشنه ای و همچنین در دکل های مونوپل به علت ایجاد گشتاور زیاد در قسمت پایه دکل، از فونداسیون های به صورت شمعی استفاده می شود. اساس ساخت فونداسیون های دکل مهاری جلوگیری از لهیدگی، سقوط و واژگونی آن است.

.

دکل های سری G

دکل مهاری g35این نوع از دکل ها به شکل سه ضلعی تولید می شوند.پایه های این نوع از دکل ها از لوله نمره 3 بوده که ضخامت آن با توجه به ارتفاع و بار گذرای دکل، 2 میلی متر می باشد.باربری این نوع دکل ها بسیار کم بوده و فقط برای نصب دیش های کوچک اینترنتی یا نصب آنتن های بی سیم بکار گرفته می شود.

برخی ویژگی های این سری را می توان از روی عدد بعد حرف G که عرض قاعده سکشن های آن  را به واحد سانتی متر نشان می دهد، فهمید.

ویژگی دیگر این نوع از دکل های مهاری سبک بودن آنها است که سبب شده تا اغلب در پشت بام ها نصب شود.

دکل های سری G توسط سیم مهار از 3 طرف در هر 9 متر مهار می شوند.

سکشن های دکل های مهاری G توسط لوله و میلگرد هایی با اندازه 8 یا 10 که با جوش CO2 به هم متصل شده اند، ساخته می شود.

.

قیمت دکل مهاری 

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

دکل مهاری G35

دکل مهاری g35  یا Guyed Tower Trihedral G35 با میلگرد نوع 8 مناسب برای نصب تا ارتفاع 18 متر و دکل مهاری g35 با میلگرد نوع 10 مناسب برای نصب تا ارتفاع 30 متری می باشد.

دکل مهاری g35

ابعاد و اندازه های بکار رفته در این نوع دکل های مهاری عبارت است از:

·         پیچ و مهره 10 و 16 میلیمتری از نوع 8/8 است.

·         فاصله مهار ها 9 متر است.

·         وزن هر تکه 25 کیلوگرم می باشد.

·         از ورق با ضخامت 2 میلی متر در لوله های با قطر 32 به کار گرفته شده.

·         مهارکش 12

·         تمام صفحه تعادل با نمره 6 عرضه می شود.

·         طول قاعده مرکز 35 سانتی متر می باشد.

·         طول هر قسمت 299 سانتی متر است.

·         میانگین ضخامت گالوانیزه 100 میکرون می باشد.

·         از میلگرد نوع غیر نوردی با قطر 8 میلی متر در آن استفاده می شود.

·         سیم مهار دارای قطر 6 میلی متر و از نوع گالوانیزه است.

.

دکل مهاری G45 

دکل مهاری g45 یا Tetrahedron Guyed Tower G45 به شکل سه و چهار ضلعی و از سکشن های سه متری که در آن پایه های دکل مهاری g45 از لوله نمره 3 می باشد، وجود دارد.

این نوع دکل های مهاری در دو نوع A و B دسته بندی شده است.

تفاوت این دو نوع در میلگرد های آن است که در نوع A میلگرد نمره 8 و در نوع B آن میلگرد نمره 10 به صورت خرپایی به کار می رود.

دکل مهاری

نصب دکل مهاری

نصب دکل مهارینصب دکل مهاریبرای نصب دکل مهاری نیاز هست تا محیط و فضای کافی در موقعیت موجود باشد.

در نصب این نوع دکل های مهاری می توان از موقعیت هایی استفاده کرد که از ارتفاع بالاتری نسبت به زمین قرار دارند و این کار باعث عملکرد بهتر دکل های مهاری بخصوص در مناطق شهری می شود. موقعیت هایی مثل پشت بام اداره ها یا منازل مسکونی.

در پیاده سازی این نوع دکل مهاری، استاندارد به صورت نصب مهاری در هر 9 متر می باشد.

به طور مثال برای نصب مهاری با ارتفاع 30 متر، دکل در سه نقطه و در ارتفاع های 9، 18 و 27 متر مهار می گردد.

