نوشته شده توسط : محمدرضا

نصب و فروش دکل مهاری سه وجهی یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از افراد را به سوی خود جذب کرده است. شما هم می توانید برای خرید و راهنمای نصب دکل های مهاری سه وجهی، از همین وب سایت اقدام کنید.

دکل مهاری سه وجهی

آیا شما نیز قصد دارید تا بهترین و باکیفیت ترین دکل سه وجهی را تهیه و خریداری کنید؟ آیا می دانید که برای نصب دکل مهاری بایستی به چه آیتم هایی توجه کرد؟ از شما دعوت می نماییم که مقاله پیش روی خود را دنبال کنید و مطالب جالبی را در مورد فروش دکل مهاری به دست آورید.

امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید و استفاده از دکل مهاری سه وجهی هستند که شما می توانید در بالای ساختمان های بسیار زیادی شاهد استفاده از این سازه باشید. دکل های مهاری سه وجهی با داشتن یک سری از مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود، توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای دکل های قدیمی باشد. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه فروشگاه های بسیار زیادی به دنبال فروش دکل سه وجهی هستند که شما می توانید بهترین این سازه ها را از همین فروشگاه اینترنتی ما تهیه و خریداری کنید.

 

خرید دکل های مهاری سه وجهی

از مهمترین و بارزترین ویژگی های دکل مهاری سه وجهی می توان به سبک بودن وزن، نصب بسیار آسان، قیمت بسیار معقول و ارزان و داشتن تکیه های بسیار مقاوم اشاره کرد که شما هم می توانید با توجه به این آیتم ها بهترین و مناسب ترین این دکل ها را از همین وب سایت پیش روی خود تهیه و خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکلی، با همکاران ما در تماس بوده و از این طریق اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. همچنین می توانید قبل از خرید دکل مورد نظر خود، راجع به مشخصات فنی این سازه ها اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید تا مناسب ترین این محصول را تهیه و خریداری کنید.

 

راهنمای نصب دکل مهاری سه وجهی

افرادی که قصد خرید و استفاده از دکل مهاری سه وجهی را دارند، می توانند برای راهنمای نصب این سازه نیز از همکاران ما درخواست کمک داشته باشند. لازم است بدانید که اگر دکل مهاری شما به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن نصب نشود، ممکن است کارایی و عملکرد واقعی خود را از دست دهد. برای همین منظور نیز می توانید با همکاران ما در تماس باشید و از این طریق بخواهید تا بهترین نصاب شان را ارسال کنند. همچنین می توانید قبل از خرید این محصول، در مورد قیمت های آن نیز اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

 

 

02166977972    –    02166977987

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

09123716144

 

 

منبع نوشته : سایت گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , نصب دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل های مهاری از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات مصرفی در شبکه برق و اینترنت می باشد که نخستین بار توسط شرکتی کانادایی با نام تجاری روهن( ROHN )مورد بهره برداری و تولید قرار گرفته اند.

این نوع دکل ها برای نصب نیاز به فضای زیادی داشته و به دلیل بهره مندی از مزایایی همچون مقرون به صرفگی، جا به جایی و نصب آسان و سریع، مقاومت در برابر انواع شرایط آب و هوایی، جزو مدل های محبوب در بین انواع دکل های مخابراتی می باشد، به طوری که این اقلام در سال های اخیر به عنوان راهکاری دائمی مورد استقبال و کاربرد گسترده ای قرار گرفته است.

کاربرد دکل های مهاری

از آنجایی که دکل های مهاری برای بارگذاری های سبک ساخته و طراحی شده اند، عمدتا برای نصب آنتن های بیسیم، آنتن های اینترنتی، آنتن های وایرلس و دیش های کوچک بکار برده می شوند. وزن بسیار کم این نوع دکل ها به آنها کمک می کند تا به راحتی بر روی انواع سازه های فلزی و بتنی از قبیل سوله ها و ساختمان ها، قابل نصب باشند.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

نصب دکل های مهاری با توجه به میزان ارتفاع، وزن تجهیزات و همچنین میزان وزش باد، در فواصل 6 تا 9 متری و به وسیله سیم های فولادی مهار می گردد، بدین صورت که این دکلها به کمک سیم مهار، با زاویه 120 درجه و از 3 جهت مهار و نگهداری می شوند. با این روش ایستایی دکل به شکل مطلوبی تامین می گردد.

این نوع دکل ها بر حسب روش ساخت و ابعادی که دارند در گروه های مختلفی قرار می گیرند که در بین آنها دکل های سری G بیشترین توجه و کاربرد را دارند. از میان دکل های سری جی نیز مدل G35 و G45 متداول تر از سایر دکل ها می باشد. جالب است بدانید که رقم مقابل حرف G برای نشان داده اندازه قاعده دکل استفاده می شود. برای نمونه در دکلهای مهاری G80، اندازه قاعده 80 سانتی متر است.

دکلهای مهاری را با قاعده های مثلثی و مربعی و توسط لوله، میلگرد و یا نبشی می سازند. از جمله فاکتور هایی که در شیوه ساخت دکل مهاری مورد توجه قرار می گیرد، می توان به سرعت باد محل نصب، بارگذاری و ارتفاع دکل اشاره نمود. همانند دکل های خود ایستا، در دکل مهاری نیز برای پیشگیری از زنگ زدگی و خوردگی از پوشش گالوانیزه گرم استفاده می گردد.

فروش دکل مهاری

این مجموعه از فعالان با سابقه در زمینه تولید انواع دکل مخابراتی ( خود ایستا، مهاری ، منوپل و .. ) می باشد؛ بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال تهیه دکلهای مهاری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید، بدانید که شرکت ما آماده فروش انواع دکل به شما خواهد بود.

