نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل های مهاری از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات مصرفی در شبکه برق و اینترنت می باشد که نخستین بار توسط شرکتی کانادایی با نام تجاری روهن( ROHN )مورد بهره برداری و تولید قرار گرفته اند.

این نوع دکل ها برای نصب نیاز به فضای زیادی داشته و به دلیل بهره مندی از مزایایی همچون مقرون به صرفگی، جا به جایی و نصب آسان و سریع، مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی، جزو مدل های محبوب در بین انواع دکل های مخابراتی می باشد، به طوری که این اقلام در سال های اخیر به عنوان راهکاری دائمی مورد استقبال و کاربرد گسترده ای قرار گرفته است.

کاربرد دکل های مهاری

از آنجایی که دکل های مهاری برای بارگذاری های سبک ساخته و طراحی شده اند، عمدتا برای نصب آنتن های بیسیم، آنتن های اینترنتی، آنتن های وایرلس و دیش های کوچک بکار برده می شوند. وزن بسیار کم این نوع دکل ها به آنها کمک می کند تا به راحتی بر روی انواع سازه های فلزی و بتنی از قبیل سوله ها و ساختمان ها، قابل نصب باشند.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

نصب دکل های مهاری با توجه به میزان ارتفاع، وزن تجهیزات و همچنین میزان وزش باد، در فواصل 6 تا 9 متری و به وسیله سیم های فولادی مهار می گردد، بدین صورت که این دکلها به کمک سیم مهار، با زاویه 120 درجه و از 3 جهت مهار و نگهداری می شوند. با این روش ایستایی دکل به شکل مطلوبی تامین می گردد.

این نوع دکل ها بر حسب روش ساخت و ابعادی که دارند در گروه های مختلفی قرار می گیرند که در بین آنها دکل های سری G بیشترین توجه و کاربرد را دارند. از میان دکل های سری جی نیز مدل G35 و G45 متداول تر از سایر دکل ها می باشد. جالب است بدانید که رقم مقابل حرف G برای نشان داده اندازه قاعده دکل استفاده می شود. برای نمونه در دکلهای مهاری G80، اندازه قاعده 80 سانتی متر است.

دکلهای مهاری را با قاعده های مثلثی و مربعی و توسط لوله، میلگرد و یا نبشی می سازند. از جمله فاکتور هایی که در شیوه ساخت دکل مهاری مورد توجه قرار می گیرد، می توان به سرعت باد محل نصب، بارگذاری و ارتفاع دکل اشاره نمود. همانند دکل های خود ایستا، در دکل مهاری نیز برای پیشگیری از زنگ زدگی و خوردگی از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می گردد.

فروش دکل مهاری

این مجموعه از فعالان با سابقه در زمینه تولید انواع دکل مخابراتی ( خود ایستا، مهاری ، منوپل و .. ) می باشد؛ بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال تهیه دکلهای مهاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید، بدانید که شرکت ما آماده فروش انواع دکل به شما خواهد بود.

 

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نصب دکل مهاری نیازمند تخصص و تجربه ویژه بوده به همین دلیل معمولا بعد از فروش این محصول شرکت تولیدی ما، خدمات نصب و راه اندازی آن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. برای تهیه انواع دکل های مهاری استانداردهای ویژه ای در نظر گرفته می شود، با اینحال اگر شما نیازمند محصولی با ویژگی های متمایز دیگر هستید می توانید با همکاران ما در ارتباط بوده و آن را با ویژگی های مد نظر سفارش دهید تا در کوتاهترین مدت زمان تهیه گردد.

شرکت تولیدی ما برای ارائه اینگونه خدمات در خدمت شما است، کافی است با شماره های موجود با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()