 

کاربرد دکل مهاری

کاربردهای دیگر دکل های مهاری عبارت اند از:

·         نصب لینک های wireless

·         ایجاد ارتباطات بین مراکز شرکت ها، سازمان ها و شعبات آن

·         انتقال تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته

·         توزیع خدمات اینترنتی

و ... .

.

قیمت دکل مهاری

همانطور که گفته شد کم بودن وزن و سبکی این نوع دکل های مهاری سبب کاهش هزینه های آن شده است. همچنین پایین بودن وزن آن سبب شده است تا فرآیند نصب این دکل ها نیز از هزینه های به نسبت کمتری برخوردار شوند.

قیمت دکل مهاری هر متر دکل های مهاری G35 و متعلقات آن در حدود 128 تا 150 هزار تومان و هزینه ی نصب آن در هر متر حدود 35 هزار تومان است.  تاریخ 1397/07/10

قیمت دکل مهاری هر متر دکل های مهاری G45 و متعلقات آن در حدود 144 تا 260 هزار تومان و هزینه ی نصب آن در هر متر از حدود 40 هزار تومان تا 60 هزار تومان می باشد. این آمارها برای شهر تهران و ماه مهر سال 97 می باشد.

خرید و فروش و قیمت دکل مهاری

شرکت های خودکفا در ساخت دکل مهاری می توانند با تامین قطعات و تولید این محصولات، نیاز به این کالا را در صنایعی مختلف بخصوص در صنایع مخابراتی و در پروژه های مربوطه برطرف کنند. این محصول می تواند چه در داخل کشور و چه در خارج کشور بصورت ترانزیت سکشن دکل های مهاری، به فروش برسد. گروه فنی و مهندسی آی تک افتخار این را دارد تا در پروژه های شما، با بهره گیری از کارشناسانی آگاه و با تجربه، اقدام به انجام امور مربوط به نصب و راه اندازی دکل مهاری کند.

 

جهت دریافت قیمت و مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

09123716144

02166977972  -  02166977987

 

منبع : aytaak.ir



:: برچسب‌ها: قیمت دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری به طور گسترده در ساخت شبکه های ارتباطی کاربرد دارد. دکل مهاری G35 یکی از مدلی های این دکل است که در این متن به معرفی و بررسی آن پرداخته می شود.

دکل مهاری به طور گسترده در ساخت شبکه تلفن همراه، شبکه های رایانه ای استفاده می شود. همچنین از این نوع دکل در رادیو و بی سیم کاربرد دارد. به دلیل مهار شدن این دکل از طریق سیم مهار متصل شده به زمین یا تکیه گاهی دیگر، به آن نام دکل مهاری داده اند. این دکل برای جایی که فضای کافی وجود داشته باشد مناسب است و مزیت آن وزن پایین است.

.

دکل مهاری G35 دکل مهاری g35به دلایل نصب آسان و کم هزینه، سبک بودن و قیمت ارزان این دکل بسیار پر استفاده شده است و حتی روی پشت بام ادارات و منازل نصب می شود. دکل مهاری در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از آن ها سری G است که در ابعاد G25،G35،G45،G55،G65،G80 تولید می شود. عدد مقابل G عرض قاعده بخش ها به سانتی متر است. دکل مهاری G35 به صورت سه ضلعی است و عدد 35، عرض قاعده 35 سانتی متری هر یک از سه وجه دکل را نشان می دهد.

دکل G35 از سکشن های 3 متری مثلثی تشکیل شده که پایه های آن از لوله نمره 3 هستند و در تیپ A از طریق میلگردهای نمره 8 به شکل خرپایی متصل می شوند. این نوع دکل برای نصب تا ارتفاع حداکثر 36 متری توصیه می شود.

.

.

.

متعلقات دکل مهاری G35

دکل مهاری g35این نوع دکل اغلب در پشت بام ها نصب می شود و در هر 9 متر و گاهی اوقات هر 6 متر به وسیله سیم مهار از سه جهت با زاویه 120 درجه مهار می شود. هر سکشن از یک بدنه لوله ای و اتصالات میلگردی که با جوش CO2 به هم متصل می باشند تشکیل شده است. هر سکشن طبق استاندارد دارای 8 ردیف پله برای افزایش مقاومت و ایستایی دکل و همچنین سهولت برای بالا  از آن طراحی شده است.