 

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نصب دکل مهاری نیازمند تخصص و تجربه ویژه بوده به همین دلیل معمولا بعد از فروش این محصول شرکت تولیدی ما، خدمات نصب و راه اندازی آن را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. برای تهیه انواع دکل های مهاری استانداردهای ویژه ای در نظر گرفته می شود، با اینحال اگر شما نیازمند محصولی با ویژگی های متمایز دیگر هستید می توانید با همکاران ما در ارتباط بوده و آن را با ویژگی های مد نظر سفارش دهید تا در کوتاهترین مدت زمان تهیه گردد.

شرکت تولیدی ما برای ارائه اینگونه خدمات در خدمت شما است، کافی است با شماره های موجود با ما در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

 نصب و راه اندازی دکل مهاری باید طبق استانداردهایی انجام شود که باعث افزایش ایمنی در هنگام نصب می شود. بعد از نصب نیز باید دکل ها طی دوره های شش ماهه بازبینی و کنترل شوند تا از هر گونه آسیب و صدمات احتمالی جلوگیری شود. در این مقاله به بررسی امور انجام شده هنگام نصب دکل می پردازیم.

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نحوه نصب دکل مهاری از اموری است که باید حتما طبق استانداردهای آن انجام شود. در بعضی از مواقع دیده شده است که عدم رعایت نصب و راه اندازی دکل مهاری به صورت اصولی باعث سقوط آن و ایجاد حوادث جبران ناپذیری شده است.

برای این کار در صورتی که دکل بر روی بام نصب می شود باید حتما از تیر آهن مناسب  بر روی بام برای اتصال دکل استفاده شود. در صورت عدم وجود تیر آهن، پشت بام کاملا کنده شده و به تیرهای سقف دسترسی پیدا می شود. بعد از اتصال نیز باید حتما محل جوشکاری رنگ و سیمان شود. البته باید حتما بعد از جوشکاری محل نصب سنگ زده و تمیز شود و عمل جوشکاری دوباره انجام شود. این کار به اطمینان از اتصال محکم دکل کمک می نماید.

 

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

 

 نکته مهم که هرگز نباید فراموش شود ایزوگام نمودن این قسمت بعد از اتصال دکل است. این کار مانع از نفوذ رطوبت به محل و خوردگی پایه های دکل در طولانی مدت می شود.

تراز نمودن پایه ها نیز از نکات بسیار مهم است. در صورت عدم این کار سنگینی دکل به یک سمت کشیده شده و بعد از مدتی باعث سقوط دکل خواهد شد.

نصب و راه اندازی دکل مهاری

نکات مهم دیگر

برای نصب و راه اندازی دکل مهاری نیاز به انجام امور بسیاری مانند: جوشکاری، تست جوش و رنگ، نصب هلالی، سیم بکسل، نصب پایه دکل، تست دکل و... نیاز است که باید حتما توسط متخصص این کار انجام شود.

هر آنچه که برای خرید و نصب دکل مهاری نیاز دارید را میتوانید در سایت گروه فنی و مهندسی آی تک مشاهده کنید

برای خرید دکل مهاری و نصب آن از تولید کنندگان معتبر و یا سایت های معتبر این امور استفاده نمایید. در صورتی که این امور توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود در زمان کوتاهی دکل مهاری دچار مشکل شده و باعث بروز حادثه خواهد شد.

برای خرید و ثبت سفارش می توانید به سایت گروه فنی و مهندسی آی تک مراجعه و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

 



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , نصب دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل دوربین مداربسته اسپید دام یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع دکل های مورد استفاده می باشد که امروزه می توانید در بسیاری از صنایع شاهد استفاده از آن باشید. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین انواع این دکل ها را از همین وب سایت پیش روی خود سفارش داده و آن را تهیه نمایید.

دکل دوربین اسپید دام

دکل دوربین اسپید دام یکی از بهترین انواع دکل های مورد استفاده می باشد که برای نصب دوربین های مختلف برای افزایش برد دید دوربین ها مورد استفاده قرار می گیرد و زاویه دید را گسترش می دهد. شما نیز میتوانید استفاده از این مدل دکل ها را به راحتی در محیط شهری مشاهده نمایی. توجه داشته باشید که استفاده از دکل های دوربین مدار بسته به دلیل داشتن مزیت های بسیار بالا از جمله داشتن قیمت مناسب، وزن بسیار سبک، هزینه های نگهداری پایین و نصب راحت مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان واقع شده است. حال شما نیز می توانید با توجه به صنعتی که در حال فعالیت هستید، یکی از بهترین و بی نظیرترین این محصولات را از همین وب سایت اینترنتی تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

http://aytaak.ir/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%a7%d9%85/

 

 

دکل دوربین مداربسته اسپید دام

خرید دکل دوربین مداربسته

توجه داشته باشید که دکل دوربین مداربسته دارای انواع بسیار مختلفی از جمله دکل های مکعبی، لوله ای و چند وجهی هستند که هر کدام از آنها نیز دارای ویژگی های بسیار متفاوتی بوده و شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید یکی از بهترین این دکل ها را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع دکل های دوربین مداربسته را از همین وب سایت اینترنتی مورد مشاهده قرار داده و سپس اقدام به خرید و ثبت سفارش داشته باشید. توجه نمایید که قبل از خرید می توانید اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظرتان را از همکاران ما جویا شده و سپس با خیال راحت اقدام به خرید و ثبت سفارش داشته و دکل مد نظرتان را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 


جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت دکل اسپید دام با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴ 

۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۷۲   –   ۰۲۱-۶۶۹۷۷۹۸۷

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک



:: برچسب‌ها: دکل دوربین اسپید دام ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل مهاری دارای مزیت های بسیاری می باشند که وزن سبک و نصب راحت دو مورد از آنها شناخته می شوند. این نوع از دکل ها اغلب در شبکه های رایانه ای و تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرند. دکل های مهاری دارای انواع مختلفی می باشند که سری G یکی از آنها به شمار می روند. این نوع از دکل ها دارای اجزای مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

دکل مهاری

دکل های مختلفی وجود دارند که هر کدام از ویژگی های مشخصی برخوردارند و کارایی خاصی دارند. مهار یکی از این دکل ها به تکیه گاه و یا زمین توسط سیم مهار صورت می گیرد که اغلب آن را با نام دکل مهاری می‌شناسند. این نوع دکل ها دارای مزیت‌های بسیاری می باشند که از مهم ترین آنها می توان به سبک بودن و همچنین وزن پایینشان اشاره نمود.