.

برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی، دکل دارای پوشش گالوانیزه گرم است. متعلقات دکل G35 عبارت اند از: صفحه بیس دکل حفاری، سیم مهار دکل، سکشن یا بدنه، کمربند دکل، مهارکش، کرپی (کلمس) و گوشواره، تاج دکل، صفحه تعادل، پیچ و مهره، تسمه کمربندی، صفحه پشت دیوار، میله انکر بولت یا عصایی.

.

.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

.

.

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , دکل مهاری g35 , نصب دکل مهاری , راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری g35 ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

آشنایی با دکل های مهاری نصب و قیمت آن در گروه فنی و مهندسی آی تک

.

دکل مهاری، یکی از سازه های مهندسی می باشد. این دکل های مهاری در صنایع مختلف بخصوص در مخابرات می توانند کاربرد های متناسب با هدف پروژه داشته باشند.

دکل های مهاری از سازه هایی است که زیر مجموعه ی دکل های مخابراتی بکار می روند. دکل مهاری غالبا برای نصب و بارگذاری وسایل مخابراتی مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند. دکل ها با توجه به اینکه بیشتر در زمینه ی مخابرات بکار می روند، به سه قسمت در این حوزه تقسیم می شوند:

.

دکل مهاری

دکل مهاری

دکل های مهاری به وسیله ی سیم نگهدارنده مهار (بکسل)  به زمین یا تکیه گاهی که برای آن در نظر گرفته شده است، متصل می شود.  از ویژگی های این نوع دکل ها می توان به سبک بودن و کم وزنی آن اشاره کرد و در نصب آن باید فضای مورد نیاز دکل فراهم باشد.

اجزای تشکیل دهنده یا به اصطلاح متعلقات دکل عبارتند از:

گوشواره، کرپی، سیم مهار، سکشن، انکرراد، انکربولت، مهارکش، تسمه کمربندی، صفحه تعادل و... .

دکل های مهاری در نصب و بارگذاری وسایل مخابراتی مثل آنتن شبکه موبایل یا بی سیم و دوربین مداربسته و به طور کلی در حوزه ی شبکه تلفن همراه، بی سیم و رادیو و شبکه های رایانه ای بکار می روند.

.

از انواع این دکل ها می توان به سری G اشاره کرد که عبارتند از:

  • G25: قطر سکشن 3 سانتی متر و مهارکش نمره 12 و میلگرد 8 در آن بکار می رود.
  • G35: مانند G25 اما میلگرد 10 در آن استفاده شده است.
  • G45:مشخصات مانند مدل بالا اما مهارکش نمره 16 و قطر سیم مهار 8 میلیمتر است.
  • G50: این نوع دکل ساختار متفاوتی نسبت به دیگر دکل های ذکر شده دارد.
  • G65: از مشخصات این نوع دکل قاعده 65 سانتی متری، ارتفاع 90 متری و ابعاد بیس 40*40*40 سانتی متری می باشد.

نصب دکل مهاری

نصب دکل مهاری

برای نصب دکل مهاری اولین چیزی که باید به آن توجه کرد، فراهم بودن فضای کافی در موقعیت است.این دکل ها با توجه به نوع آن می توانند در سطح زمین یا ارتفاع های بالاتر از سطح زمین برای ایجاد بازدهی بیشتر مثل پشت بام های خانه ها و ادارات در سطح شهر نصب شوند.

.

به عنوان نمونه، دکل مهاری G35 به علت کم وزن بودنشان، در پشت بام ها که سطح ارتفاع آنها بیشتر از سطح زمین است، نصب می شوند. این دکلها باید هر 6 تا 9 متر به وسیله ی سیم های بکسل نگهدارنده، مهار شوند.

قیمت دکل مهاری

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/ 

 

همانطور که اشاره کردیم به علت سبکی و کم وزنی این نوع دکل در مقابل دکل های دیگر، فرآیند تولید آن سریعتر و ارزان تر است.قیمت دکل های مهاری با توجه به اجزای آن مثل لوله گالوانیزه، قطر لوله، صفحه تعادل، نوع میلگرد، نوع مهارکش، نوع سیم مهار و ... تعیین می شود.

بطور مثال برای نصب یک دکل مهاری 45 با میلگرد 10،مهار 6 متر، متراژ تا 45 متر و صفحه تعادل 5 میلیمتر، قیمت هر متر دکل با متعلقات آن در حدود 185 هزار تومان و هزینه ی نصب آن چیزی در حدود 40 هزار تومان در هر متر می باشد.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

.

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر درباره دکل مهاری اینجا کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , دکل مهاری g35 , نصب دکل مهاری , راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری g35 ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

به خدمات نصب و راه اندازی زیرساخت یک شبکه، شبکه پسیو گفته می شود. طراحی و راه اندازی شبکه پسیو بسیار مهم است و نیازمند متخصصان در این زمینه است.

برای اجرای یک شبکه ی کامپیوتری باید چهار مرحله ی مشاوره، طراحی، اجرای شبکه اکتیو و اجرای شبکه پسیو گذرانده شود. از عوامل مهم برای راه اندازی شبکه ی کامپیوتری، طراحی و اجرای شبکه پسیو است.ما در این مقاله شما را با طراحی و اجرای شبکه پسیو آشنا می کنیم.

.

شبکه پسیو چیست؟

پسیو شبکهپسیو در لغت به معنای غیر فعال است. شبکه پسیو به خدماتی گفته می شود که هیچگونه سیگنال یا دیتا بر روی شبکه انجام نمی دهد و نیاز به جریان برق و نیرو ندارد. شبکه پسیو ستون فقرات یک شبکه را برای برقراری ارتباطات تشکیل می دهد.در واقع تمامی زیرساخت های شبکه و تجهیزات آن مانند کابل کشی، داکت کشی، آرایش رک و ... را شبکه پسیو می گویند.

در شبکه پسیو طراحی شبکه و زیرساخت آن بسیار مهم است و باید تمام شرایط فیزیکی، امکان سنجی ها و آینده نگری ها در آن صورت بگیرد و مطابق با نیاز مشتری باشد.همچنین باید تلاش کرد تا از ایجاد خطا و اشتباهات جلوگیری شود زیرا در صورت بروز مشکل در شبکه و کابل کشی امکان تغییر در آن وجود ندارد و یا اگر امکان تغییر وجود داشته باشد بسیار پرهزینه است پس دقت و ظرافت در طراحی و اجرا شبکه پسیو بسیار مهم است. 

.

از مهم ترین نکات در زمینه ی راه اندازی یک شبکه، کابل کشی شبکه در مراکز دیتا و ساختمان ها است. زیرا عدم توجه به نکات آن باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در شبکه می شود که هزینه های زیادی را در بر دارد.یک شبکه پر سرعت نیاز به سیستم کابلی با کیفیت دارد.همچنین برای محافظت از کابل ها و سیم ها و زیبایی کار از داکت کشی شبکه استفاده می کنند.داکت یه کانال دارای درب و از جنس پلاستیک است که برای عبور کابل شبکه، تلفن، برق و ... استفاده می شود.

برای نصب و راه اندازی یک شبکه پسیوو داکت کشی به افراد متخصص و حرفه ای گروه فنی و مهندسی آی تک در این زمینه نیاز است تا از اشتباهات جلوگیری کنند و سرعت شبکه را ارتقا بخشند.

..

.

طراحی و اجرای شبکه ی پسیو

پسیو شبکهتوجه به شرایط هر سازمان برای پیاده سازی و طراحی هر شبکه کامپیوتری امری بسیار ضروری است تا زیر ساخت های حاصل از آن به درستی انجام گیرد و دچار اشتباهات نشود.اگر در زیرساخت های حاصل از یک شبکه اشتباهاتی رخ داده شود، شبکه دچار اختلالات و مشکلات زیادی، از جمله هزینه های بالا می شود که جبران آنها کار بسیار سختی است.برای جلوگیری از این مشکلات باید دقت کرد که حتما طراحی شبکه قبل از پیاده سازی آن صورت گیرد.

پس از مراحل مشاوره و طراحی شبکه نوبت به اجرای شبکه می رسد که توسط کارشناسان و بررسی کردن نیازهای سازمان ها بر اساس طرح های داده شده به اجرا گذاشته می شود.

.

.