در صورتی می توان از دکل های مهاری استفاده نمود که فضا به اندازه کافی وجود داشته باشد در غیر این صورت می بایست به فکر دکل های دیگری بود. بیشترین فضاها که این دکل ها می توانند در آنها مورد استفاده قرار گیرند شبکه های رادیویی و تلفن همراه و همچنین بی سیم و رادیو می باشند. اغلب این دکل ها را می توانید در پشت بام منازل و همچنین پشت بام های اداری مشاهده نمایید. ارتفاع بلند ساختمان های مختلف امکان نصب راحت این دکل ها را فراهم می کنند. در ادامه به مزیت های استفاده از دکل های مهاری بیشتر خواهیم پرداخت.

دکل مهاری

مزیت های دکل های مهاری

برای دکل مهاری می توان چندین مزیت مهم را برشمرد که براساس آنها میزان کاربرد این دکل ها نیز افزایش خواهد یافت. وزن پایین یکی از مزیت های اصلی این دکل ها محسوب می شود که این ویژگی باعث سبک بودن آنها می شود. در برابر دیگر دکل ها دارای قیمت پایین تر و مناسب تر می باشند و از این رو میزان کارایی آنها در شبکه های مختلف افزایش می یابد.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

 

در نقاط مختلف شهری استفاده از این دکل ها از مزیت های متعددی برخوردار می باشند. نیاز به فضای زیاد برای این نوع دکل ها زمانی است که بر روی زمین نصب شوند هر چند که پشت بام ها بهترین نقطه برای نصب آنها شناخته می شوند. این دکل ها راحت تر نصب شده و دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

دکل های مهاری و انواع مختلف آنها

دکل مهاری دارای انواع مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان سری G را معرفی نمود. برای تولید این نوع از دکل های مهاری اغلب از نمونه هایی همچون G35,G45,G55,G65,G80 استفاده می کنند. سکشن های سه متری و نصب به صورت سه ضلعی از دیگر ویژگی‌های سری G شناخته می شوند.

 لوله نمره 3 پایه های این دکل را تشکیل می دهند که برای اتصال آنها به صورت خرپایی از میلگردهایی 8 و یا شماره 10 استفاده می شود. برای آنتن های بی سیم و دیش هایی کوچک اغلب از این نوع دکل ها استفاده می شود. برای اینکه بتوان از آسیب هایی همچون زنگ زدگی دکل ها جلوگیری کرد از گالوانیزه گرم برای پوشش آنها با ضخامت 90 میکرون استفاده می شود.

قیمت دکل مهاری

بخش های مهم در نصب و راه اندازی دکل مهاری

دکل مهاری از بخش های مختلفی برخوردار است که در این بخش به معرفی آنها خواهیم پرداخت. سیم مهار فولادی و صفحه تعادل از اجزای مهم این نوع دکل ها شناخته می شوند. پیچ و مهره نیز برای اتصالات در این نوع دکل مورد استفاده قرار می گیرند. کلمپس و مهارکش فولادی نیز اجزای دیگر این دکل ها را تشکیل می دهند.

 در کنار اجزای عنوان شده می توان به بیس پلیت اشاره کرد. انکر بولت، انکر راد و گوشواره نیز سه جزء دیگر دکل مهاری به شمار می روند که هر کدام دارای کارایی خاصی برای نصب و راه اندازی این نوع دکل ها در ارتفاعات مانند پشت بام ها می باشند.

 

جهت هرگونه مشاوره رایگان و دریافت قیمت دکل مهاری با ما تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۹۷۷۹۷۲    –    ۰۲۱۶۶۹۷۷۹۸۷

۰۹۱۲۳۷۱۶۱۴۴

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری , قیمت دکل مهاری , نصب و راه اندازی دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

مشکلات ترافیکی در سطح شهرها و جاده های بین شهری و نیاز به برقراری امنیت در اماکن عمومی از دلایل مهم استفاده از دوربین های مداربسته می باشد. دکل های دوربین مداربسته از جمله تجهیزاتی می باشد که جهت جلوگیری از دسترسی عموم و زیاد کردن برد و ایجاد زاویه مناسب از آن استفاده می شود. دوربین های مداربسته به مکان خاصی اختصاص نداشته و در بیشتر نقاط مورد استفاده قرار می گیرند. خیابان ها، بزرگراه ها، فروشگاه ها، ادارات و شرکت ها، مکان های عمومی و نیز منازل مسکونی از مکان هایی هستند که نصب دوربین مدار بسته در آن صورت می گیرد. از این دوربین ها برای نظارت، حفظ امنیت، بررسی و ثبت تخلفات از جمله تخلفات رانندگی استفاده می شود.