مراحل انجام طراحی و اجرای پسیو شبکه

در ابتدای کار متخصصان و کارشناسان به بازدید از محل انجام پروژه می روند و اطلاعات لازم برای طراحی پسیو شبکه را جمع آوری می کنند. سپس نقشه شبکه و زیرساخت آن را طراحی می کنند. پس از تایید نقشه توسط کارشناسان، کابل کشی شبکه آغاز می گردد و پس از آن رک ها،سوئیچ ها، روتر ها و تمامی تجهیزاتی که در داخل رک قرار دارد، نصب می شود سپس نوبت به نصب پریز ها، نود ها و ... می رسد و سپس تست سیگنال صورت می گیرد تا از نبودن قطعی در ارتباط کابل ها اطمینان حاصل شود. سایر تجهیزات نظارتی بعد از این مراحل راه اندازی می شود.

.

.

انواع خدمات پسیو شبکه

  • پسیو شبکهایجاد طرح و نقشه شبکه

  • انجام کابل کشی از جمله کابل کشی برق، تلفن و نصب سانترال

  • نصب تمامی تجهیزات جهت کنترل شبکه و زیرساخت آن از جمله نصب دوربین مدار بسته، سیستم های اعلام حریق، نصب رک، پریز ها، کیستون ها، روتر، سوئیچ، اتاق سرور و ...

  • داکت کشی شبکه و ترانکینگ   

 

.

مقالات بیشتر درخصوص طراحی و اجرای پسیو شبکه گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید

 

نصب و راه اندازی دکل مهاری G35 – نصب و راه اندازی دکل مهاری G55 – ریگلاژ دکل مهاری – نصب و راه اندازی – بازدید و سرویس دکل مهاری – اجرای دکل مهاری سراسر ایران – محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی  – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی – امکان سنجی لینک وایرلس – طراحی و اجرای پسیو شبکه



:: برچسب‌ها: پسیو شبکه، اجرای پسیو شبکه، خدمات پسیو شبکه، خدمات اکتیو شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری به طور گسترده در ساخت شبکه های ارتباطی کاربرد دارد. دکل مهاری G35 یکی از مدلی های این دکل است که در این متن به معرفی و بررسی آن پرداخته می شود.

دکل مهاری به طور گسترده در ساخت شبکه تلفن همراه، شبکه های رایانه ای استفاده می شود. همچنین از این نوع دکل در رادیو و بی سیم کاربرد دارد. به دلیل مهار شدن این دکل از طریق سیم مهار متصل شده به زمین یا تکیه گاهی دیگر، به آن نام دکل مهاری داده اند. این دکل برای جایی که فضای کافی وجود داشته باشد مناسب است و مزیت آن وزن پایین است.

.

دکل مهاری G35 دکل مهاری g35به دلایل نصب آسان و کم هزینه، سبک بودن و قیمت ارزان این دکل بسیار پر استفاده شده است و حتی روی پشت بام ادارات و منازل نصب می شود. دکل مهاری در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از آن ها سری G است که در ابعاد G25،G35،G45،G55،G65،G80 تولید می شود. عدد مقابل G عرض قاعده بخش ها به سانتی متر است. دکل مهاری G35 به صورت سه ضلعی است و عدد 35، عرض قاعده 35 سانتی متری هر یک از سه وجه دکل را نشان می دهد.

دکل G35 از سکشن های 3 متری مثلثی تشکیل شده که پایه های آن از لوله نمره 3 هستند و در تیپ A از طریق میلگردهای نمره 8 به شکل خرپایی متصل می شوند. این نوع دکل برای نصب تا ارتفاع حداکثر 36 متری توصیه می شود.

.

.

.

متعلقات دکل مهاری G35

دکل مهاری g35این نوع دکل اغلب در پشت بام ها نصب می شود و در هر 9 متر و گاهی اوقات هر 6 متر به وسیله سیم مهار از سه جهت با زاویه 120 درجه مهار می شود. هر سکشن از یک بدنه لوله ای و اتصالات میلگردی که با جوش CO2 به هم متصل می باشند تشکیل شده است. هر سکشن طبق استاندارد دارای 8 ردیف پله برای افزایش مقاومت و ایستایی دکل و همچنین سهولت برای بالا  از آن طراحی شده است.

.

برای جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی، دکل دارای پوشش گالوانیزه گرم است. متعلقات دکل G35 عبارت اند از: صفحه بیس دکل حفاری، سیم مهار دکل، سکشن یا بدنه، کمربند دکل، مهارکش، کرپی (کلمس) و گوشواره، تاج دکل، صفحه تعادل، پیچ و مهره، تسمه کمربندی، صفحه پشت دیوار، میله انکر بولت یا عصایی.

.

.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

.

.

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , دکل مهاری g35 , نصب دکل مهاری , راه اندازی دکل مهاری , نصب دکل مهاری g35 ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری G35 و فروش و نصب آن توسط گروه فنی و مهندسی آی تک

.

دکل مهاری G35 نوعی از دکل ها می باشند که به وسیله یک سیم به زمین مهار می شوند. دکل مهاری G35 با توجه به ابعاد و نوع ساخت به دسته های متقاوتی تقسیم می شوند.

دکل مهاری G35 به گونه ای از دکل ها گفته می شود که توسط یک سیم مهر به زمین و یا یک تکیه گاه دیگری مهار می شود. این گونه دکل ها به خاطر وزن کم و سبک بودن دارای مزیت می باشند و در مکان هایی که به اندازه کافی فضا موجود باشد استفاده می گردند. از دکل مهاری ها برای شبکه های رایانه ای ، شبکه رادیویی و تلفن همراه و غیره استفاده می شود. دکل های مهاری را می توان در پشت بام اداره ها و منازل نصب کرد. قیمت دکل مهاری G35 به دلیل سبک بودن و نیز راحتی در نصب آن نسبت به سایر دکل ها ارزان تر می باشد. این دکل ها با توجه به ابعاد و نوع ساخت به چند دسته تقسیم می شوند.

دکل مهاری G35 گروه فنی و مهندسی آی تک

دکل مهاری G35 به شکل 3 ضلعی و به صورت سکشن های 3 متری که پایه ها از لوله هایی با نمره 3 بوده که در تیپ A  توسط میل گرد هایی با نمره 8 به صورت خرپایی به یکدیگر متصل می شود. از این دکل ها برای نصب کردن آنتن های بدون سیم و یا دیش های اینترنتی کوچک استفاده می گردند. عددی که در مقابل حرف G نوشته می شود به نشانه عرض قاعده بخش ها به سانتی متر می باشد ، یعنی در این مدل از دکل که عدد 35 در مقابل آن نوشته شده است بیانگر عرض قاعده 35 سانتی متری هر کدام یک از سه وجه این دکل است. این نوع دکل را می توان تا حداکثر ارتفاع 36 متر نصب کرد. جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی، دکل ها دارای پوشش گالوانیزه گرم هستند.

نصب دکل مهاری G35

در بعضی از کشور ها از جمله ایران به خاطر استفاده نکردن از کمربند برای نصب دکل مهاری به صورت پیش فرض استاندارد پیاده سازی آنها در هر 9 متر ارتفاع می باشد. در بسیاری از موارد برای بالا بردن استحکام دکل در مناطقی از جمله مناطق بادگیر یا دکل هایی با ارتفاع 24 متر به بالا و غیره از استاندارد مهار در هر 6 متر ارتفاع استفاده می شود.

قیمت و فروش دکل مهاری G35

این دکل ها با توجه به نوع دکل و میلگرد آن و همچنین متراژ آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که در زیر می توان قیمت های آنها را مشاهده کرد. با توجه به سه وجهی بودن دکل و نوع G35 آن و نیز نمره میلگرد 10 و با توجه به ارتفاع مهار آن و همچنین متراژ آن از 30 متر تا 45 متر ، قیمت دکل مهاری ها از 128 هزار تومان تا 168 هزار تومان می باشد.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید.

مقالات بیشتر درباره دکل مهاری اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , دکل مخابراتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دوربین مداربسته امروزه در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرد. در این متن به بررسی دکل و پایه دوربین مداربسته می پردازیم و انواع آن را ذکر می کنیم.