 

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

جنس دکل دوربین مداربسته

پایه دوربین مداربستهاین دکل ها معمولا از آلیاژهایی از جنس آهن با روکش گالوانیزه و یا بدون روکش ساخته می شوند. استفاده از آهن گالوانیزه باعث بالا رفتن قیمت این دکل ها نسبت به نوع دیگر آن می شود. در شرایطی که دکل در مکان های غیر مرطوب نصب گردد، از دکل هایی از جنس آهن سیاه نیز استفاده می شود. در برخی شرایط می توان برای ساخت دکل ها از آلومینیوم و یا آلیاژهایی از آن استفاده نمود. جنس دکل ها با توجه به کاربرد، مکان و ارتفاع آن می تواند متفاوت باشد. دکل های آهنی بدون روکش را باید قبل از نصب ابتدا با ضد زنگ و سپس با رنگ به منظور افزایش عمر و خورده نشدن دیواره پوشش داد. استفاده از دکل های غیر گالوانیزه برای ارتفاع بیش از 4 متر مناسب نمی باشد.

قیمت خرید و فروش انواع دکل منوپل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته در انواع مختلفی تولید شده و هر یک کاربرد خاص خود را دارند. پایه دکل دوربین مدار بسته تک پایه است و ضمن افزایش دید دوربین، زاویه مناسبی را ایجاد کرده و ارتفاع زیاد آن مانع از دسترسی به دوربین مداربسته می شود. دکل های دوربین مداربسته فضای کمی را اشغال می کند و برای محیط های شلوغ شهری بسیار مناسب می باشد. دکل های منوپل دوربین با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه ساخته می شود و میزان رطوبت محیط در انتخاب جنس آن تاثیرگذار می باشد. عواملی مانند شدت باد و میزان لرزش های محل نصب نیز در چگونگی ساخت آنها اثرگذار هستند.

دکل دوربین مداربسته

استفاده از دکل و پایه دوربین مداربسته

از دکل پایه دوربین به منظور افزایش برد و جلوگیری از خطر دسترسی عموم استفاده می شود. از پایه دوربین برای استقرار بهتر و قرار گرفتن درست دوربین استفاده می شود. دکل ها دارای انواع مکعبی، لوله ای، چند وجهی و ماژولار می باشند که از آنها در شرایط و ارتفاع های مختلف استفاده می گردد. ارتفاع دکل منوپل دوربین  از 2 متر آغاز شده و با توجه به کاربرد آن، وضعیت اقلیمی و میدان دید تا 30 متر افزایش می یابد.

 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/


:: برچسب‌ها: دکل دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

قیمت دکل مهاری با توجه به کیفیت و نوع سازه طراحی شده متغیر می باشد. البته افراد می توانند با سفارش ساخت دکل مهاری مدنظر این سازه را در قیمت بسیار مناسب با مقدار بودجه در اختیار خریداری و در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار دهند.

دکل مهاری

دکل های مهاری از جمله پرکاربردترین سازه هایی می باشد که به مقاصد مخابراتی چون آنتن های رادیو، آنتن های بی سیم، آنتن های موبایل , نصب دیش های ماکروویو مورد بهره برداری قرار می گیرد. دکل های مهاری از جمله دکل هایی می باشد که از طریق سیم مهار به زمین وصل شده و مهار شده اند. با توجه به ویژگی ها و مزیت های بسیار زیاد دکل ها، می توان گفت از پرمصرف ترین و پرتقاضاترین محصولات امروزه به شمار می رود. این سازه دارای وزن پایین و بسیار سبک بوده و این مزیت بزرگی برای استفاده در مکان هایی که فضای کافی وجود ندارد محسوب می شود.

همچنین افراد می توانند بدون نگرانی و به راحتی از این دکل در پشت بام موسسه ها، شرکت ها و منازل خود نصب و استفاده نمایند. ارتفاع ساختمان به بلندی محل نصب آنتن ها کمک می کند و این موضوع در مناطق شهری دارای مزیت بسیاری می باشد. توجه داشته باشید که برای نصب این دکل ها بایستی فضای زیادی را اختیار کنید چرا که برای نصب سیم های مهار به زمین و تکیه دکل ها به زمین فضای زیادی نیاز می باشد و به دلیل سبک و کم وزن بودن این سازه نصب آن بسیار راحت و سریع خواهد بود و هزینه آنچنانی را به دنبال نخواهد داشت.

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری

قیمت دکل مهاری از جمله مواردی است که می تواند در انتخاب آن و استفاده از آن تاثیرگذار باشد. قیمت دکل مهاری با توجه به عوامل متنوعی محاسبه و مشخص می گردد و عرضه کنندگان این نوع سازه با توجه به مقدار سودی که قصد کسب دارند ارقام مختلفی را برای آن ارائه می دهند. دکل های مهاری در انواع مختلفی با ابعاد متنوع تولید شده و در زمینه های متغیری مورد بهره برداری قرار می گیرد که در ساخت هر یک از انواع این سازه از مواد اولیه متنوعی استفاده می شود که این موضوع از مهمترین و موثرترین دلایل مشخص کردن قیمت دکل مهاری می باشد. افرادی که قصد خرید و تهیه دکل مهاری را دارند، می توانند به صورت اینترنتی و آنلاین از وب سایت ما قیمت به روز و دقیق آن را به دست آورده و با کارشناسان متخصص ما در خصوص مشخصات فنی سازه کسب اطلاعات لازم را نمایند.

قیمت دکل مهاری

عوامل موثر در قیمت مهاری

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم عوامل بسیاری در قیمت دکل مهاری تاثیرگذار می باشد که از جمله این عوامل می توان به کیفیت و کارایی سازه، مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، ابعاد سازه، نوع دکل مهاری، طراحی مختلف آن، کاربرد و ویژگی های سازه اشاره نمود. شرکت های تولیدی و سازنده دکل های مهاری با بهره مندی از تکنولوژی به روز و تکیه بر دانش مهندسان خود سعی بر آن دارند محصولی با کاربرد و ویژگی های قابل توجهی را ارائه دهند که این امر سبب ایجاد زمینه رقابتی در میان تولیدکنندگان شده و در نتیجه قیمت های مختلفی را برای فروش دکل های مهاری ارائه می دهند.

 

 

قیمت دکل مهاری

خرید دکل مهاری، قیمت دکل مهاری 

خرید دکل مهاری در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده اهمیت و نقش بسیار مفید آن در جامعه امروزی می باشد همانطور که می دانید استفاده از این سازه با توجه به تمامی مزیت ها و ویژگی هایی که دارا است، توانسته است در اولویت انتخاب مشتریان و کاربران واقع شود. افراد می توانند برای داشتن قیمت مناسب در خرید دکل مهاری اقدام به سفارش سازه در مشخصات مدنظر کرده و با تعیین نوع طراحی سازه و کیفیت آن هزینه و قیمت مناسب با مقدار بودجه خود به دنبال داشته باشند. 

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: دکل مهاری ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

دکل های دوربین مداربسته از پرکاربردترین دکل ها در دنیای امروز به شمار می روند. قیمت دکل دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات نظارتی امنیتی استفاده می شوند.

دکل های دوربین مداربسته از جمله تجهیزاتی هستند که همراه دوربین های مداربسته استفاده می شوند. در ادامه ما به توضیح کاربرد انواع و قیمت این نوع دکل می پردازیم.

دکل دوربین مداربسته

دکل دوربین مداربسته

http://aytaak.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%d8%b1%d8%a7%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c%db%8c/%d8%af%da%a9%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/

دکل های دوربین مداربسته از زیرمجموعه دکل های مخابراتی هستند که خود آنها نیز به 6 زیر گروه تقسیم می شوند. دکل های دوربین مداربسته برای نصب تجهیزات مخابراتی مانند دوربین مداربسته و آنتن مورد استفاده قرار می گیرند.

از موارد کاربردهای دکل دوربین مداربسته می توان گفت:

  • برای افزایش ارتفاع دوربین مداربسته و در نتیجه افزایش دید و کنترل بیشتر بر محیط و افراد مستقر در یک موقعیت
  • کاهش خسارت های وارده و احتمال دزدیده شدن با ایجاد ارتفاع از سطح زمین
  • بیشتر شدن بازدهی و محیط عکس های گرفته شده
  • بهبود زاویه و تسلط دوربین مداربسته بر محیط

.

.

انواع دکل های دوربین مداربسته

این نوع دکل ها را می توان بر اساس ارتفاع، ضخامت و نوع طراحی به چهار گونه دکل دسته بندی نمود.

  1. دکل مکعبی: دکل مکعبی هزینه تولید پایینی دارد. علت آن هم پیچیده نبودن ساخت این نوع دکل می باشد. ارتفاع این دکل تا 6 متر می رسد و در برابر ضربات فیزیکی استقامت کمتری دارد.
  2. دکل لوله ای: مهمترین ویژگی این نوع دکل کم وزن بودن آن است که باعث آسانی نصب آن شده است. حمل و نقل این دکل راحت تر و قابل استفاده مجدد می باشد.
  3. دکل چند وجهی: نام گذاری این دکل به خاطر پایه دکل دوربین است. پایه این نوع دکل به صورت قاعده ای با 6 تا 8 وجه می باشد. در ساخت این دکل حرفه ای، چندین قسمت به هم جوش داده می شوند. قیمت تمام شده تولید این نوع دکل بیشتر از دکل های ذکر شده است. البته تولید این نوع دکل از جهات ساختار و ارتفاع آن محدودیتی ندارد.
  4. دکل ماژولار: بیشترین مقاومت را در برابر باد دارند و در مناطق بادخیز بکار می روند. این نوع دکل شباهت بیشتری به دکل های مخابراتی دارد. 

پایه دکل دوربین مداربسته

قیمت دکل دوربین مدار بسته و نصب آن

در نصب دکل دوربین مداربسته باید به موارد زیر توجه کرد:

  • نوع پروژه
  • نوع دوربینی که روی دکل می بندیم.
  • نوع محیطی که در آن دکل را نصب می کنیم.
  • نوع سطحی که روی آن دکل را پایه گذاری می کنیم.
  • تعیین موقعیت هدف برای ضبط تصاویر
  • ارتفاع لازم

پایه دکل دوربین

در تعیین قیمت دکل دوربین مداربسته نیز می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • نوع دکل مورد نیاز
  • جنس مواد بکار رفته
  • نوع فونداسیون مورد نیاز دکل
  • قطعات بکار رفته و تعداد آنها
  • نوسانات قیمت ارز و تاثیر آن بر مواد بکار رفته در تولید دکل ها
  • سایز دکل مورد استفاده
  • هزینه نصب

 

منبع : گروه فنی و مهندسی گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: قیمت دکل دوربین مداربسته ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

با راه اندازی ویپ Voip سیسکو گروه فنی و مهندسی آی تک می‌توان از خرید مرکز تلفن به صورت جداگانه خودداری کرد.برای راه اندازی ویپ سیسکو از دو روش نرم افزاری CME و CUCM استفاده می کنند.

 

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09123621699

 

راه اندازی ویپ سیسکوبا راه اندازی ویپ voip سیسکو شما می‌توانید بسیاری از هزینه‌های اضافی راه اندازی ویپ را از بین ببرید. امروزه در اکثر سازمان‌های بزرگ و حتی کوچک برای کاهش هزینه‌های ارتباطی از تکنولوژی ویپ استفاده می‌‎شود. با استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ شما می‌توانید بسیاری از هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهید. برای پیاده سازی سیستم ویپ نیاز به یک مرکز تلفن دارید که ارتباط بین تلفن‌های IP در داخل مرکز شما را با یکدیگر و با بیرون از سازمان مدیریت کند. این مرکز تلفن تحت شبکه می‌تواند نرم‌افزاری یا سخت افزاری باشد. شما می‌توانید بر روی یک روتر سیسکو اقدام به راه اندازی Voip کنید و از خرید مرکز تلفن سانترال قدیمی اضافه خودداری کنید.

.

.

راه اندازی ویپ voip سیسکو، چرا؟

راه اندازی ویپ سیسکوهمان طور که می‌دانید برای راه اندازی Voip نیاز به یک مرکز تلفن دارید. اگر قصد تهیه‌ی یک مرکز تلفن سخت افزاری داشته باشید باید هزینه‌ی خرید آن را متقبّل شوید. ولی اگر در شبکه‌ی خود یک روتر سیسکو داشته باشید می‌توانید با چند دستور در سیستم عامل IOS اقدام به راه‌اندازی ویپ سیسکو Voip نرم افزاری کنید.

 ویپ سیسکو 

http://aytaak.ir/2018/10/03/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%BE-voip-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88/ 

شیوه‌های راه اندازی voip سیسکو

برای راه اندازی voip سیسکو دو روش نرم افزاری وجود دارد که کارشناسان گروه فنی و مهندسی آی تک برای شما بیان می کنند.

CUCM و CME.

CUCM یک راهکار برای سازمان‌های بزرگ می‌باشد و ما در این مطلب وارد جزئیات آن نمی‌شویم. اما CME راهکاری است برای راه اندازی voip سیسکو در سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک. با استفاده از CME می‌توانید تا 450 تلفن IP را در شبکه‌ی خود رجیستر کنید. CME یک نرم افزار مدیریت ارتباطی در سیستم عامل IOS می‌باشد که قابلیت‌های کلیدی یک مرکز تلفن تحت شبکه را به روترهای سیسکو اضافه می‌کند. CME به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد تا صدا، داده، و تلفن IP خود را در یک بستر پیاده سازی کنند و هزینه‌های عملیاتی را کاهش دهند. هر سازمانی که برای برقراری ارتباط بین شعبه‌های خود از روتر سیسکو استفاده می‌کند و در عین حال نیاز به برقراری ارتباط تلفنی بین تمام شعبه‌های خود دارد، می‌تواند با روش CME اقدام به راه اندازی ویپ سیسکو کند. در روش CME بسیاری از قابلیت‌های اساسی یک سیستم تلفنی پیاده‌سازی می‌شود، علاوه بر آن بعضی ویژگی‌هایی که در سیستم‌های تلفنی قدیمی وجود ندارد نیز اضافه می‌شود.

.

.

نحوه راه اندازی voip سیسکو

ویپ سیسکواگر در سازمان خود برای برقراری ارتباط بین شعب مختلف از روتر سیسکو استفاده می‌کنید و قصد پیاده سازی Voip نیز دارید، بهترین راهکار، راه اندازی voip سیسکو می‌باشد. در این روش شما نیاز به پرداخت هزینه برای سخت افزار جداگانه ندارید و تنها باید لایسنس مربوط به راه اندازی voip سیسکو را تهیه کنید. اگر سازمان شما حداکثر به 450 تلفن IP نیاز داشته باشد، می‌توانید از روش نرم افزاری CME در روترهای سیسکو برای راه اندازی voip سیسکو استفاده کنید. در ضمن به این نکته توجه کنید که از IOS ورژن 15 به بعد برای نصب CME نیاز به لایسنس UC دارید. ادامه مطلب سیستم ویپ و مزایا

 

 

جهت مشاوره برای ویپ سیسکو با ما تماس بگیرید.

09123621699

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: ویپ سیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمدرضا

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.           09123621699

نصب و راه اندازی ویپ و فروش ویپ VOIP

ویپ چیست ؟ 

سیستم تلفن تحت شبکه ویپ Voip در سازمانها به عنوان مرکز تلفن ویپ عمل می کند. سیستم تلفنی ویپ voip کمک شایانی در کاهش هزینه های تلفن می کند و برای شرکت ها مناسب است.

خدمات ویپبا بزرگتر شدن سازمانها و افزایش شعبات مختلف شرکتها در شهرهای مختلف و حتی دیگر کشورها، نیاز به استفاده از سیستم تلفنی ویپvoip  روز به روز بیشتر احساس می شود. این سیستم به علت سهولت در کاربری، مدیریت آسان، انعطاف پذیری بالا و مزایای بیشماری که نسبت به سیستم تلفن مرکزی سنتی دارد بسیار

.

.

سیستم تلفن مرکزی سنتی

در ادارات و شرکت ها که معمولا لازم است بین بخش های مختلف شرکت ، ارتباط برقرار شود از سیستم تلفن مرکزی استفاده می شود. سیستم تلفن تحت شبکه ویپ VOIP از یک تلفن سانترال آنالوگ ،گوشی های آنالوگ و کابل های تلفن آنالوگ تشکیل می شوند. تلفن سانترال آنالوگ، کار انتقال تماس به خطوط داخلی را انجام می دهد. برای پیاده سازی این سیستم سنتی، نیاز به حضور کارشناسان این حوزه، جهت پیاده سازی کابل کشی ها مورد نیاز است که همین موضوع نقطه ضعفی برای آن محسوب می شود و یکی از مهمترین دلایلی می باشد که ما را به استفاده از سیستم تلفن تحت شبکه ویپ با پیاده سازی راحت تر سوق دهد.

 

معرفی سیستم تلفنی ویپvoip 

نصب و راه اندازی ویپ VOIPسیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  ، نام یک سیستم تلفنی است که با استفاده از اینترنت ،ارتباطات تلفنی را برقرار می کند و نام آن هم بر گرفته از سرواژه های عبارت Voice Over Internet Protocol به معنای ارتباط تلفنی از طریق اینترنت می باشد.با ظهور سیستم تلفن مرکزی و راه اندازی ویپvoip  ،استفاده از سیستم تلفن سنتی که بر پایه سوئیچ مداری کار می کرد منسوخ شده است. این امر به علت امکانات و مزایای بی نظیری است که این سیستم تلفنی به همراه دارد. برای پیاده سازی سخت افزاری سیستم تلفن ویپvoip  نیاز به حضور کارشناسان این حوزه نداریم و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی قابل اجراست.

.

اجزای سیستم تلفنی ویپvoip 

  • هسته اصلی عملکرد سیستم تلفنی ویپvoip  ، وجود شبکه محلی (LAN) می باشد.این شبکه تمام بخش های سیستم را به هم وصل می کند.

  • سرور ویپvoip ، که یه سانترال است که در بستر IP (پروتکل اینترنتی) کار می کند.این سانترال نسبت به سانترال های آنالوگ ، بسیار کوچکتر است.

  • تلفن های ویپvoip  که نسبت به تلفن های آنالوگ کمی گرانتر هستند در عوض امکانات بسیاری دارند.این تلفن ها از طریق کابل شبکه به شبکه کامپیوتری وصل می شوند و با سرور ارتباط برقرار می کنند.

  • گیت وی ویپvoip ، دستگاهی است که ارتباط بین سیستم تلفنی ویپvoip  را با خطوط آنالوگ شهری برقرار می سازد.

.

مزایای نصب و راه اندازی ویپ Voip و پشتیبانی ویپ Voip ( مزایای ویپ )

  • تجهیزات ویپپیاده سازی آسان: می توان نرم افزار ویپvoip  را بر روی کامپیوتر نصب کرد و پیکربندی آن را با اجرای چندین دستورالعمل ،انجام داد.

  • استفاده از شبکه کامپیوتری به جای سیم کشی مجزا: شما برای استفاده از این سیستم نیاز ندارید که سیم کشی جداگانه ای انجام دهید و کافیست که گوشی خود را به پورت استاندارد نزدیکترین کامپیوتر در شبکه، متصل کنید. همچنین در صورتی که از نرم افزار ویپ تلفنی استفاده می کنید تنها کافیست آن  را بر روی کامپیوتر متصل به شبکه نصب کنید. این نرم افزارها به صورت متن باز و رایگان در اختیار همگان هستند. این قابلیت ها، منجر به سهولت در افزایش دادن تعداد کاربران سیستم تلفن تحت شبکه ویپvoip  می شود.

  • کاهش هزینه ها: یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سیستم voip این است که هزینه تمام شده برای تماس های تلفنی شرکت شما کاهش پیدا می کند.

  • مدیریت آسان: نرم افزار مورد استفاده دارای اشکال گرافیکی است که به راحتی می توانید با آن کار کنید و تنظیمات خود را در آن انجام دهید.

  • سازگاری با انواع گوشی ها و تجهیزات : استاندارد مورد استفاده در سیستم تلفن ویپvoip  ، SIP است و هر تجهیزاتی که از این استاندارد پشتیبانی کند در این سیستم قابل استفاده است. بنابراین می توان انواع و اقسام گوشی ها درمدل های مختلف و با برندهای مختلف  که از این استاندارد پشتیبانی کنند را در سیستم تلفن voip به کار گرفت.

  • پشتیبانی ویپ : امروزه هر شرکت یا مجموعه ای که از تلفن تحت شبکه ویپ استفاده میکنند بدون شک نیازمند شخص یا شرکتی هستند که بتواند در کمترین زمان و حتی از راه دور پشتیبانی دریافت کند. نکته قابل اهمیت اینکه خدمات پشتیبانی ویپ برای هر شرکت، سازمان و یا هر کسی که از تلفن ویپ استفاده میکند امری واجب است.

جهت مشاوره رایگان در خصوص پشتیبانی سرویس ویپ با کارشناسان ما تماس بگیرید.           09123621699

 

سیستم تلفنی voip برای استفاده چه کسانی است؟

  • در یک شرکت برای ارتباط بین قسمت های مختلف ، به جای خطوط تلفن شهری ،می توان از سیستم تلفن ویپvoip  استفاده کرد.این کار موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد.

  • شرکت هایی که دارای چندین شعبه هستند، معمولا نیاز دارند که بین این شعب ارتباط تلفنی برقرار کنند. سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت های فراوان آن ، برای استفاده این شرکتها ،مناسب ترین گزینه انتخاب است.

  • بسیاری از شرکت های بزرگ که با تبلیغات و برندسازی به جذب مشتری می پردازند با حجم زیادی از تماس های تلفنی در هر ساعت روبرو هستند. برای از دست ندادن مشتریان و جلب رضایت آنها ، باید از سیستم تلفنی استفاده کنند که امکاناتی نظیر صف انتظار داشته باشد، که سیستم تلفنی ویپvoip  از این امکان نیز برخوردار است.

  • در عصر ارتباطات ، شاید ارتباط تنها از طریق صدا برای رساندن پیام به مخاطب کافی نباشد و نیاز به انتقال دیتا و تصویر هم داشته باشیم. سیستم تلفنی ویپvoip  ،این نیاز ما را هم برآورده می کند.

  • سیستم تلفنی ویپvoip  به علت قابلیت ارسال تصویر همراه با صوت مناسب استفاده در ویدئو کنفرانس هاست.

  • از دیگر مزایای ویپ ارتباط با خارج از کشور از طریق خطوط تلفن شهری، مستلزم پرداخت بهای نسبتا سنگینی است و مقرون به صرفه نیست، با استفاده از سیستم تلفن ویپvoip  می توان به صورت رایگان با خارج از کشور ارتباط برقرار کرد.

  • با توجه به قیمت بسیار پایینتر هزینه های تماس در سیستم تلفن ویپ voip و مزایای آن، می توان در ساختمانهای نوساز که سیم کشی تلفن انجام نداده اند از این سیستم تلفنی مدرن و بهینه استفاده کرد.

 راه اندازی ویپ http://aytaak.ir/%D9%88%DB%8C%D9%BE-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%9F/

در ادامه مجموعه ای از مزایای ویپ آورده شده است :

  • ترکیب صدا و اطلاعات در ارتباطات

  • استفاده از استاندارد SIP ،323

  • کاهش هزینه های پشتیبانی و نگه داری به دلیل ادغام شبکه دیتا و تلفن

  • پویایی و پیشرفت روز افزون نرم افزار

  • قابلیت توسعه و برنامه نویسی برای گوشی های تلفن و موبایل

  • پشتیبانی از امکانات مخابراتی کنونی و ارایه خدمات ویپ جدید، با هزینه پایین و سهولت در اجرا

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.           09123621699

امکانات مرکز تماس ویپ گروه فنی و مهندسی آی تک

برخی امکانات این سیستم در نرم افزار ویپ به شرح زیر است:

امکان ارائه داخلی به تعداد نا محدود برای کاربران

با توجه به سخت افزار و نرم افزار انتخابی برای ویپ ، می توانید تعداد مختلف و بسیار زیاد داخلی داشته باشید. با توجه به قیمت ویپ شما می توانید بهترین کیفیت و بهترین امکانات را استفاده کنید.

 

امکان دریافت Voicemail پیام صوتی

با استفاده از این سرویس در صورت عدم پاسخگویی کاربران می توان برای آنها پیام صوتی گذاشت . کاربر در زمان دلخواه قادر به شنیدن پیام می باشد . همچنین امکان ذخیره سازی پیام بر روی سرور و در صورت نیاز حتی ایمیل کردن آن برای کاربر وجود دارد.

ضبط مکالمات

تمامی مکالماتی که در بستر نرم افزار ویپ در سیستم صورت می گیرد قابلیت ضبط شدن و ذخیره شدن در سرور را دارا می باشند و همچنین با کمک فشرده سازی می توان حجم مکالمات را تا اندازه بسیار خوبی کاهش داد.

نرم افزار تلفن Softphone

با نصب نرم افزار تلفن بر روی کامپیوتر ، امکان دسترسی به داخلی از طریق کامپیوتر کاربر فراهم خواهد شد . با این ویژگی از بیرون شرکت هم امکان ارتباط با سازمان بصورت بدون هزینه وجود دارد. همچنین می توان از لپ تاپ یا موبایل به عنوان تلفن ویپ استفاده کرد.

فکس به ایمیل

با استفاده از سرویس fax to email قابلیت دریافت اتوماتیک فکس های دریافتی و ارسال آنی آنها به ایمیل کاربر وجود خواهد داشت. بدین صورت در مصرف کاغذ صرفه جویی شده و به محیط زیست اهمیت داده خواهد شد . از طرف دیگر با ذخیره سازی اسناد و فکس های دریافتی در ایمیل،قابلیت دسترسی به آنها در هر مکان و زمان مقدور می باشد .

آی.وی.آر IVR

این ویژگی ( Interactive Voice Response) به شما امکان برقراری منوی صوتی بر اساس تماس کاربران را فراهم می کند و به کمک آن کاربر می تواند برای اتصال به بخش مورد نظر خود ، داخلی بخش مورد نظر خود را بر اساس پیام اتوماتیک خوانده شده وارد کند.

برای مثال در تماس با شرکتی که دارای بخش فروش، پشتیبانی و ... است، ابتدا پیام پخش شده و سپس برای ارتباط با هر بخش یک شماره اعلام می گردد. و بعد از آن تماس گیرنده با وارد کردن شماره مورد نظر به بخش مربوطه هدایت می شود.

صف انتظار

با استفاده از ویژگی صف انتظار، در صورت اشغال بودن خطوط دیگر ارتباط قطع نمی گردد و تماس های مخاطبان از دست نمی رود ،بلکه در صف انتظار قرار می گیرند و با آزاد شدن داخلی تماس برقرار شود.

مدیریت تماس در ساعات اداری

این ویژگی یکی از موارد پر کاربرد سیستم تلفن شرکت محسوب می شود. که در سیستم های VoIP با مقرر کردن ساعات کاری به راحتی قابل انجام خواهد بود.

گزارش گیری از تماس ها

این امکان وجود دارد که تماس کاربران به صورت گزارش در سیستم مرکز تماس ویپ ذخیره گردد که در نظارت بر تماس ها و ارائه گزارش های مختلف بر اساس تماس های تلفنی دریافتی بیانگر نحوه و میزان تماس هاست،و در عملیات مدیریتی شرکت قابل استفاده است .

 

گوشی ویپ

گوشی تلفن ویپ انواع مختلفی دارد : گوشی تلفن ویپ رومیزی ، گوشی های بی سیم، گوشی ویپ رومیزی تصویری.

فروش تجهیزات ویپ

ما در فروشگاه اینترنتی خود میتوانیم کمک شایسته ای به شما جهت فروش تجهیزات ویپ انجام دهیم. یا میتوانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها با اطلاع شوید.

آموزش ویپ

ما در گروه فنی و مهندسی آی تک با استفاده از کادر مجرب و تخصصی کلیه دوره های آموزش ویپ را بصورت کاملا حرفه ای و با قیمت مناسب به شما آموزش می دهیم.

فروش ویپ

.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

02166977972   –   02166977987

09123621699

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک http://aytaak.ir/



:: برچسب‌ها: راه اندازی ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()