دوربین مداربسته امروزه بسیار مورد استفاده در مراکز و دفاتر کاری و حتی منازل مسکونی واقع می شود. برای نصب این دوربین ها باید از افرادی که در این کار تخصص دارند کمک بگیرید و از خدمات این شرکت ها استفاده نمایید. از جمله مراکزی که می توانید برای دوربین مدار بسته به آن مراجعه نمایید گروه فنی و مهندسی آی تک می باشد که با داشتن افراد متخصص و ماهر بهترین خدمات را به شما عرضه می نماید. در ادامه به پایه دکل دوربین مداربسته می پردازیم.

.

دوربین مداربسته و کاربردهای آن

دوربین های مدار بسته امروزه تنها مختص به مکانی خاصی نیستند و در اکثر نقاط مورد استفاده واقع می شوند. مکان های عمومی، مراکز خرید، مکان های اداری، نمایشگاه ها و حتی منازل مسکونی از جمله مواردی هستند که نصب دوربین های مدار بسته در آن صورت می گیرد. از این دوربین ها برای کاربردهایی مانند حفاظت، نظارت بر محیط و آدم ها، بررسی و ثبت تخلفات مانند تخلفات رانندگی استفاده می شود.

.

دکل دوربین مداربسته

دکل های دوربین مداربسته در حقیقت برای بیشتر شدن برد دوربین ها به کار می روند. افزایش برد دوربین به این معنا است که دوربین مدار بسته می تواند محدوده بیشتری را تحت پوشش داشته باشد. همچنین از دیگر مزایایی که دکل دوربین ایجاد می کند ایجاد زاویه ای مناسب برای دید است، همچنین دسترسی را کاهش می دهد.

.

.

.

جنس دوربین ها و دکل و پایه دوربین مداربسته با توجه به بودجه شما، مکان و شرایطی که دوربین در آن جا نصب می شود و بسیاری شرایط و عوامل دیگر تعیین می گردد. از جمله مواردی که در ساخت دکل و پایه دوربین ها به کار می رود آهن با روکشی از گالوانیزه و در برخی موارد نیز آهن بدون روکش و همچنین آلومینیوم می باشد. انواع دکل دوربین مداربسته شامل دکل لوله ای، دکل مکعبی، دکل چند وجهی و دکل ماژولار می باشند که مانند دکل های مخابراتی هستند و برای مناطق بادخیز مناسب است.

.

تهیه و نصب دوربین مدار بسته

برای نصب دوربین مدار بسته باید از افراد متبحر و ماهر کمک بگیرید. نصب دکل و پایه برای دوربین ها نیاز به داشتن آگاهی و شناخت کامل این وسیله ها دارد؛ اما آنچه که قبل از نصب دکل و پایه دوربین مداربسته اهمیت دارد تهیه مرغوب ترین نوع و با کیفیت ترین جنس آن می باشد. موارد زیادی در بازار وجود دارد که شما می توانید از بین آنها یکی را تهیه نمایید اما باید در ابتدا کیفیت را در نظر داشته باشید. گروه فنی و مهندسی آی تک یکی از معتبرترین و ماهرترین مراکز در زمینه ساخت وسایل مهندسی و بخصوص دکل های دوربین است، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد و شما می توانید از خدمات این مجموعه که به بهترین شکل عرضه می شود، استفاده کنید.

.

جهت هرگونه مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

محاسبه فرکانس مناسب جهت ارتباط رادیویی – لینک وایرلس –  محاسبه برد آنتن وایرلس – ارتباط رادیویی – امکان سنجی لینک وایرلس – طراحی و اجرای پسیو شبکه – نصب و راه اندازی دکل مهاری – نصب و راه اندازی دکل مهاری G35 – نصب و راه اندازی دکل مهاری G45 – نصب و راه اندازی دکل مهاری G55 – ریگلاژ دکل مهاری – نصب و راه اندازی پسیو شبکه – بازدید و سرویس دکل مهاری – اجرای دکل مهاری سراسر ایران – بهترین قیمت فروش دکل مخابراتی – نصب و راه اندازی دکل مهاری در کرج

مقالات بیشتر درخصوص دکل مهاری گروه فنی و مهندسی آی تک اینجا کلیک کنید

مقالات بیشتر درباره دکل منوپل پایه دوربین اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد